Kolleksioon kleeplindi ja tatiga koos seisvatest autodest saksas.
#21
Pilte kahjuks ei ole aga mitmel Granadal sai koopaservasid tuunitud aerosooltõrva ja klaasriide abil. Umbes viis autot leidis oma loomuliku lõpu viis aastat hiljem kui selle tehnoloogiaga parendatud.
Võeh sõnastus Sad
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#22
(03-02-2017, 23:28 PM)Marko Kirjutas: Pilte kahjuks ei ole aga mitmel Granadal sai koopaservasid tuunitud aerosooltõrva ja klaasriide abil. Umbes viis autot leidis oma loomuliku lõpu viis aastat hiljem kui selle tehnoloogiaga parendatud.
Võeh sõnastus Sad
Meil öeldakse et ajutine peabki köige kauem vastu....
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#23
Oli aeg kui saksasse ei lubatud enam MAZ-e, sest õliloik jäi igasse peatuskohta maha. Kavalamad panid vanni alla mootorile. Saksa TÜV-i mehed käisid meie busside all seebivahuga õhulekkeid otsimas jne. Nüüdseks vist saab siis jälle vanade MAZ-idega saksasse kui kord käest ära.
Инвалид информационной воины.
Vasta
#24
(04-02-2017, 00:50 AM)aavu Kirjutas: Oli aeg kui saksasse ei lubatud enam MAZ-e, sest õliloik jäi igasse peatuskohta maha. Kavalamad panid vanni alla mootorile. Saksa TÜV-i mehed käisid meie busside all seebivahuga õhulekkeid otsimas jne. Nüüdseks vist saab siis jälle vanade MAZ-idega saksasse kui kord käest ära.

Kunagi ehitasin ise kah inimese näoga transitile karteri kaitse öli püüdmis funksiooniga,
muidu kadaka turul seistes öli lomp all eriti ei müü.....
Välismaiste numbritega autosid keberneeritakse samuti nagu vanasti neilt saab Sulas
kohe kätte kohalikuga pikk tee raha laekumiseni kui üldse....
Vanasti veel 10atagasi remonditi ka vanematel autodel kere asju sellist egiptust
tänavatel näha polnud .
Nii ei saa öelda et sellista autode omanikud ainult tumedamad sakslased näit.
türklased peavad Oma autodest väga lugu ,neil muidugi omapärane tuuning..
Järgmine nädal tahaks ühe W210 kaadrisse saada seal terve tagaots kleeplindist
söidab juba üle aasta nii no kas töesti pole 500€ et järgmine sama laadne osta..
Aga alati kui kaamera taskus pargib kurat körval tänavas kuskil..
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#25
                    Möned ilusad värvija meistri teosed........
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#26
(04-02-2017, 14:13 PM)impreza Kirjutas: Järgmine nädal tahaks ühe W210 kaadrisse saada seal terve tagaots kleeplindist
söidab juba üle aasta nii no kas töesti pole 500€ et järgmine sama laadne osta..
Aga alati kui kaamera taskus pargib kurat körval tänavas kuskil..

Lausa kahju hakkab, et pead sellises vaeste linnaosas elama.


Aga mis see põhjus siis on, et te seal elate; kas ei leia te seal paremat tööd, et kuhugi korralikku kohta kolida või milles on asi...?


.
Vasta
#27
Kõik ju käsi pikal vaese saksa maksumaksja turjal, alates võlgades lõunaosariikidest kuni "järgi jooksva" idani,  põgenikud veel takkapihta.
Vasta
#28
Kõige vahvam on Saksas vaadata et kohalik kodanik ehk sakslane sõidab palju vanema generatsiooni massinatega,aga pagulasperedel ja rätikuid kandvatel inimestel on uued x5-ed,cayenned,mb-d jne jne.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#29
(08-02-2017, 09:29 AM)hundu615 Kirjutas: Kõige vahvam on Saksas vaadata et kohalik kodanik ehk sakslane sõidab palju vanema generatsiooni massinatega,aga pagulasperedel ja rätikuid kandvatel inimestel on uued x5-ed,cayenned,mb-d jne jne.

Aastat paar tagasi, Kölni ARK's, lähenes meile türklane, numbrimärkidega kulunud märss õlal ja pakkus, et mingi 40 EUR eest aitab meil dokumendid kiirelt ringi vormistada. Kuna saba oli pikk, aega vähe, inglise keeles ei tahetud teenindada ja saksa keel suht pudru, siis köhisime pappi ja mees ajaski asjad profilt vonksu minut enne tööpäeva lõppu. Seisame siis parklas sõbraga ja arutame, et küll on tubli mees, et käed rüpes ei istu ja kasvõi niipidi elatist teenib. Suur oli meie imestus, kui tüüp parklast tutt-uue cayenne'ga välja sõitis Smile
Vasta
#30
Lausa kahju hakkab, et pead sellises vaeste linnaosas elama.


Aga mis see põhjus siis on, et te seal elate; kas ei leia te seal paremat tööd, et kuhugi korralikku kohta kolida või milles on asi...?


.
[/quote]

Vastan härra Stihlile. Elan heas linnaosas normaalses korteris ,töö kah hea ,teenin norm.  Milles on teil asi et
peate endale 1L autot ehitama kas töesti elu nii kehv vöi muud probleemid Sad
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#31
Santo domingo feb.2015..                    


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#32
Selle meistriteose autoriks üks  aadlisoost meister kellel isegi auto rem.meistri
tiitel taskus.Mees kaitses oma meistri tiitlit kummifitseerimise alal Big Grin
   
   
   
   
   
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#33
Kahju, et unustasin pilti teha aga paar päeva tagasi veeres mul töökojast minema Nissan Almera, millel olid mõlemad küljekarbid tehtud makrofleksist, millele omakorda oli peale lödistatud värv. Pahtliga asja suiluda ei viitsitud. Naljakas asja juures oli see, et makrot ei viitsitud sirgeks lõigata, vaid olid sellised naljakad lainetavad küljekarbid.
Vasta
#34
Seda klienti püüdsin tuunnikese veenda et kutsume nüüd evakuaatori ja viimasele
teekonnale söit aga tolku null..
Lihtsalt mul polnd mingit tahtmist sellega tegeleda..
Auto ise Mazda 323 95aasta Ilusti rääkimist kuulda ei vöetud,tuli minna teist teed.
Ütlesin mingi kosmilise hinna aga samuti kasu ei midagi,mötles teine möne hetke
ja ütles teeme ära.Nüüd tuleb sellega ikkagi tegelda.
Inimesi igasuguseid Sad
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#35
Vaatasin ka fotod läbi, ja enamusel sõidukitest on veel numbrimärgid sõitmise ajal küljes. Tšiilis kohtas ka selliseid vanu "prantslasi" millel puudusid mõlemad numbrimärgid, avariilistest välimutest rääkimata. Zenit-iga eriti klõpsida sellele eesmärgil ei viitsinud, aga üks kaasseikleja foto siiski:

[Pilt: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_it...lNumber=2 ]

Brasiilia-Argentiina piiril nägin palju 1970.ndatest veokeid, põhiliselt ninaga Scaniad. Kolmekohalisse kabiini roniti neljakesi sisse ja sõit jätkus.

Praamijärjekorras Tulemaale:

[Pilt: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_it...alNumber=2]

[Pilt: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_it...alNumber=2]

Väga hästi toimiv praamiliiklus - minimalistlik ja midagi polnud üle. Ja mis põhiline, praamid käisid järjepidevalt kuni pimedani. Ülesõidu aeg u.25min ja randumine nagu "destantpraamil" kombeks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne