09-02-2017, 14:29 PM
(09-02-2017, 12:39 PM)stihl Kirjutas: Noh, nii nagu tollel ajal kõige loogilisem tundus seda teha.Kas me eeldame seda või on kusagil kinnitus ka selle kohta? Eeldamine on teadupoolest kõigi perssekeeramiste ema, nagu ma alles värskelt demonstreerisin.
Hommikul kogunes kamp idioodikssõimajaid autospetse ja -ajakirjanikke töökotta, auto tõsteti üles, paak lasti kuivaks, punn alla tagasi ja siis uuesti täpselt 2 gallonit sisse.
Sõitis siis a`la tallinn-tartu-tallinn otsa ära > uuesti tõstukile ja lasti paaki alllesjäänud kütus uuesti mõõtenõusse. Kulunud kütus sai ju välja arvutatud ja "tartu" otsa pikkust igaüks teadis ka. Huvilistel taas võimalus autoga tutvuda.
Mida ta täpselt sinna karbussi asemele oli aretanud, seda muidugi ei avaldatud, näha oli vaid musta kobakat, kuhu jooksid erinevad torud sisse.
Tolleaegsetel USA autodel oli vist tõesti tühjenduspunn paagi all.
Tea, mis see sõidureziim ka oli? Direct highway või mingikombineeritud säästuring?