T-16 kütteprobleem
#1

Probleem siis selline, et kõigepealt jäi traktor seisma kuna tõmbas ühe kütusetoru kinni.Paagist tuleva toru. Võtsin kõik torud ükshaaval lahti ja puhastasin ära,samuti sõela.Filtri vahetasin ära ja sai pandud ka uued vaskseibid. Nüüd on probleem selles et küte ei jää ülesse enam. Kui käsipumbaga pumpad siis jookseb kõik tagasivoolust otse paaki. Kui tagasivoolutoru näpitsatega kinni pigistada siis läheb kohe käima. 
Kui seisma jätad traktori siis on kuulda kuidas küte paaki tagasi jookseb kõik.
Stutser mis tagasivoolul on, millel on kuul ja vedru sees, see on korras. 
Lisaks sai etteande pumba üks alumine kork korraks maha keerata mingil põhjusel kus on vedru ja plastikust klapp sees.(lihtsalt teadmiseks)
Vasta
#2

Kontrolli kas filtri peal tagasivoolutoru stutser (D21-1117245) on õige , peab olema alla 1mm-se avaga. Keegi on selle stutseri vast pihusti stutseriga ära vahetanud.
Vasta
#3

Kui kuulklapiga, siis ilmselt ridapump sel masinal. Et käsitsi saab kütte üles, on etteandepumba klapid korras. Sõidupealt sul keegi õhueraldusstutsi ka ümber ei vahetanud. Vaata veel korra kuulklapp üle- selle pessa võis mingi agalutsak vahele jääda. Kõige lihtsam- koputa torniga kuuli korra pessa, siis lõikab pehmema Sheisse läbi. Kuul on ikka eraldi, pole vedrusse pugenud?
Vasta
#4

(12-02-2017, 15:09 PM)pen.skar Kirjutas:  Kui kuulklapiga, siis ilmselt ridapump sel masinal. Et käsitsi saab kütte üles, on etteandepumba klapid korras. Sõidupealt sul keegi õhueraldusstutsi ka ümber ei vahetanud. Vaata veel korra kuulklapp üle- selle pessa võis mingi agalutsak vahele jääda. Kõige lihtsam- koputa torniga kuuli korra pessa, siis lõikab pehmema Sheisse läbi. Kuul on ikka eraldi, pole vedrusse pugenud?

Ridapump jah. Filtri kopsiku rõngastihend oli väsinud ja sai sealt õhku peale. See sai vahetatud. Siis jäi surve ülesse aga kui nüüd pumbata siis viskab kõik kütte käsipumba vahelt välja. Keerasin pumba õhutus poldi lahti ja sealt kütet ülesse ei tulnud, pressis endiselt käsipumba vahelt.
Kuulklapi võtsin ka uuesti lahti, visuaalselt toimis.Suuga imesid siis päris vaakumisse ei jäänud aga ma arvan see ei mängi nii suurt rolli. Eks ma pean lahti võtma ja koputama torniga üle, võibolla tõesti kuul takerdub kuhugi kinni vahepeal. Kuul on eraldi ja vedru ka korras.
Vasta
#5

"Siis jäi surve ülesse aga kui nüüd pumbata siis viskab kõik kütte käsipumba vahelt välja. Keerasin pumba õhutus poldi lahti ja sealt kütet ülesse ei tulnud, pressis endiselt käsipumba vahelt."

Oot-oot, jama nüüd juba käsipumbas. Käsipumba vahelt pääseb siis kütet välja viskama, kui selle kolvil kummirõngaga aamen. Ja kummirõngas saab otsa siis kui käsipumba silinder või hülss või mis ta on, seest karvaseks korrodeerunud. Võta, keeruta hülsi sees üle 200 liivapaberiga, vast silub ära. Kui uut kummirõngast kolvile pole, mähi kolvile vana rõnga alla tiir-kaks villast lõnga, vast surub uuesti tihedaks. Uus belarussi käsipump muidugi kõikse parem.
Vasta
#6

Rõngastihendite alla kärab ka teflonlint, mida üldjuhul torukeermete vahele pannakse, saab ka pikisuunas kitsamaks rebida suht lihtsalt.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#7

(12-02-2017, 21:41 PM)pen.skar Kirjutas:  "Siis jäi surve ülesse aga kui nüüd pumbata siis viskab kõik kütte käsipumba vahelt välja. Keerasin pumba õhutus poldi lahti ja sealt kütet ülesse ei tulnud, pressis endiselt käsipumba vahelt."

   Oot-oot, jama nüüd juba käsipumbas. Käsipumba vahelt pääseb siis kütet välja viskama, kui selle kolvil kummirõngaga aamen. Ja kummirõngas saab otsa siis kui käsipumba silinder või hülss või mis ta on, seest karvaseks korrodeerunud. Võta, keeruta hülsi sees üle 200 liivapaberiga, vast silub ära. Kui uut kummirõngast kolvile pole, mähi kolvile vana rõnga alla tiir-kaks villast lõnga, vast surub  uuesti tihedaks. Uus belarussi käsipump muidugi kõikse parem.

Unustasin mainida et käsipump on uus.
Vasta
#8

Uus ei tähenda selle aparaadi puhul automaatselt töötavat asja...
Vasta
#9

Kui surve ülesse lööd siis ikka hakkab tulema käsipumbast midagi. Aga mul tuleb liiga palju. 
Kui KSP õhutuspunni lahti keerasin siis sealt ülesse ei löönud kütet kuigi käsipumbaga pumbates surve üleval.
L
Vasta
#10

(13-02-2017, 11:01 AM)2715 Kirjutas:  Uus ei tähenda selle aparaadi puhul automaatselt töötavat asja...

