Nissan Laurel 1987 - randoA
#21

Kas käigukasti modulaatorile mineva vaakumiga said selgust?
See on oluline, vilets signaal võib tekitada ülimugavad vahetused ja kiire lõpu kastile.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#22

(22-01-2017, 00:06 AM)Marko Kirjutas:  Kas käigukasti modulaatorile mineva vaakumiga said selgust?
See on oluline, vilets signaal võib tekitada ülimugavad vahetused ja kiire lõpu kastile.

Täitsa meeles, kuid finatsseis ei soosi hetkel vaakumtestri ostsmist. Kasti kohta niipalju et õli on puhas, kõrbenud kohvi lõhna ei ole ning käiguvahetused väga sujuvad võrreldes mersuga ja kickdown toimib korralikult.

vanad volvod, sekka mõni muu liikur...

Ostan vanu VOLVOSID! 200,700 ja 900 seeria, igas seisukorras 52 93 905
Vasta
#23

Oi, seda autot ma käisin veel eelmise aasta alguses Tallinnas nillimas, aga omaniku kätte ei saanud. Ideekohaselt oli siis veel omanikuks naisterahvas, aga temaga ma otsest ühendust ei saanud. Ja siis augusti lõpus tuli järsku Tallinn-Tartu trassil Kosel vastu ja enne tänast teda rohkem ei kohanud.
Ja läbisõit oli siis veel 767-tuhat kilomeetrit... Salong oli ka vastavas seisus, aga kere tõesti ilus pikalt Eestis olnud pilli kohta.
[Pilt: 12575789_959729467441349_418040685_n.jpg]

Aga väga tore, et see auto nüüd kenasti sõidab!

Vaatan mingi aeg omal doonor-ukse üle. Äkki saan siis korralikuma peegliga aidata.
Vasta
#24

(06-02-2017, 16:49 PM)TUUR Kirjutas:  Oi, seda autot ma käisin veel eelmise aasta alguses Tallinnas nillimas, aga omaniku kätte ei saanud. Ideekohaselt oli siis veel omanikuks naisterahvas, aga temaga ma otsest ühendust ei saanud. Ja siis augusti lõpus tuli järsku Tallinn-Tartu trassil Kosel vastu ja enne tänast teda rohkem ei kohanud.
Ja läbisõit oli siis veel 767-tuhat kilomeetrit... Salong oli ka vastavas seisus, aga kere tõesti ilus pikalt Eestis olnud pilli kohta.


Aga väga tore, et see auto nüüd kenasti sõidab!

Vaatan mingi aeg omal doonor-ukse üle. Äkki saan siis korralikuma peegliga aidata.


Mingine taoline jutt käis läbi küll, et naisterahva käest soetatud, olla olnud endise omaniku sõbra ema või miskit taolist...

Ah et läbisõit nõnda suur... :Big Grin  Oled ikka kindel et õigesti nägid?  Hetkel ilutseb spidokal 286 kopikatega. Salong on viisakas, juhiistme nurk oli natuke hõre, aga sai tohterdatud.

Peegel oleks väga-väga-väga supertore kui selle saaks mingi ime läbi....

Aga ma tänan infot jagamast, oli huvitav lugeda!

Muus osas erilisi muutusi pole, sõidab ikka igapäevaselt, külmaga veits lonkab mõne sekundi, ei suitse absoluutselt, täispaagiga saan sõidetud 800km, ei ole eriline ökotamine, sisaldab möödasõite kaherealisel ja kõike muud mida autojuhil ette tuleb, sh hommikusi kohapeal soojendamisi ja niisama kohapeal lõksutamisi.
Summuti kolistab kuskile vastu taaskord, hakkab juba häirivaks muutuma....midagi peab välja mõtlema, aga Walkeri kataloog nt sellist mudelit nagu Laurel ei tunnista....custom summuti keevitada?

vanad volvod, sekka mõni muu liikur...

Ostan vanu VOLVOSID! 200,700 ja 900 seeria, igas seisukorras 52 93 905
Vasta
#25

Mis ÜV ajalugu läbisõidu kohta näitab?
Vasta
#26

Mäletaks nagu, et rool ja juhi-iste olid kohati metallini puhtad ja läbisõitu sai kaa üsna lähedalt vaadata, sest jultumusest tegin lukustamata ukse lahti...

Varuosade saadavusega on tõesti seis veitsa närune. Kuigi R31 Skyline peaks vist olema väga samalaadsetel sildadel (Jah, samuti tagant jäiga talaga), seega ilmselt tuuning-juppe saab kuskilt tellida. Nissan Bluebird ja KingCab jagavad kaa mõnda ühist elementi Laureliga.
Vasta
#27

(06-02-2017, 17:23 PM)Alts Kirjutas:  Mis ÜV ajalugu läbisõidu kohta näitab?
ÜV ajalugu näitab stabiilset tõusu alates 2007aastast, enne seda ilmselt andmeid pole. Ls tõuseb stabiilselt 200 tuuris kuni praeguseni, 285 tuhat.

(06-02-2017, 17:51 PM)TUUR Kirjutas:  Mäletaks nagu, et rool ja juhi-iste olid kohati metallini puhtad ja läbisõitu sai kaa üsna lähedalt vaadata, sest jultumusest tegin lukustamata ukse lahti...

Varuosade saadavusega on tõesti seis veitsa närune. Kuigi R31 Skyline peaks vist olema väga samalaadsetel sildadel (Jah, samuti tagant jäiga talaga), seega ilmselt tuuning-juppe saab kuskilt tellida. Nissan Bluebird ja KingCab jagavad kaa mõnda ühist elementi Laureliga.

Arvan et nägid ikka miskit valesti, arki andmetel LS täitsa adekvaatne alates 2007 ja pidevas tõusutrendis. Mingivahe on tellitud autole duplikaat numbrid...kas on võimalik et teised nrid on kruvitud pildil olevale punasele laurelile...?
Juhiiste oleks justkui istumata, rool oli tõesti ääretult räbal ja vahetasin doonori pealt ringi.

vanad volvod, sekka mõni muu liikur...

Ostan vanu VOLVOSID! 200,700 ja 900 seeria, igas seisukorras 52 93 905
Vasta
#28

Summutiga on küll asi lihtne. Esiotsa saab näituseks:
    https://www.autodoc.ee/auto-osad/summuti...aurel-jc32
  Kirjutab küll, et alates 02/1987 aasta autodele aga Sinu omale läheb alla nii mis lobe. Ja kõik mis sealt edasi saab paljudest teiste markide omadest kokku klopsida. Minul pole ammu juba originaali, ammuilma Volvo sumpad legodeks lõigatud, peale esimest pütti kokku keevitatud ja voila, jälle mitu aastat mureta.
  Aga summutiga tundub Sul olevat tehtud sama rets nagu minu viimasel punaselgi, et otse "valelt" poolt välja aretatud. Muidu originaalis teeb suure kaare ja ilmutab ennast teiselt poolt. Kui ei usu, vaata minu teema viimati lisatud pilte. See otse veetud summuti teeb punasel ka igasugu kola häält. Cool

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta
#29

Eh, miskit ta tõesti pakub aga tahaks siiski originaal lahendust, ei viitsi mingit kakat sinna alla ka kokku keevitada tuhandest jupist. Uurin ja vaatan veel, kuskilt kindlasti leiab jooksu kah talle.

seda et valelt poolt, arvasin isegi, stange alusesse plastikusse miskine lisaauk saetud selletareks, kuigi summuti on sealt 10cm eemal Big Grin

vanad volvod, sekka mõni muu liikur...

Ostan vanu VOLVOSID! 200,700 ja 900 seeria, igas seisukorras 52 93 905
Vasta
#30

See tagumine osa summutist maksab samapalju, kui Su terve auto hind. Big Grin Idee iseenesest on üllas aga lihtsamad varjandid toimivad väga hästi. Ja tuttuus originaal oleks vägev muuseumi eksponaadile, viisakas keevitus peab ka väga hästi vastu meie kliima heidutustele, ei vaja iga aasta kohendamist nagu mõni parastama kipub.

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta
#31

Eks ma uurin, isa on mul ka ju varuosade peal ja tal kindlasti kuskil tuttavaid kes saavad vast parema hinna kujundada. aga fakt on see et hetkel on summuti allolek kindlustatud, läbi ei lödise ja vastu maad ei lohise. Jah, parem võiks muidugi olla, kuid ALATI võiks parem olla :Big Grin

Toimus huvitav loomkatse, mida olin natuke isegi oodanud. Nimelt siis päris pakasega käivitus. Kodus oli paar päeva tagasi ühel hommikul -22, ega suuri lootusi ei hellitanud käivituse osas ja olin valmis esivanema autoga kooli minema, juhuks, kui nissan ei taha koostööd teha. Aga polnud viga, päris poolest pöördest ei käivitunud, kuid gaasipedaali abiga vedas end siiski tööle, lonkas 5-7 sekundit ja siis toimis nagu kellavärk. Pihustitele peaks kunagi ilmselt mõtlema hakkama, vaevalt et nad oma tööülesannete kõrguel suudavad olla.

vanad volvod, sekka mõni muu liikur...

Ostan vanu VOLVOSID! 200,700 ja 900 seeria, igas seisukorras 52 93 905
Vasta
#32

Loomkatset? Sul eelsoojendus toimib nagu peab, et keerad võtit ja ootad tulukese kustumist/ relee klõpsu või on eelsoojendus eraldi välja veetud? Selle loomkatse ajal andsid ühe korra või 2x sooja? Eelsüüteküünlad kõik kenad, et pihustid süüdistuse saavad? Rolleyes 
  Huvitav mis värk nende pihustite süüdistamisega üleüldse on? Huvitav seik oli ühe autoga mis kippus kohapeal lainetama vahel...mind see ei häirinud ja tegelikult aimasin mis seda võib tekitada, tänu Laurelile kogenud elus päris põnevaid ja harivaid seiku auto hingeelus. 30 aastat auto kukil pakub huvitavaid seiku piisavalt. Minu käest läks auto edasi aga jäi mõtteliselt pereringi nii, et igapäevane nägemine jäi alles, mis autoga toimub. Uut "omanikku" hullult häiris. Mina viimase sita muidugi müünud, et kõik pidi p...ses olema. Palusin nimekirja, et mis täpselt, seda muidugi ei tulnud sest autole polnud midagi ette heita. Kõik järgmise omaniku autospetsialistidest semud kukkusid süüdiatama ühehäälselt pihusteid. No vend läks muidugi uljalt ja lasi kolme ja poole saja euro eest pihustid ära puhastada. Sai auto tagasi ja mis autol selle peale öelda oli? Esimese foori taga mida auto tegi? Õige! "Lainetas" rõõmsameelselt. Big Grin Ime, et see auto ühes tükkis üldse koju tagasi jõudis, tundes autoomaniku õrna närvikava. Big Grin Big Grin Big Grin 
  Nii. Konsiilium sai jälle kokku. Auto mootril padjad perses, jõuti järeldusele. Ma kuulasin, mõtlesin, et näed poisid juba olete õigel suunal aga ka seekord veel pooleldi...no padavai neid vahetama. Vahetatud. Esimese foori taga jälle "lainetab"! Minul nalja nabani muidugi aga mõne mehe silmis naise jutt ei maksa midagi ja vägisi ma ka soovitusi jagama ei hakka.
  Kui kolmas kord hakkas konsiilium tähtsat juttu veeretama siis ootasi ja ootasin ja ootasin...aga no tee või tina selle teemani ei jõudnud neist ükski. Kui on autol kanged amordid siis hakkab kopsima keresse, kui pehmed ajab lainetama autot. Mis need küll võiks olla, mille vahetamine lõpuks auto lainetusest vabastas? Mis Teie arvate?

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta
#33

(09-02-2017, 21:06 PM)eliisa25 Kirjutas:   Huvitav mis värk nende pihustite süüdistamisega üleüldse on? Huvitav seik oli ühe autoga mis kippus kohapeal lainetama vahel...

Mis see lainetamine siis täpsemalt tähendas? Pöörete kõikumist, mootori vibratsiooni, või mootori lonkamist/vahelejätmist? Või polnud sellel lainetamisel mootori tööga üldse pistmist ja kere lainetas ehk õõtsus ka lihtsalt tuule käes?

Pihustite vahetamisega ei maksa väga kiirustada ja liialdada, jah. Olen seda ka ise teinud vana diiselmootoriga "lihtsalt igaks juhuks" ja täiesti ilmaasjata. Mitte midagi ei muutunud. Külmalt paremini käivituma ega käima ei hakanud, puterdas vanamoodi edasi kuni soojenemiseni, kütusekulu ei vähenenud, jõudu juurde ei tulnud.
 Ära paranda seda, mis töötab.
Vasta
#34

(10-02-2017, 00:11 AM)TeeTL Kirjutas:  ...
Pihustite vahetamisega ei maksa väga kiirustada ja liialdada, jah. Olen seda ka ise teinud vana diiselmootoriga "lihtsalt igaks juhuks" ja täiesti ilmaasjata. Mitte midagi ei muutunud. Külmalt paremini käivituma ega käima ei hakanud, puterdas vanamoodi edasi kuni soojenemiseni, kütusekulu ei vähenenud, jõudu juurde ei tulnud.
 Ära paranda seda, mis töötab.

Ühtede väsinud pihustite vahetamine vähemväsinutega ei muuda asja. Viisakalt pihustavate, kuid avaramakskulunud pihustusavade tõttu veidi suurema tsükliannuse väljastavate pihustite otsakute vahetamine odavate suvaliselt sortsutavate Itaalia/Hiina otsakute vastu teeb mootori töö hullemaks. Uute heade otsakute vahetamine ilma pihustussurvet paika reguleerimata on töö narrimine ja raha raiskamine.

Rääkimata sellest, et pihusti udustab silindrisse/eelpõlemiskambrisse selle, mida KSP ette annab. Mis omakorda tähendab, et kulunud, väsinud vedrudega või omast tarkusest paigastkeeratud regulaatori antavat vale tsüklietteannet ei kompenseeri ka uus originaalosa.

Paraku on enamus kuuekohalise läbisõiduga diislmootorite pihustitest sealmaal, et pihustskoonus erineb oluliselt inseneride loodust. Mis omakorda tähendab, et mootori töö ei ole enam see, mis olema peaks. Iseasi, kas väikese hälbe väljaravimine on mõistlik ressursikasutus Big Grin

Aga mindki huvitab mida see lainetamine siiski tähendas?
Vasta
#35

Eh, ega mind niiväga see häirigi, et törtsu lonkab, aga meeldib siiski et asi oleks korras. Enamasti on diislite puhul aidanud, vähemalt minul, pihustite remont. Sest kui -23ga pihusti kuseb mitte ei pihusta tolmuna kütust siis ilmselgelt võtab korrektne toimimine kauem aega kui korras isendil.
Eelsüüteküünlad on uued, kuuluvad pärast ostu elementaarse hoolduse hulka diislil (minu nö "ettekirjutus" iseendale)  :Big Grin

AGA täna proovisin siis  miskit veidi huvitavamat. Nimelt on mind kaua paelunud selline asi nagu distantskäivitus. Vajutad puldist nuppu ja auto turtsatab käima, tundub natuke müstiline, kas pole? :Big Grin 
Eestis maksavad päris räigelt, ligemale 3-400 euro kanti,  ilmselt koos paigaldusega. Ebayst sain enam vähem talutava odavama otsa komplekti 50 euroga. Täna tekkis piisavalt vaba mahti ja tahtmist, et asi reaalsuses proovida. Käivituseks oli vajalik vaid 6 juhet, mis ei tundunudki väga hull ja nii siis hakkasimegi sõbraga ühendama ja katsetama. Pettumus pettumuse järel (kuna kasutusjuhendis polnud sõnagi kuidas distantskäivitus toimib, millist nuppu puldil kui kaua ja mitu korda vajutada jne) võttis see omajagu aega et toimima saada. Kuid jah, ma võin öelda , et minu igivana nissan käivitub ja sureb vaid nupuvajutuse :Big Grin Siinkohal ei oska ma infot anda kas käivitub hommikul ka suurema külmaga või mitte, kuna loomkatsed toimusid enam vähem sooja-leige mootoriga.

Kui siinsel rahval peaks huvi olema sellise süsteemi vastu siis teen ehk miskise video kah Toungue

vanad volvod, sekka mõni muu liikur...

Ostan vanu VOLVOSID! 200,700 ja 900 seeria, igas seisukorras 52 93 905
Vasta
#36

Eks see distantskäivitus võib omamoodi vahva olla aga mina selliseid peeneid vidinaid pelgan. Mida lihtsam ja "ajuvabam" (loe: elektroonikavabam) lugu, seda lihtsam elu.
 Kohapeal "lainetava" auto saladus ei puudutanud üldse mootori tööd. Kui autol kõvemad amordid nagu Laurelil näiteks siis avaldus probleem hoopis kopsimisena keresse, "lainetava" auto puhul peavad amordid olema hästi pehmed. Lained siis vasakult-paremale niiöelda, mitte eest takka. Big Grin 
  Vanadusest kõvaks muutunud käigukasti vibratsiooni summutavad padjad. Kui auto seisab koha peal käik sees, nagu näiteks valgusfoori taga. Nende vahetus lahendas probleemi.

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta
#37

(10-02-2017, 21:50 PM)eliisa25 Kirjutas:  ...
Lained siis vasakult-paremale niiöelda, mitte eest takka. Big Grin 
  Vanadusest kõvaks muutunud käigukasti vibratsiooni summutavad padjad. Kui auto seisab koha peal käik sees, nagu näiteks valgusfoori taga. Nende vahetus lahendas probleemi.

Automaadi puhul loogiline.
Manuaali puhul ei oma käik mingit tähtsust, kuna mootor on ju vabas olekus tänu lahutatud sidurile.

Aga see on muidigi vahva, et leidub inimesi, kes vinguvad mõne häiriva ilminguga xkümmend aastat vanade autode üle Big Grin
Vasta
#38

Vahepeal kütust läbi pihustite käinud maa ja ilm...

...kuid auto juures pole suurt midagi toimunud...sõidab, töötab, käivitub endiselt. Vahepeal olid müügimõttedki peas, ehk mõni foorumlane silmas okidokis või lõustaraamatus kuulutust, kuid nüüdseks need ilmselt vist möödas... :Big Grin  kuid mine sa tea...

igatahes, pakuti ühe feissbuugi müügigrupi kommentaarides kah laurelit. Võtsin siis kohe ühendust ja sain teada, et tegu on facelift mudeliga, seega vist C33 kere...? Kinnitage või lükake ümber! mootor oli saba andnud aga kõik muu tundus olemas olema, ka paberid on saavutatavad. Piltidelt nägi välja väga sile ja libe, reaalsuses muidugi päris nii polnud, kooruv värv, rooste jne aga polnud väga miskit häda  kah ja kuna olin juba niikaugele treileriga sõitnud siis ilmselgelt võtsin ta sealt kaasa kah. Hinne oli mõistlik ja autost saab veel asja. Oli teine suhteliselt maasse vajunud, ikka nii et toetas tagasillaga vastu maad, ehhki seisnud vaid 4 aastat.
  Väljatõmbamine oli suhteliselt tore :Big Grin omanik helistas kuskile ja mingi aja pärast vuras kohale mtz 82, roolis tsirka 70 aastane memm :Big Grin  kribinal-krabinal sai tõstetud-tõmmatud maaseest välja ja sikutasin teise treilale ja suundusin kodu.

üldjoontes komplektne, 89a, 2.8 diisel ilma mootorita, manuaal, dok olemas. Kerel esineb all läbivat, ilmselt lapin ära ja teen sõitvaks.

Mõned pildid:

[Pilt: 0110804357f8eaa.jpg]   

[Pilt: 0110804361afac6.jpg]

[Pilt: 0110804365ea133.jpg]

[Pilt: 01108043735eb31.jpg]

[Pilt: 0110804377bfb18.jpg]

[Pilt: 0110804383a0c0c.jpg]


Ülalolev oli täna, 27.02.2017 toodud.


Aga see pole veel kõik :Big Grin
Kogemata liikusime eile sõpradega Tartu suunal, samuti treila sabas :Big Grin aga tagasi tühja treilaga ei tulnud. Paar nädalat tagasi pakkus siit foorumist ksf! TUUR oma laurelit mulle, saime hinnas kokkuleppele ja eile käisimegi järel.

Tegu siis 85a (?)  isendiga, LD28 diisel, manuaal, paberid kah teoorias olemas, kere nutune- kõik tiivaääred läbi, varuratta koht läbi, lansekad läbi, amordikannud läbi. Rohkem pole allapoole kiiganud. Sõidab, töötab, sidurdab, natuke isegi pidurdab.

[Pilt: 011080436761fa1.jpg]

[Pilt: 0110804363ce389.jpg]

[Pilt: 011080436995180.jpg]

[Pilt: 01108043859f253.jpg]

Kaasavara oli kah tore: tagaklaas, roolilatt, igast väiksemaid pudinaid veel ja facelifti esitiivad, kapott, pagassiluuk ja 3 ust.

[Pilt: 01108043710748f.jpg]

[Pilt: 011080435923791.jpg]

Eks kirjutan kui miskit toimub jälle Toungue

vanad volvod, sekka mõni muu liikur...

Ostan vanu VOLVOSID! 200,700 ja 900 seeria, igas seisukorras 52 93 905
Vasta
#39

Paluks vahekokkuvõtet. Palju neid doonoreid ja projekte kokku on juba? Smile
Vasta
#40

(27-02-2017, 19:28 PM)randoA Kirjutas:  et tegu on facelift mudeliga, seega vist C33 kere...? Kinnitage või lükake ümber!


AMX numbriga pill ka JC32 kere... AGA kas äkki tal on sõltumatu vedrustus taga?
Neljast autost võiks vähemalt ühe kenakese valmis saada kunagi. Ja oleks tore teada, et minu oma (Jap, 1985 aasta toodang) elab kaa osaliselt kuskil edasi. Saad ehk vähemalt mootori AMX-ile loovutada...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne