Belarussbisness
#1
http://maaleht.delfi.ee/news/maaleht/uud...d=77149106

Huvitav jutuke traktoriärist, ehk tahab keegi midagi lisada?
Müün: keermetõrv, puidulakk.
Vasta
#2
(06-02-2017, 23:59 PM)Marko Kirjutas: http://maaleht.delfi.ee/news/maaleht/uud...d=77149106

Huvitav jutuke traktoriärist, ehk tahab keegi midagi lisada?


Üldiselt artikkel on ikka nii tellitud kui veel vähegi olla saab, Bel-Est muretseb vist et kui nii edasi läheb siis ei saagi enam lollikeste arvelt perset laiaks istuda...    Big Grin
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#3
No jälle on häda kellegil,et maainimene odavamalt saab omale tehnikat. Üldiselt peaks ikka nii olema,et kui midagi tahan siis ostan ka. Ja ostan sellise mis minu rahakotile põntsa ei pane. Uue kalli traktori ostmine võrdub tihtilugu lihtsalt pankrotiga. Eriti väiksematele tegijatele.
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
#4
Eks loll on ikka see, kes siit kallist xxx ostab, selmet Valgest Kaubikust hääd yyy-s toodetud kaupa osta. Hea on ju, ausõna, noh. Sitta neist nõuetest,eksole. Toungue

Tellitud võib see lugu olla, aga meie majandusruumis on kokku lepitud teatud reeglid, mida ausaks äriks nimetatakse. Muu hulgas käib selle juurde ka nüanss, et kehtivaid seadusi ja muid rakendusakte ei rikuta teadlikult. Alates 2004. aastast kehtib ka traktoritele tüübikinnituse nõue. Muu hulgas tähendab see ka nõuet, et jõuallikad peavad vastama kehtivatele saastenormidele. See viimane on aga peamiseks takistuseks "vana russi" esmaregistreerimisele, kuna need ei vasta ühestki otsast praegustele nõuetele. .5 mudelid vastavad, aga juba sündimisest õrnaks loodud tehnoloogia rakendamine vene kombe kohaselt tähendab omanikule suuri kuni väga suuri probleeme hiljemalt peale garantiiaja lõppu, kui Bel-Esti remondimeeste väljaõpe hakkab käima kliendi rahakotil. Ning igatahes möödunud oktoobris ei teadnud Bel-Esti kaubikust väljaastunud mehike, kas pritsekarbi kimbust väljaturritavale juhtmele tuleb anda +12 või hoopis maaühendus... Sad

Siinkohal on paslik rõhutada, et kuigi artikkel sellest otsesõnu ei räägi, käib jutt esmaregistreerimisest EL territooriumil. Siin juba arvel olnud masinaid kogu jutt ei puuduta. Seega jääb üle loota, et LRB ei lähe hõlpsama vastupanu teed (mida keskkonnaiharad väga pooldaks muidugi) ega lõpetaks dokumentideta masinate arvelevõttu avalduse alusel. Sest see on ainus võimalus segastel asjaoludel kadumaläinud dokumentidega masinate legaliseerimiseks.

EDIT: kõrvaldatud valeväide.
Vasta
#5
Nagu aru saan, ei ole tegelikult tegu uute MTZ traktorite arvelevõtuga läbi Maanteameti mingi pettusega, nagu eelmise postituse kirjutaja väidab, vaid kasutatakse ära seaduses punkti, mis lubab saata traktori (või samuti ka veoauto) valmistajatehasesse kap. remonti või ümberehitamisele ning siis juba ümberehitatuna uuesti Eestisse tagasi tuua. Olemasoleval vanal reg. tunnistusel tehakse märge ümberehituse kohta valmistajatehases ning kõik on seaduslik ehk seadustatakse ära uue traktori ost. Mis vanast traktorist alles jäi, jääb juba Teie arvata. Ja neid dokumente võib sama hästi ka Lätis vormistada ja siis Lätist traktori siia tuua.
Samas jälle võivad need vanad traktorid rahulikult Eestis ringi sõita ja tossutada, kuid modifitseeritud uued variandid millegipärast enam mitte. Samas, kas uus mootor tossab ja saastab loodust? Tegu ei ole tuhandete traktoritega vaid ehk kuni sajakonnaga, sest vanad numbrid lõpevad ju ka ükskord otsa, millele ümberehitusi vormistada. Loomulikult tunnevad uute ja kallite traktorite müüjad ennast häirituna ja tõstavad lärmi ning püüavad nimetatud tegevust võrrelda maailmalõpuga.
Oma kogemustest võin öelda, et meie firma ostis ka kunagi aastaid tagasi kaks uut MAZ-i, millele vormistati eesti vana MAZ-i dokumendid, "auto käis Minski autotehases remondis" ning välja sõitis uus MAZ. Kõik oli ametlik, maksime ülekandega ja autod läksid liisingusse. Kas see oleks parem, kui vana MAZ siin edasi ringi tossutaks? 
Eks iga üks vaatab sellele probleemile oma mätta otsast ja leiab õigustuse, miks ta nii teeb. Kui aga asjaajamine on seaduse piires, siis miks mitte siis nii teha, kuidas on odavam ja soodsam, nagu seda ütleb meie talupojamõistus.
Vasta
#6
(07-02-2017, 16:59 PM)traps Kirjutas: Nagu aru saan, ei ole tegelikult tegu uute MTZ traktorite arvelevõtuga läbi Maanteameti mingi pettusega, nagu eelmise postituse kirjutaja väidab, vaid kasutatakse ära seaduses punkti, mis lubab saata traktori (või samuti ka veoauto) valmistajatehasesse kap. remonti või ümberehitamisele ning siis juba ümberehitatuna uuesti Eestisse tagasi tuua...