Mitte ainult selle preparaadi, vaid kõigi idapiiri taga toodetud asjade puhul. Sad

Kahjuks ei taga ka läänepoolse toote soetamine sajaprotsendiliselt toimiva toote saamist, aga on vähemalt toimiv tootjavastutus.
Vasta
#11

Probleem lahendatud. Viga oli selles,et uuel kütusefiltril oli peal kummist randiga "seib" mis filtrikopsiku kinni keeramisel surus ennast nii laiaks, et pressis filtri korpuses ühe kütuse augu kinni. Vedru on ka päris tummine kopsiku põhjas. Nimelt selle toru augu pressis kinni mis läheb filtrist pumpa.
Sai sinna kaheksane vedruseib vahele pandud ja toimib. 

Lisaks veel,et seisma jätmisel jookseb ikkagi tagasivoolust küte paaki. Kas nii ongi siis või
peab tagasivoolu kuulklapi ära vahetama ehk? Keere ka annab soovida seal juba.
Vasta
#12

Kui sõidab, ära putu, las soliseb.
Vasta
#13

(14-02-2017, 04:08 AM)pen.skar Kirjutas:  Kui sõidab, ära putu, las soliseb.

Ikka jama. Paned käima ja töötab mõnda aega siis jääb ise seisma. Kui tagasivoolutoru kinni pigistada siis jääb käima. Kas see kuulklapp siis ei toimi ikkagi?
Vasta
#14

Sa ikka saad aru, millest saab tekkida pumba surve?

Kui surveklappi vahetada ei taha, siis pane tagasivool pumbast umbe ja jälgi mootoriõli taset. Väljapoole pressiva diislikütuse näed niigi ära.

Samas tähendab kuivalejääv pump siiski labast leket filtritest.
Vasta
#15

Keera korraks ära kütuse jämefiltri laes olev kooniline sõel ja vaata mida on aukliku plekkseibi peale kogunenud. Võibolla kummitükke, teipi niipalju, et kütus peale ei mahu tulema?
Vasta
#16

(14-02-2017, 04:08 AM)pen.skar Kirjutas:  Kui sõidab, ära putu, las soliseb.

Siia postitusele lisaks feisbuugilikult üsna mitu laiki! Vene tehnika kuldsed sõnad Smile
Vasta
#17

Vabandust, et võõra teema kaaperdan.
Üritasin käi itada 198?a traktorit, suvel töötas ilusti, käivitus ilma eelsüütetta.
Nüüd panin värske aku peale, ketrab ilusti ringi, kui soojendasin eelsüüte spiraali siiis sain ilusti käima, kuid kaua ei töötanud, pöörded langesid kuni välja suri ja enam ei luba ka.
Väljas miinust üle 10 kraadi, ehk hangus suvine kütus ära?
Kallaks talvist kütust peale, kuid mis edasi teha, et käima saada?
Vasta
#18

(21-02-2018, 19:27 PM)tõnn Kirjutas:  Vabandust, et võõra teema kaaperdan.
Üritasin käi itada 198?a traktorit, suvel töötas ilusti, käivitus ilma eelsüütetta.
Nüüd panin värske aku peale, ketrab ilusti ringi, kui soojendasin eelsüüte spiraali siiis sain ilusti käima, kuid kaua ei töötanud, pöörded langesid kuni välja suri ja enam ei luba ka.
Väljas miinust üle 10 kraadi, ehk hangus suvine kütus ära?
Kallaks talvist kütust peale, kuid mis edasi teha, et käima saada?

siis paak torud filtrid kõik putru täis nagu ka minu põkal praegu.kakuks kupatuse laiali,sulataks värgi üles soojas ruumis ja siis juba uued filtrid kui orginaalid,kui kaasaegsemad siis vedelaks muutunud küte välja valada ja uus talvine sisse.ka paagist tuleb puder kätte saada.pump ja pihustid saab leeklambi või fööniga üles soendada,fööniga ohutum.
Vasta
#19

Aga kui valiks lihtsama võimaluse ja ootaks, kuni ilm soojemaks läheb, kas see parafiin muutub jälle vedelaks mingi temperatuuri juures?
Või ehk paneks ajutise pealevoolu otse kanistrist ja laseks mingi 10L läbi imeda, ehk soojendab paagis oleva kütuse ülesse?
Vasta
#20

(21-02-2018, 19:58 PM)tõnn Kirjutas:  Aga kui valiks lihtsama võimaluse ja ootaks, kuni ilm soojemaks läheb, kas see parafiin muutub jälle vedelaks mingi temperatuuri juures?
Või ehk paneks ajutise pealevoolu otse kanistrist ja laseks mingi 10L läbi imeda, ehk soojendab paagis oleva kütuse ülesse?

Mis komejanti te siin teete?
Võite võtta ka ennast traktori kõrval paljaks ja kevadet oodata. See ei aita summagi.
Keeda kuuma vett pajatäis ja mine kalla mootori,küttepumba ja filtrite peale. Kui seal mingit vett külmanud kujul süsteemis siis sulab üles ja asi hakkab toimima.  Kui küttega midagi juhtunud siis  aitab ka paagi leotamine kuuma veega. Võta 8 mm. vasktoru ja keera ümber kollektori-sumpsitoru ja lase paagist tulev küte sealt läbi. See soendab kütust niipalju,et võid ka suvisega töötada,vahet pole.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne