11-02-2017, 19:45 PM
(10-02-2017, 18:20 PM)karvik Kirjutas:Veider, puugiaasiseadme ja esimese ottomootori sünniajad on kuidagi valepidi nihkes sellisel juhul. Puugaasiseade 1839 ja ottomootor 1876.(10-02-2017, 01:20 AM)DevilDeVille Kirjutas:(10-02-2017, 00:04 AM)karvik Kirjutas:(09-02-2017, 11:33 AM)DevilDeVille Kirjutas:(09-02-2017, 02:54 AM)viplala Kirjutas: Muide, puugaasiga soovitatakse valida mootoriks just suurem ja võimsam kone, ühtlasi kaasneb sellega tavaliselt ka suurem ja raskem auto, miks see nii on, ma ei tea ega viitsi ka süveneda praegu.
Suured mootorid seepärast, et siis on kasuteguri langus ja võimsuskadu vähem tuntav.
Suurt mootorit ei ole vaja pöördes hoida, et gaasistaja töötaks.
Mis on mootori suurusel või pööretel pistmist puugaasiaparaadi töötamisega? See tootab ju ka ilma tarbijata.
Äkä, ei tööta. Kui mootor läbi katla õhku ei ime, ei ole ka kedagi kes seda katelt elus hoiab.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi