Kolleksioon kleeplindi ja tatiga koos seisvatest autodest saksas.
#1
                            Seda et itleritel autosse suhtumine allakäigu teel hakkasin
märkama juba ca 10 aastat tagasi aga viimasel ajal hakkab
tänava pilt päris kirjuks minema
Need pildid köik tehtu hommikul tööle söites ühe tänava
peal...
Mis nendelt piltidelt näha on ainult väike murdosa viimase
aasta jooksul pildistaduga.
Kere töödesse ei investeeri enam keegi rull teipi ja suur
haamer maksab ehitus poes vähem
Varsti söidame siin köik rotikatega see käib minu enda kohta kah
Auto mille neli aastat tagasi uuena ostsin tahaks täna üleni värvi
aga värv kiirusele ei möju.........
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#2
No eks need kõik abivahendid nagu-teip,sai,plasteliin ,betoon,savi........ kõik materjalid mille nimetused teil juhuslikult mõttesse tulevad,on tehtud ikka selleks,et vana ja katkist asja parandada. Wink Seega pole midagi imestada. Kõik klapib. Big Grin
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
#3
Mul kunagi ülevaataja porises, et paaki kannab tsingitud vedruterasest traat. Läbi sain, oli mõistlik mees. 
Kandekonstruktsioonide asendamine liimi ja paberiga on muidugi paha.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#4
(03-02-2017, 00:09 AM)impreza Kirjutas: Need pildid köik tehtu hommikul tööle söites ühe tänava
peal...
See helesinine jõuvanker on ikka pärl, rulli abil tundmatu jott-matiga üle võõbatud ja praguneb heaste. Meenutab minu kunagist varuosa doonoriks ostetud Datsunit. Selle välispind meenutas maakaarti ja lävekarbid seisid Makroflexi abil koos.
Iga töö tulemus on selle riista nägu, millega seda tehti.
Vasta
#5
(03-02-2017, 00:09 AM)impreza Kirjutas: Seda et itleritel autosse suhtumine allakäigu teel hakkasin
märkama juba ca 10 aastat tagasi 

Neil on lihtsalt väärtushinnangud pisut teistsugused, kui hiljuti vabanenud idaeurooplastel.

Neil on:

1. pere
2. kodu
3. töö
4. auto.
5. hobi

Meil on:

1. Auto
2. töö
3. hobi
4. pere
5.kodu...

...tähtuse järjekorras.

Samuti oli juba 10a tagasi sommidel ja sveadel tallinna linnapilti vaadates imestus peal, et "nii palju maastureid ja uusi autosid meil küll ei ole" Toungue

.
Vasta
#6
Mis me erasektorist räägime. Isegi politsei eravärvides "jõuvankrid" on mõned sellised, et karju appi. On olnud au kaks korda näppu jääda sellistele "eravärvilistele"ja hinnata masina tehnoseisundit visuaalselt seni kuni Herr Offizier retsepti kirjutas .
Valge Opel Vectra millega mind maha võeti oli ikka korralikult roostes ja tiiva äärtes läbivad augud. 
Teine kord jäin näppu Volkswagen Multivanile. Auto ise tumepruun aga samuti laialilagunemise äärepeal. Roostes tiivaääred kus võis samuti leida läbivaid auke. Ja mõlemad olid tumendatud klaasidega.
Selline välimus võib olla ka taotluslik, et röövpüüki edukamalt läbi viia.
Aquila captas non muscas.
Vasta
#7
Sellises konditsioonis politseid kohanud pole, küll aga kiirabi, Transporter T4 oli. Karbiküljed ja tiivad aukudega, roostetriibud jooksid mööda kere alla, punasest värvist oli saanud pigem roosakas. Seisis see viimasel üldtantsupeol meie harjutusväljaku ääres, tea kas massiürituse tarvis olid kõik masinad, seisukorrast olenemata, garaazidest välja aetud.
Tagantjärgi mõeldes on minu Datsun buss väliselt umbes samas seisus.
Vasta
#8
stihl 
Õige! Leedukatel on väga tähtis perekond, usklikud. Kodu. Eramajades elab oluliselt suurem % inimesi. Auto, slaavlasi jällegi oluliselt vähem kui Eestis rääkimata Lätist. Lätis tänu slaavlastele jälle eriti kallihinnalistest autodest linnapilt kirju...
Vasta
#9
(03-02-2017, 10:17 AM)stihl Kirjutas:
(03-02-2017, 00:09 AM)impreza Kirjutas: Seda et itleritel autosse suhtumine allakäigu teel hakkasin
märkama juba ca 10 aastat tagasi 

Neil on lihtsalt väärtushinnangud pisut teistsugused, kui hiljuti vabanenud idaeurooplastel.

Neil on:

1. pere
2. kodu
3. töö
4. auto.
5. hobi

Meil on:

1. Auto
2. töö
3. hobi
4. pere
5.kodu...

...tähtuse järjekorras.

Samuti oli juba 10a tagasi sommidel ja sveadel tallinna linnapilti vaadates imestus peal, et "nii palju maastureid ja uusi autosid meil küll ei ole" Toungue

.

Noh, "tiba" meelevaldne üldistus. Korralik auto ei pea välistama korralikku kodu ja normaalset perekonda. Samuti vastupidi.
Aga piltidelt meeldis too hõbedane Bemm, väga osavalt on teibist uus esitiib ehitatud.
aeg-ajalt võib üht vana must-valge värvikattega KAVZ-i teedel liikumas nähaSmile

K.G.B.- Keel Gergelt Behme
Vasta
#10
(03-02-2017, 13:19 PM)Coger Kirjutas: Noh, "tiba" meelevaldne üldistus. Korralik auto ei pea välistama korralikku kodu ja normaalset perekonda. Samuti vastupidi.
Aga piltidelt meeldis too hõbedane Bemm, väga osavalt on teibist uus esitiib ehitatud.

Kui raha on vähe, siis kas käid iga nädalalõpp lastega kuskil veekeskuses, teatris, kinos, mingis huvikohas (Jääaja Keskus. Ahhaa jne.), mis läheb iga kord maksma min. 50+€ ja kulutad pigem lastega 300€ kuus või remod sama raha eest autot ja lapsed tegelevad krt. teab millega. Usun, et see oli mõte perekonna eesplaanile asetamisel.
Vasta
#11
300€ eest saab juba päris laia valikut uusi autosid kuus liisida ja mõte jääb samaks.
Vasta
#12
(03-02-2017, 13:19 PM)Coger Kirjutas:
(03-02-2017, 10:17 AM)stihl Kirjutas:
(03-02-2017, 00:09 AM)impreza Kirjutas: ...

Neil on:

1. pere
2. kodu
3. töö
4. auto.
5. hobi

Meil on:

1. Auto
2. töö
3. hobi
4. pere
5.kodu...

...

Noh, "tiba" meelevaldne üldistus. Korralik auto ei pea välistama korralikku kodu ja normaalset perekonda. Samuti vastupidi.
Aga piltidelt meeldis too hõbedane Bemm, väga osavalt on teibist uus esitiib ehitatud.

Täiesti nõus. Mina olen vähemalt Eesti näitel tähele pannud, et üldjuhul kui väljatoodud valdkonnad jms. elu on normaalne, siis ka peres kasutusel olevad sõidukid on normaalsed (visuaalselt vähemalt). Samas kui need asjad veidi ligadi-logadi (kodu-pere-töö) ja kipuvad sinna sotsiaaltoetuste taotlemise poole siis pole otseloomulikut ka autopargist head loota või pole peres üldse autot. Natuke valdkonnaga kokkupuutununa tean, et on ka inimesi, kes hoiavad justnimelt sotsiaaltoe hüvede alla jäämiseks kunstlikult kehvemat taset ja kurba olukorda kuigi tegelikult rahalised vahendid on palju paremad kui nii mõnelgi teisel, kes ilma toetusteta hakkama saavad.

Aga sanas mingil määral on ka kindlasti idaeuroopalikku auto väärtustamist. Üksaeg sai spetsiaalselt jälgitud magalarajoonis (Tartu Annelinn) autoparki sellise pilguga. Hakkas ikka silma üsna palju uuemaid länkareid ja S-klasse jms. samas hinnaklassis autosi kui korterid samas rajoonis. Osad kindlasti ka "külla tulnud" masinad aga neid oli siiski liiga palju ja alati samal kohal, et kõik välisturistideks liigitada.
Samas on tegu kaduva veneaja väärtushinnanguga (auto saamiseks pidi aastaid järjekorras olema või ulmehindu kasutatud masina eest maksma) ning tegu oli staatuse sümboli ja edukuse näitajaga. Näitena meenub kohe Pärnus üks hall VAZ 2103, mida omanik hoidis rohkem kui oma naist ja last, antud masinast siin foorumis ka eraldi teema olemas ja nüüdseks see vist kaasfoorumlase Sm. Tihhonov käes.
Aga tänapäeva noorte (kui rullnokad, autohuvilised jms. vähemused välja jätta) jaoks, kellel lapsi-pere jms. vajadusi veel ei ole, pole enam auto üldse nii oluline asi. Kui järgi mõelda siis tutvusringkonnas on üsna palju minuvanuseid (+/-5 aastat) inimesi, kes rahalise poole pealt (näiteks IT-mehed oma vähemalt 3+K euri kuupalkadega) võiks kasvõi mitmeid igapäeva autosi omada vastavalt tujule ja meeleolule. Aga isegi kui load on ieseenesest olemas sõidetakse ikka bussi ja jalgrattaga, sest linnas pääseb nii igalepoole ja on üsna mugav. Isiklikku autot nähakse veits tüütu lisakohustusena ja kui vaja siis võetakse asjade ajamiseks rendikas v. tüüdatakse autoga tuttavaid (näiteks mindBig Grin). Selliste inimeste näitel ongi ju auto tarbeese (mitte veneajast helge mälestusena meenuv täisväärtuslik pereliige) nagu hambahari ja tolmuimeja. Ning siis võib see ju olude sunnil (sõideti äsja otsa, avarii vms.) vabalt olla ka teibiga paigatud või roostes olla, sest ka kõik ümbritsevad inimesed hindavad pigem muid väärtusi kui mingit autot, mis on täiesti tavaline suht. mõtetu eesmärgipärane tarbeese.
Vasta
#13
(03-02-2017, 11:28 AM)mihkelr Kirjutas: Sellises konditsioonis politseid kohanud pole, küll aga kiirabi, Transporter T4 oli. Karbiküljed ja tiivad aukudega, roostetriibud jooksid mööda kere alla, punasest värvist oli saanud pigem roosakas. 
Meie kiirabi tulevik?
   
Või tuleb hoopis e-kiirabi?
Iga töö tulemus on selle riista nägu, millega seda tehti.
Vasta
#14
Imelik, kolm roosteplekki oleks nagu pitsatiga trükitud?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Инвалид информационной воины.
Vasta
#15
Ega see paar triipu teipi ei tee neid autolaadseid tooteid enam oluliselt koledamaks.
Ja päris vanad autod ei saa olla kõik roostevabad. Siis oleks neid kas oluliselt rohkem (alles) või märgatavalt vähem (hästitaastatud). Need, mis ripakil, on ehk üleminekufaasis Toungue
Vasta
#16
Huvitv, kas nende lapitud autode omanikud on ikka ehtsad sakslased? Võibolla sisserännanud tuunud sellise kultuurikihi? Pildilt ei selgu.
Инвалид информационной воины.
Vasta
#17
(03-02-2017, 16:56 PM)aavu Kirjutas: Huvitv, kas nende lapitud autode omanikud on ikka ehtsad sakslased? Võibolla sisserännanud tuunud sellise kultuurikihi? Pildilt ei selgu.

Väga õige küsimus. Kui seal ringi vaadata siis sellisest romust väga tihti kargab välja keskmisest tumedam "sakslane".
Aquila captas non muscas.
Vasta
#18
Sarnaselt teibitud halli uuemat, arvatavalt (2007 - 2008a) bmw-d olen kohanud ka stock-is. Seal oli küll tegu avarii tagajärgede minimaliseerimisega kuniks ilmselt remondiaeg või raha jõuavad. Tiib oli teibitud ja ka kapotti hoidis mägiaivar kinni. Aga tüübil oli nägu naerul kui tänaval inimesed omavahel sõidukile tähelepanu juhtisid ja järgi vaatasid.
Isegi viskasin tüübile pöidla püsti ja vastati muige ja käeviipega...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#19
Need autod on veel väga heas korras, kui võrrelda nendega, mis mina olen salvestanud. Igapäevases kasutuses ning pole eriti kohta, mis haamrit pole näinud.

[Pilt: DSC_0027_P1200949.jpg]
[Pilt: DSC_0253.jpg]
[Pilt: DSC_0271_P1251133.jpg]
[Pilt: DSC_0292_P1251154.jpg]
[Pilt: DSC_0299_P1251161.jpg]
[Pilt: DSC_0382.jpg]

Kohalik autoremondi "töökoda"
[Pilt: DSC_0058_P1200978.jpg]

Värvitööd
[Pilt: DSC_0056_P1200976.jpg]

Üks natuke korralikum Lada ka siia
[Pilt: DSC_0049_P1200970.jpg]

Lisaks siia veel, et eelmine aasta ida-Helsingit külastades oli ka näha palju 90ndate ja varajaste 00 aastate autosid, mis pea kõik olid vähemalt ühest kohast avariilised. Nende autode roolis olid ka muidugi uus"soomlased".
6xOpel 3xChevrolet
Vasta
#20
                                    Möned pärlid veel täna hommikul tööle söites...
Sinine matkabuss on tunnistatud vanatehnika H
numbri vääriliseks umbes nagu must nummer eestis
hindamise ajal kaks pölenud kolbi ja sinine suits...
Kauba busside seisukord meil muidugi väga nutune
nende roolis muidugi pea alati tumedam sakslane,
samas mul eestis paljudel tuttavatel 10a ja vanemad
kaubikud korras nagu prillikivid..................
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne