13-01-2017, 01:37 AM
(12-01-2017, 23:35 PM)korvimees Kirjutas: Küsiks kõigepealt, et mille jaoks seda bussi üldse vaja on ? Sealt edasi saaks juba mõelda, et mis ja kuidas?
Enne ehitust tasub ka uurida, mida teised inimesed selles vallas on enne korda saatnud. Näiteks lugeda otsast lõpuni läbi SEE ja SEE teema.
Paha ei teeks ka üle vaadata näiteks SEE ; SEE ja SEE buss. Pole küll otseselt matkakad, kuid ümberehitusest saab päris hästi aimu.
Arvan, et antud teema puhul pole üldsegi kõige olulisem nüanss, kas bussi raam on stainless steel või mitte. Tasub enne veidi uurida ja süveneda, siis saad aru, et mis-kus-milleks ja kuidas. :
Miks bussi on vaja? Vist eelkõige endale väljakutse esitamiseks Tänud linkide eest, pole veel kõiki jõudnud vaadata, praegu loen seda motamehe matkabussi ehitamist. Ta on mulle varasemast "tuttav" läbi selle, et ta on pottsepp ja kuskil lugesin pikkasid arutelusid ahjude teemal mõned aastad tagasi. Tema innovaatilisus selle matkabussi ehitamisel väärib austust, kuigi on selliseid lahendusi tal, mida mina kindlasti ei kasutaks, aga antud staatuses nn tugitooliteoreetikuna ei tahaks küll midagi kritiseerida
Ega mul kinnisideed tegelikult pole selle roostevaba asja osas ja võib olla on see lihtsalt "overkill" idealisti poolt. Bussidest tean üsna vähe, puutöö on mulle mokka mööda, aga samas ka mitte kõik ja sitast saia teha ei oska.
Hulgus rääkis eespool sellest, et pikamaabussidega on sõit mõnusam ja mina väitsin, et neil tekib lae kõrgusega probleeme minu plaanide korral. Siin on üks buss ja üks pilt on tehtud sellise nurga alt, kus näha, et selle bussi põrandal pole põranda keskosa madalam http://autoline.info/sf/bus-coach-bus-MA...60700.html
mina vähemasti küll ei näe. Eeldades, et põrand on normaalkõrgusega, tundub see isend sobilik. Roostevaba ta ilmselt pole.