Palun viidet.

Tihti õigustavad ettevõtlikud inimesed oma toimetamisi lausega:
Aga see ei ole ju keelatud.

Just. KarS ei alga sõnadega: tapmine on keelatud. Vaid esitab erinevate variantide hinnakirja...
Vasta
#7
Aed ja aia auk Big Grin
Maanteeametis läheb kirja siiski kirje: Registreeritud Eestis kasutatuna, päritolu riik Leedu  Big Grin Ok Läti Big Grin Üks asi on vanade dok. Eestis kunagi arvel olnud liikur (saadetud kap. remonti tootja juurde ja tagasi tuleb "kap. remonditud" liikur), teine asi on Lätis arvel olnud ja Eestisse toodud ja registreerimine Maanteeametis.
Ärge ajage asju sassi.
Arvan, et pastakast imetud kirjutis seal Maalehes.
Vasta
#8
Huumoriga öeldes pidi olema kõige hullem, kui eestlane täidab vene käsku saksa täpsusega.... Vene korda küll enam ei ole, aga suur euroliit on meid oma rüppe võtnud koos oma valude ja võludega, meelde tuleb kohe, kuidas meie ametnikud tahtsid maapoode sulgeda, kus ei ole euronõuetele vastavat WC.
Rääkisin lihtsalt oma kogemusest, kuidas on (oli) võimalik ja seaduslikult asju aetud. Milleks siin mingite paragrahvide numbrid, need jäägu juristidele ja uurijatele, see siin on auto-moto foorum, kus kõik saavad oma mõtteid avaldada ilma paragrahvide numbriteta. Ja kellel on vaja registreerida, küll see leiab ka vastavad paragrahvid üles.
Vasta
#9
(07-02-2017, 17:19 PM)ZIL 131 Kirjutas: Aed ja aia auk Big Grin
Maanteeametis läheb kirja siiski kirje: Registreeritud Eestis kasutatuna, päritolu riik Leedu  Big Grin Ok Läti Big Grin Üks asi on vanade dok. Eestis kunagi arvel olnud liikur (saadetud kap. remonti tootja juurde ja tagasi tuleb "kap. remonditud" liikur), teine asi on Lätis arvel olnud ja Eestisse toodud ja registreerimine Maanteeametis.
...


Kogemus või arvamus?

Iseenesest on märkus õige ja eeldamine kõigi perssekeeramiste ema. Sad Kirjatükist tegelikult ju ei selgu, kas Lätist tuuakse täiesti uus, kusagil arvele võtmata russilaadseid tooteid või Lätis vmt EL liikmesriigis juba legaliseeritud traktoreid.

Ning kui arvelevõtt pole vajalik ning toetust soetusele ei küsi, pole see üldse kellegi asi, missuguse kauba keegi endale õuekaunistuseks ostab. No tegelikult naabri asi natuke on ka, aga seda nad klaarivad omavahel. Või kohtus...
Vasta
#10
(07-02-2017, 17:23 PM)traps Kirjutas: ...
Milleks siin mingite paragrahvide numbrid, need jäägu juristidele ja uurijatele, see siin on auto-moto foorum, kus kõik saavad oma mõtteid avaldada ilma paragrahvide numbriteta. Ja kellel on vaja registreerida, küll see leiab ka vastavad paragrahvid üles.
...

Justjust, ega siin ju jama ei aeta ja kõik on puhas faktipõhine kuld. Aumeeste värk. Cool
Vasta
#11
Võtame siis pastakast imetud loo kokku.
http://maaleht.delfi.ee/news/maaleht/uud...d=77159696
Vasta
#12
(08-02-2017, 12:59 PM)ZIL 131 Kirjutas: Võtame siis pastakast imetud loo kokku.
...

See võib nii olla. Big Grin

Huvitav, et LRB suutis vaid ühe päevaga tuvastada kõigi 29 kasutatud traktori visuaalse vastavuse ootuspärasele. Suurepärane saavutus riigiametnikelt, kes teadupärast ju peale kohvi larpimise muuks võimelised ei olevat.

Või on nüüd esmaregistreerimise protseduuri osa ka piltide tegemine?

Näis, kas Türi mehed jätavad asja nii või vihjavad edasiWink
Vasta
#13
Vähemalt autot(vana) esmaregistreerides Eesti registris on pildistamine suisa kohustuslik neil. Et hiljem oleks võimalik välistada igasugu vaidlusi. Pluss nüüd on veel ka komplektsuse nõue. Mootor/käigukast/istmed ja muud tuled viled peavad küljes olema. Kas see ka põkatsitele kehtib ma muidugi ei tea.
Vasta
#14
Ain Alvela
 „esmast“
Kui tegemist on kohalike tehingutega, st Eestis juba töötanud ja siin ka registreeritud traktorite omanikuvahetusega, siis ei kajastuks need justnimelt esmaste registreeringute tabelireal. Seega on üle piiri imbunud ligemale 30 seda tüüpi traktorit.
Oot-oot-oot, mõtlen, sest sellisest vastusest koorub välja ridamisi küsitavusi.
Ehk siis paberite järgi kapitaalselt rtemonditud, aga muidu nagu uus masin jõuab Eestisse esmaregistreerimisele. Dokumente kas võltsitakse või jäetakse midagi rääkimata või toimetatakse mingit muud moodi, aga puhas ei näi see asi igatahes olevat.
Otse loomulik on mõelda, et nendest püütakse nüüd kõikvõimalikke sahker-mahker skeeme kasutades kuidagi lahti saada. Ametlikult võiks neid müüa Aasiasse ja Aafrikasse, kasutada Valgevenes eneses ja mujal n-ö ida pool. Euroopa Liidus ükski edasimüüja neid masinaid oma tootevalikusse enam ei võta.
On enam kui loogiline arvata, et nüüd siis on mingi osa neist Belarusidest hakanud mingite kanalite kaudu ka Eestimaale imbuma.
Ja ega need Venemaalt "üle jäänud" traktorid pole mingi praak kraam, masin on tuntud oma headuses, ainus häda on selles, et siin lõhnab tugevalt ebaausa konkurentsi, dokumentidega manipuleerimise ja maksupettuse järele.
Arvamusi ja süüdistusi kamaluga Big Grin
Maanteeameti tõdemus:
Andmete analüüsist selgub, et 29st MTZ-ist 15 on olnud varem Eestis registreeritud ja varem siin ka registrist kustutatud kas siis liiklusseaduse või omaniku taotluse alusel. Kolm traktorit on Lätist ja seal olnud varem registreeritud, üks on Norrast ja seal varem registreeritud, viis on Rootsist ja seal varem registreeritud ja veel viis on Soomest ja seal varem registreeritud.
Kokkuvõtteks: Rootsis, Norras ja Soomes võltsitakse pabereid? Tervelt KOLM traktorit toodi ju Lätist. 
Vasta
#15
Ja mille peale siis üldse nutt on.... imelik. Big Grin
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
#16
(08-02-2017, 19:58 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Ja mille peale siis üldse nutt on.... imelik. Big Grin

Nutune ongi see, et inimesed ja paljud ka meie rahva hulgast ei tea sõnade konkreetset tähendust.  Nii nagu lähevad esmakordsele registreerimisele minu nimel olnud sõidukid, mis omavad kehtetuid NSVL ajal väljastatud teh passe. sõiduk on juriidiliselt minu oma ikka edasi, kuid kui REGISTRISSE tahan panna ja sõitma hakata, registreeritakse sõiduk, kui esmakoraselt. Artikli autor tahtis silma paista, näidata ,kui vajalik ta on uurivas ajakirjanduses , et on avastanud järjekordse susserdamise ja korruptiivse juhtumi, ise endal "kodutöö" algastmel läbimata.
   Samas tuletaks ka meie arvamusliidritele meelde, et  "korduv ülevaatusele" saavad saata AINULT üLevaatuspunktid ise.  Liikluses kontrollitud sõidukid, mis ei vasta normidele saadetakse  ERAKORRALISELE ülevaatusele.  Nii et olles  täpsemad, on ka vähem mõttetut "vahtu"  ja metallitöö on ju väga täpne töö.  Või olete puutöömehed - rätsepad, kus kehtib sentimeeter?

Parimat  h2rra
Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45
Vasta
#17
Aga kus kogus klikke ja kui palju oli kommentaare! Muidugi tahaks veel teada Bel-Esti 2015. ja 2016. aasta müüginumbreid võrdluseks. Bel-Est firmana ei toimi. On hoopis A. Tammel AS.
Vasta
#18
Tänahommikuse seisuga on osaühing Türi Bel-Est äriregistris täitsa olemas. Tõsi, A.Tammel AS olla selles kenake osalus, mille protsenti ei osanud kusagilt leida.

Sarnaselt Leho Kaubandusega Viljandi külje all.
Vasta
#19
Lõin e-krediidiinfo lehele...diileri Bel-Esti teadmata...ja välja ei tulnud ühtegi Türiga seotud ettevõtet Sad
https://www.e-krediidiinfo.ee/otsing?riik=et&dtn=otsing.ettevotted&q=BelEst
Vasta
#20
(09-02-2017, 16:13 PM)ZIL 131 Kirjutas: Lõin e-krediidiinfo lehele...diileri Bel-Esti teadmata...ja välja ei tulnud ühtegi Türiga seotud ettevõtet Sad
https://www.e-krediidiinfo.ee/otsing?riik=et&dtn=otsing.ettevotted&q=BelEst

Täpse nime mitteteadmisel kirjuta: %bel-est%
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne