Mõttega lugemist
#1
Sõbralikus naaberfoorumis on tekkinud selline teema: https://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=56&t=100778

Kasulikku lugemist mootorisõidukeid puudutavate hobide kontekstis.

A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#2
Noh, eks aeg näitab, kas vend jääb pidama või mitte...

Ta tundub juba liiga sügavale kukkunud olevat.


.
Vasta
#3
Paras huumorinurka see tõsta. Üks miskine fraier laseb järjest karmid motomehed üle. Imestan et tüüp ikka veel tervise juures on.
Otsin infot Brennabor väikemootorrataste kohta.
Vasta
#4
No suvaline  tüüp ikka sellist respekti ikka üles ei ehita. Tüüp võttis lihtsalt liiga laialt ette, kulutas rohkem kui teenis +turg on kukkunud ja mis kõige tähtsam - ego on nii suur, et ei mahu selle mehe sisse ära. Kui oleks vähegi enesekriitikat ja suhtlemisoskust, siis oleks saanud probleeme mõistlikult lahendada ning kogu praegune jama oleks olemata ja mees oleks jätkuvalt teatud ringkondades kunn...
Vasta
#5
No Eesti mõistes kallas teenusepakkuja ennast piltlikult sitaga üle ja on kohas, kust on raske päris puhtana välja tulla. Aga eks see HD skeene ole minu vaatevinklist veits ebaloogiline ka - minu üsna korralik matkaratas maksab samapalju kui harrika amordipaar.

Jõudu asjaosalistele ja loodan, et siinsed kaasfoorumlased selle reha otsa ei ole astunud.
Vasta
#6
Fredy oli juba kooliajal paras kukk, kes pidi olema kõige ilusamate kirjude sulgedega.  Big Grin Essugit pole aastatega muutunud ilmselgelt.
Vasta
#7
Vaatasin selle Fredy videot ja mõtlesin, et kus kuramuse kohast mulle selline suhtumine ja kõnepruuk tuttavad on. Lõpuks tuli meelde Valdek Carmastersist (BMWdele spetsialiseerunud töökoda, mis väidab, et teeb töid esinduse kvaliteediga ja pole nurgatagune koht aga asub ühes nurgataguses kuuris Big Grin.) , kelle suhtumine klienti oli täpselt samasugune. Küll olid uued varuosad "täielik kräpp" küll oli kliendi auto saast ja soovid mõttetud. Eriti hea väide oli, et ära ise varuosi too kuna siis kulutad palju raha juppide toomisele ja sõitmisele. Pärast arvel kajastus mitukümmend eurot Carmastersi ja United Motorsi vahel sõitmisele ehk nö varuosade toomisele!!! Lisaks oli arvel aku laadimine 6 eurot ja midagi muud veidrat veel mida ei mäleta. Ma ei hakka muidugi rääkima, et juppidele oli kohati 100% juurdehindlus. Corteco rihmaratta eest, mille sain teisest firmast 125 euroga, küsiti 220 jne. Too hetk oli autot vaja ja sai vandudes arve kinni makstud lubadusega iseendale enam sinna mitte kunagi enam oma jalga tõsta. Töö osas muidu etteheiteid ei olnud kui et ka venis mõned päevad aga suhtumine ja kõnepruuk oli Fredyga ääretult sarnane. Muide foorumites on Carmastersi teemasid ka kinni mätsitud ennegi, ehk siin mõni BMW omanik loeb ja seda ära ei kustutata Big Grin
Vasta
#8
olen kõigile rääkinud, et kui teete kuskil miskit tehke koos paberitega
lepingud, aktid jms.

aga samas vaadates peeglisse näen seal vastu vaatamas samasugust nagu kõik teised - mul omal buss samuti tegemises ilma igasuguse lepingu vms. paberita

lisaks on siis ju veel teemaks oma hobitehnika hoiustamine kuskil kellegi pinnal kus ohustab varast ilma jäämine võlgade katteks jms. märksõnaks juhtum Tamgarage.

olin kunagi motors tv videosid vaadates arvamusel, et on kõva tegija noh jutt oli natuke labane ja ropum aga noh paljud loomingulised inimesed pole tihti oma loomingu austajatega samal lainel
nüüd lugesin mõttega need teemad läbi ja vaatasin mõned videod kah läbi ja .....
ootaks ära millega see asi lõppeb

alljärgneva teema peategelase pildid on aga hiljuti ära kaotatud ehk seal oli näha enne ikka palju inspiratsiooni ja raha ja aega ja ....
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=40263&page=1
Vasta
#9
See unikaalne liiklusvahend on nähtav sellel lingil: http://www.fredy.ee/69-chevrolet-nova/

A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#10
Jaa, hea on mängida rahameest teiste rahadega...lambordziini valuvelg all ja puha. Vanasti kuulis öösiti bursksiputkate läheduses ses stiilis juttusid ja vahepeal kakeldi omavahel. Nüüd pole enam ammu käinud ja ega millestki ilma jäänud ka vist pole.
Vasta
#11
(16-02-2017, 01:42 AM)s2si Kirjutas: kus kuramuse kohast mulle selline suhtumine ja kõnepruuk tuttavad on. Lõpuks tuli meelde Valdek Carmastersist 

Valdek on käinud mul õue peal miskit käru elustamas, see oli ammu aga ta jättis hea mulje. Selle teema algpõhjusega samastada seda inimest ei suudaks parimagi tahtmise juures. Kui see nüüd ikka on seesama Valdek...

Sellest motikajamast on ka sõbralikus naaberfoorumis teema 

http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?l...46#1336006
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#12
(17-02-2017, 02:39 AM)alfredo Kirjutas: lambordziini valuvelg

Tüübil on tsernobõli kurgikarva lambordziini samuti olemas Big Grin
Vasta
#13
(17-02-2017, 23:34 PM)Marko Kirjutas:
(16-02-2017, 01:42 AM)s2si Kirjutas: kus kuramuse kohast mulle selline suhtumine ja kõnepruuk tuttavad on. Lõpuks tuli meelde Valdek Carmastersist 

Valdek on käinud mul õue peal miskit käru elustamas, see oli ammu aga ta jättis hea mulje. Selle teema algpõhjusega samastada seda inimest ei suudaks parimagi tahtmise juures. Kui see nüüd ikka on seesama Valdek...

Sellest motikajamast on ka sõbralikus naaberfoorumis teema 

http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?l...46#1336006

Temast ongi seinast seina arvamusi, halvad arvamused on minu info põhjal just viimastest aastatest. Ehk on seal sama teema, et mees on ära tõusnud lihtsalt aga täpselt ei oska öelda, mina sain seal igatahes väga ebameeldiva kogemuse osaliseks ja kahte Valdekut seal kindlasti ei ole.
Vasta
#14
(18-02-2017, 00:50 AM)s2si Kirjutas:
(17-02-2017, 23:34 PM)Marko Kirjutas:
(16-02-2017, 01:42 AM)s2si Kirjutas: kus kuramuse kohast mulle selline suhtumine ja kõnepruuk tuttavad on. Lõpuks tuli meelde Valdek Carmastersist 

Valdek on käinud mul õue peal miskit käru elustamas, see oli ammu aga ta jättis hea mulje. Selle teema algpõhjusega samastada seda inimest ei suudaks parimagi tahtmise juures. Kui see nüüd ikka on seesama Valdek...

Sellest motikajamast on ka sõbralikus naaberfoorumis teema 

http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?l...46#1336006

Temast ongi seinast seina arvamusi, halvad arvamused on minu info põhjal just viimastest aastatest. Ehk on seal sama teema, et mees on ära tõusnud lihtsalt aga täpselt ei oska öelda, mina sain seal igatahes väga ebameeldiva kogemuse osaliseks ja kahte Valdekut seal kindlasti ei ole.

Minul oma BMW-aegadest on pigem positiivsed kogemused. 

Eks Valdek on karmi ja otsekohese ütlemisega (nagu ka Patrik samast pundist) aga valdavalt on tal üsna õigus.

Tema puhul ma ausatöeldes ei imesta ka, kui arvestada, millised on keskmised BMW-omanikud. Enamik paaritonniste bemmide omanikke satuvad ju tema juurde alles siis kui mure on tõsine ja kuskil teises (odavas, nurgataguses või konkreetset marki mittetundvas) töökojas mingi suurem käkk on kokku keeratud. Ja pärast ollakse jube solvunud, et auto kohta öeldakse nagu on...
Vasta
#15
Patrik oli täiesti meeldiv inimene, rääkis rahulikult ja konkreetselt. Valdek hakkas juba ilma autot nägemata plärtsuma ja on sellist kogemust ka teistel peale minu. Lisaks see juppide toomise tasu ja muu värk. Kui juurdehindlus on niigi meeletu, siis kas klient peab maksma eraldi mingit sõiduraha? Mujal on alati selline asi ikka jupi hinna sees, eriti tekitas kysimusi see vastuolu tema enda jutuga, et ära ise töö, sõit ka ju maksab. Maksab jah, umbes 4-5x vähem kui nemad küsisid. Igatahes tol hetkel oli suhtumine klienti väga ülbe ja üleolev ja pole see ainuke kord olnud. Igatahes mulle meenutas väga seda Fredyt just suhtumise poolest klienti. Õnneks töö sai tehtud ja sellega probleemi polnud
Vasta
#16
Krt täna öösel läks kella kaheni, et seda teemat seal lugeda ning ajast on kahju kuna seda ma enam kunagi tagasi ei saa. Kedagi otseselt solvata ei taha, aga antud teemas kõik asjassepuutuvad pooled on suht lapsemeelsed oma käitumisega. Esiteks kuidas on võimalik üldse opereerida ettevõtet kui sul ei ole vajadusel koheselt võtta kliendile projektipõhist kulude/tehtud tööde aruannet. Normaalses kohas on selline raport alla 5 minuti käes. Halvemal juhul on vähemalt projektide põhiselt eraldatud paberite patakas millest listi kokkupanemine on loetud tundide küsimus. Teine asi töövõtja kapsaaeda on nüüd need ettevõetud tööd ja vabandused, et ajaliselt ei jõua töid teha kuna projekte palju korraga käsil. Tellijapoolelt ei ole absoluutselt normaalne oodata oma valmistoodet 4+ aastat ja alles siis hakata liigutama. Endast lugupidav tellija ning töö teostaja oleksid seda maksimaalselt 1a pikkuseks venitanud. Üldjuhul peaks 1 ratas ikka poole aastaga ikka valmis olema isegi siis kui 20 ratast korraga käsil. Eriti veel situatsioonis kus kogu töö seisneb nn tuuningjuppide külgekruttimises ning värvitöös. Ise midagi otseselt ei fabritseerita, et asi ikka väga ainulaadne oleks. Ja töö tellijate kohapealt on minul isiklikult igatpidi vastukarva mingisuguste ettemaksude tegemine kui pole veel midagi tehtudki. Vanasti oli ikka nii, et enne töö ja siis palk. Kui ettevõtjal pole projekti täitmiseks käibevahendeid, siis tulevad appi krediidiasutused mitte ettemaksunõuded. projektide hulk ei oma tähtsust viimase punkti puhul.
Vasta
#17
(18-02-2017, 19:36 PM)Provoker23 Kirjutas: Krt täna öösel läks kella kaheni, et seda teemat seal lugeda ning ajast on kahju kuna seda ma enam kunagi tagasi ei saa. Kedagi otseselt solvata ei taha, aga antud teemas kõik asjassepuutuvad pooled on suht lapsemeelsed oma käitumisega. Esiteks kuidas on võimalik üldse opereerida ettevõtet kui sul ei ole vajadusel koheselt võtta kliendile projektipõhist kulude/tehtud tööde aruannet. Normaalses kohas on selline raport alla 5 minuti käes. Halvemal juhul on vähemalt projektide põhiselt eraldatud paberite patakas millest listi kokkupanemine on loetud tundide küsimus. Teine asi töövõtja kapsaaeda on nüüd need ettevõetud tööd ja vabandused, et ajaliselt ei jõua töid teha kuna projekte palju korraga käsil. Tellijapoolelt ei ole absoluutselt normaalne oodata oma valmistoodet 4+ aastat ja alles siis hakata liigutama. Endast lugupidav tellija ning töö teostaja oleksid seda maksimaalselt 1a pikkuseks venitanud. Üldjuhul peaks 1 ratas ikka poole aastaga ikka valmis olema isegi siis kui 20 ratast korraga käsil. Eriti veel situatsioonis kus kogu töö seisneb nn tuuningjuppide külgekruttimises ning värvitöös. Ise midagi otseselt ei fabritseerita, et asi ikka väga ainulaadne oleks. Ja töö tellijate kohapealt on minul isiklikult igatpidi vastukarva mingisuguste ettemaksude tegemine kui pole veel midagi tehtudki. Vanasti oli ikka nii, et enne töö ja siis palk. Kui ettevõtjal pole projekti täitmiseks käibevahendeid, siis tulevad appi krediidiasutused mitte ettemaksunõuded. projektide hulk ei oma tähtsust viimase punkti puhul.

Sul ilmselgelt puudub isiklik kogemus sarnasel teemal.
Tellija(d) hakkas(id) asjaga tegelema ju kohe kui esimesed tähtajad üle olid lastud. Loomulikult jäädi uskuma (vähemalt osaliselt) lubadusi ja ilusat juttu, väga raske on kohe esimese viibimise peale hakata mingeid resoluutseid samme ette võtma. Nii need asjad venisidki, kuni ükskord karikas täis sai.

Kõrvalseisjana tagantjärgi on jube hea targutada, et kohe oleks pidanud tegutsema. Aga olles ise sarnase aferistiga kokku puutunud (kunagine tööandja oli täpselt samasugune, isegi kõnemaneer ja väljendid on samad), siis mina saan küll hästi aru, miks alles praegu see asi kella külge läks. 

Loomulikult on tagantjärele lihtne targutada, et kõik asjad peaksid olema paberil fikseeritud ja usaldamine on sinisilmne ja bla bla bla. Reaalses elus oskavad jutumehed asja nii hästi ära rääkida, et... teinekord ise ka imestad, kuidas nii loll sai oldud.
Vasta
#18
Masinaehituse teemal tõepoolest kogemus puudub. Kinnisvaratehinguga venitamisega samas värske kogemus olemas ning minu kannatus katkes kui märtsist alganud läbirääkimised ei olnud augustiks kuhugi jõudnud. Ainult lubadused iga paar nädala tagant jms. Seetõttu ongi selliste situatsioonide korral mul nüüd oluliselt jäigem seisukoht tähtaegade suhtes kui vb aasta eest oleks olnud. Ettemaskude jms osas on juba emapiimaga error geenidesse antud niiet seda ma sisuliselt ei teeks vist kunagi kui jutt sellistest summadest on nagu antud juhtumi puhul. Netist miskit ostes üldiselt tahavad ka ette saada raha, aga ma ei osta ka eriti asju mida käega katsuda ei saa enne. Vahel harva kuni 100€-sed ostud.

Vaatamata sellele loodan, et teemaosalised saavad mingi mõistliku lahenduse ikkagi lõppudelõpuks.
Vasta
#19
(18-02-2017, 19:36 PM)Provoker23 Kirjutas: Vanasti oli ikka nii, et enne töö ja siis palk. Kui ettevõtjal pole projekti täitmiseks käibevahendeid, siis tulevad appi krediidiasutused mitte ettemaksunõuded. projektide hulk ei oma tähtsust viimase punkti puhul.

Miks sa arvad, et munne ainult tööde teostajate seas leidub? Kliente kes huiavad ja oma raha ei maksa peale tööde teostamist on kordades ja kordades rohkem. Pigem peaksid käima asjad siiski materjali raha ette, tööraha peale valmimist ja enne üleandmist. Aga eks ka siin ole omad keerdkäigud, oleneb millest iganes oleneda võib.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#20
(18-02-2017, 19:36 PM)Provoker23 Kirjutas: Vanasti oli ikka nii, et enne töö ja siis palk. Kui ettevõtjal pole projekti täitmiseks käibevahendeid, siis tulevad appi krediidiasutused mitte ettemaksunõuded. projektide hulk ei oma tähtsust viimase punkti puhul.

Custom masinate (või ka täisoriginaali) ehitamine ikka üsna suure mastaabiga ja kliendi eelistuste/soovidega töö. Millegipärast ei usu, et ka nt. Märt Aarne ja Mati Leivategija kogu tellitava projekti arve alles lõpus esitaksid, küllap jääks nii mõnigi projekt meistri enda kätte kui klient lõpparvet näeb või ehitamisele kulunud ajaga on huvi vahepeal muutunud.

Käesoleva teema kohta niipalju, et (Eesti mastaabis) Motoexotical sai kunagi mitmeid aastaid käesoleva teema peategelase tehtud rattaid imetletud ning tundusid võrreldes ülejäänud väljapanekuga täiesti teisest dimensioonist (heas mõttes). Ei mäleta, et keegi oleks sel ajal rääkinud, et tsiklid sakslaste pealt maha kopeeritud ja Ebay osadest koostatud või üldse midagi halba oleks. Arvan, et ka käesoleva saaga kahjukannatajatel oli samasugune pilt tsikliehitajast enne tellimuse sisseandmist ja seega ei oskaks ka karta ettemaksu maksta. Ja ausa tuntud nime puhul ei tohiks see üldse olla asi mida karta.
Kuna meistrimees pole ise ühtki vastulauset või väidet süüdistusetele esitanud siis nüüdseks kipub kaalukauss ikka väga tema enda kahjuks minevat (Isegi isa, kes teda alguses kaitses pole juba tükk aega midagi öelnud).

Aga neile, kes klientide tegevuses viga näevad meenub üks tore/irooniline tehnikateemaline (nalja)lugu: Kodanik läheb politseisse avaldust kirjutama, et valuveljed varastati auto alt ära. Politseinik loeb avalduse läbi ja noomib kodanikku: "Plekkvelgedega sõidab auto sama hästi kui valuvelgedega, oma viga et nii edev oled, et valuveljed pidid alla panema ja nii pättidele kiusatuse tekitasid."
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne