DT-75 SMD-14
#1

Tervist.


Kas siin leidub natimehi, kes teaks mis pidi sidurikettad sisse käivad. Sai sidur lahti võetud, sest kettad kinni vaheplaadi küljes.
Ja kahjuks ei märkinud ära kuidas need seal sees olid. Olen kuulnud jutte, et kui valesti panna siis lihtsalt sidur ei lahuta. Üritan siia pilte ka panna uutest ketastest.
Vasta
#2

Raamatupilt ( Bogatõrev Gusenitsnõe traktorõ, lk105) näitab, et katetega kettad jäävad sissepoole, s.o. omavahel kokku ja külgeneeditud nuutflantsid siis üks hooratta, teine survelaagri poole. Vastupidi on T 74 plekist tolmutaldrikutega kettad- need plekid jäävad omavahel väljapoole vaatama. Kõige kindlam- pane kettad lapiti üksteise peale ja mõõda friktsioonide vahe. Peab olema oma 5mm väiksem kui malmist vaheketta paksus. Vajalik, et nuutmuhvid võllil kokku ei saaks, kui vedrud sidurit koos hoiavad, kui vedu toimub.
Vasta
#3

(13-02-2017, 13:39 PM)pen.skar Kirjutas:  Raamatupilt näitab, et katetega kettad jäävad sissepoole, s.o. omavahel kokku ja külgeneeditud nuutflantsid siis üks hooratta, teine survelaagri poole.


[Pilt: large_29663311_WIxt.jpg]


Kas saan õigesti aru, et ülemine ketas, mis on pildil tõstan lihtsalt alumise peale ja siis peaks olema nad õigesti?
Vasta
#4

No vaata seda pilti: http://uvlechenie.info/gusenichnye-trakt...4-i-dt-75/

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#5

(14-02-2017, 12:34 PM)aavu Kirjutas:  No vaata seda pilti: http://uvlechenie.info/gusenichnye-trakt...4-i-dt-75/



Tänud vastuste eest, nüüd pilt ilusti selge kuidas need kettad sinna sisse lähevad.
Antud joonisel veel näidatud mingit 2mm reguleeringut, täna käisin masina juures ja ei leidnud nagu kohta kus seda reguleerida saab ja mida sellega reguleeritakse. Sidurikäpa ja survelaagri vahelisest kauguse reguleeringust saan aru. Ja kui ostsin kettaid, siis müüja rääkis ka mingist 2mm-st vahest kuskil.

[Pilt: large_29663379_6fHV.jpg]





[Pilt: large_29663377_tUDY.jpg]
Vasta
#6
Video 

[Pilt: large_29690675_nJQS.jpg]
Vasta
#7

[Pilt: large_29690677_RiyA.jpg]

Sai siis mootor lõpuks ära vahetatud ja õnneks kõik toimib nii nagu peab.
Kuna panin teise radika ka ette ja nüüd selgus, et see on suht umbes, läheb kuumaks.
Kas siin on kellegil kogemusi, kuidas saaks kõige paremini radika puhtaks?
Millist keemiat kasutada?
Vasta
#8

Üks pudel toiduäädikat (30%) 10 liitri vee kohta ja paar tundi töötemperatuuril tiksuda. Salongiradiaator (kui on) protseduuri ajaks süsteemist välja ühendada.
Pärast muidugi mitu korda puhta veega loputada. Minul on sellest tehnoloogiast mitmeid kordi abi olnud, tõsi küll, patsiendid on alati olnud sõiduautod.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#9

Tõsi ta on jah, et sellel aparaadil salongiradikat ei ole. Proovin siis selle äädika ka veel ära, see variant on veel proovimata.
Vasta
#10

ära proovi äädikaga - proovi söögisoodaga. Kasuta foorumiotsingut - sel teemal on korduvalt ja palju räägitud.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#11

(04-05-2017, 00:16 AM)dt75 Kirjutas:  ........................ see variant on veel proovimata.

Nagu ma aru saan oled Sa juba katsetanud üht koma teist. Siin võib juba olla tegemist variandiga kus süsteemis ringlev peen muda on sul ribiotsad kinni kittinud. Vesi ei käi ribidest enam läbi. Mul russa radikaga oli selline pull. Ei aita muud kui võtad vannid küljest ära ja torgid ribid ühe kaupa läbi. Tööd on aga tulemus on super.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#12

Et elu lihtsam oleks siis alumist vanni ei pea küljest võtma vaid piisab ka ülemisest.
Ülevalt on võimalik torud läbi torgata ja pärast survepesuriga läbi pesta ning torudes olnud jama tuleb alumise lõdviku august ka välja.
Kui aga on ikka näha et peale pesu on torude pind katlakiviga kaetud siis alumisele torule punn ette ja ääreni täis valada sobivat keemiat ning seista lasta või leotust korrata soovitud tulemuse saamiseni.
Vasta
#13

Tänud ideede eest. Olingi juba peaaegu radikat lammutamas. Eile õhtul panin veel keeva veega kokku segades, 1L torusiili ja veel 1L kanget töökoja põrandapeasuainet ehk kokku üks 10L-ne ämbri täis radikasse ja täna õhtul, kui kraani alt keerasin jooksis ilusti läbi. Lasin mitu ämbrit puhast vett läbi radika ja tundub, et asi täitsa puhas. Tundub, et pääsesin radika lammutamisest.
Vasta
#14

(04-05-2017, 22:59 PM)dt75 Kirjutas:  ...
Lasin mitu ämbrit puhast vett läbi radika ja tundub, et asi täitsa puhas. Tundub, et pääsesin radika lammutamisest.

Ning vaid aeg näitab, kas pesu eemaldas ainult mittevajaliku kõntsa või suutis kriitilisest kohast ka toru seina minema pesta Big Grin
Vasta
#15

Seda jh ei oska veel öelda, seda keemiat käis sealt ikka igasugust läbi. Smile
Vasta
#16

Siiamaani radikas ilusti pidama jäänud Wink
Aga nüüd järgmine mure, tõenäoliselt jagajaga midagi. Külmast peast tõstab ilusti tera aga kui soojaks läheb siis ei jõua nagu tõsta enam.
Aitab see, kui keerad jagaja küljes surveklapi kaane kaks polti natuke lahti ja siis kinni tagasi, nii et sealt vahelt ajab natuke õli välja.
Milles võib siin probleem olla? Panin teise klapi sinna sisse ikka sama teema.
Vasta
#17

(14-01-2018, 17:03 PM)dt75 Kirjutas:  Milles võib siin probleem olla? Panin teise klapi sinna sisse ikka sama teema.

Seal on selline lugu,et tuleb klapi tööpind üle treida ja siis tagasi panna. Enne seda veel tuleks haamriga üks kerge tou anda.... Nii olen saanud ise hakkama.
Tegelt peale klapi vahetust tuleks see kooslus ka sisse lihvida aga kes see kiirel ajal ikka aega leiab.
Veel loeb see,kui hüdrofilter puudu seest ja ketrab mingit sodist õli edasi-tagasi. Seal pole vaja rohkem kui ühte väikest purukest ja jälle hüdrosüsteem ei tööta. Reegel on selline,et kui midagi kuskil lahti võtad siis tuiskab igat sitta mööda süsteemi ja töötegemisest suurt välja ei tule.
Vasta
#18

(14-01-2018, 17:03 PM)dt75 Kirjutas:  .
Milles võib siin probleem olla? Panin teise klapi sinna sisse ikka sama teema.
jagajatel kooniline tööüind klapis,kui see kulunud siis ka ei taha toimida või fekaal vahel.lihtsalt klapipoole vahetusest ei pruugi vist piisata.
Vasta
#19

See pull hakkaski peale seda, kui võtsin jagaja maha ja täiesti tükkideks. Puhastasin ära kõik ja panin uued tihendid ja need uued lülitushoovad. Aga klapp jäi vana. Ja hüdropaagis muidugi filtrid puudu. Kas keegi teab, kus neid saaks, tegemist siis vanatüübiga,kus ümmargune paak on kabiini taga mitte külje peal kütusepaagi ees. Peale jagaja remonti puhastasin ka paagi ja panin uue õli.
Vasta
#20

(14-01-2018, 20:54 PM)dt75 Kirjutas:  See pull hakkaski peale seda, kui võtsin jagaja maha ja täiesti tükkideks. Puhastasin ära kõik ja panin uued tihendid ja need uued lülitushoovad. Aga klapp jäi vana. Ja hüdropaagis muidugi filtrid puudu. Kas keegi teab, kus neid saaks, tegemist siis vanatüübiga,kus ümmargune paak on kabiini taga mitte külje peal kütusepaagi ees. Peale jagaja remonti puhastasin ka paagi ja panin uue õli.

Neid filtri kettaid on poes müügil. Kahjuks me ei näe...mis seal olmemas ja mis puudu. Järsku paned pildid.

T.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne