Mõttega lugemist
#21
(19-02-2017, 04:22 AM)viplala Kirjutas:
(18-02-2017, 19:36 PM)Provoker23 Kirjutas: Vanasti oli ikka nii, et enne töö ja siis palk. Kui ettevõtjal pole projekti täitmiseks käibevahendeid, siis tulevad appi krediidiasutused mitte ettemaksunõuded. projektide hulk ei oma tähtsust viimase punkti puhul.

Miks sa arvad, et munne ainult tööde teostajate seas leidub? Kliente kes huiavad ja oma raha ei maksa peale tööde teostamist on kordades ja kordades rohkem. Pigem peaksid käima asjad siiski materjali raha ette, tööraha peale valmimist ja enne üleandmist. Aga eks ka siin ole omad keerdkäigud, oleneb millest iganes oleneda võib.

Ma olen 100% nõus, et huiareid on igal nurgal ning pole kunagi väitnud, et ainult töötegijad on m-id. 
Sellises masinaehituses, nagu käesoleva teema puhul, tundub, et tööd väga pole vaja teha kui on jutu põhjal välja tulnud, et krutitakse kataloogijuppe külge ainult. Tagavelje vahetus ei tohiks ju üle tunni võtta samas rattakomplekt on mitmeid tuhandeid maksev. Seega tööraha pärast ja jupid ettemaksuga, ei tundu väga õiglane. Lõpuks taandub siiski asi usalduse taha ning ju siis on töötegija endapoolt aastatega loodud usaldust jõhkralt ära kasutanud.
Vasta
#22
Keegi sõnasepp on kunagi väljendanud mõtet-pool maamuna rahvast püüab teisel poolel nahka üle kõrvade tõmmata. 
P.S. Düsgraafia levik on sõltumatu olelusvõitlusest.
Vasta
#23
(19-02-2017, 06:56 AM)mossepower Kirjutas: Millegipärast ei usu, et ka nt. Märt Aarne ja Mati Leivategija kogu tellitava projekti arve alles lõpus esitaksid, küllap jääks nii mõnigi projekt meistri enda kätte kui klient lõpparvet näeb või ehitamisele kulunud ajaga on huvi vahepeal muutunud.


Siinkohal olen ma paraku suht kindel, et nii härrased Leivategija kui ka Aarne lubavad peale arve esitamist kliendi ka sõiduki juurde vaatama ja katsuma, et mis on tehtud ja mille eest raha küsitakse. Mitte, et teevad sõidukit 4 aastat ja küsivad raha ja asi ei ole ikka valmis, ja poolikut projekti üle ka ei anna enne kui tegemata töö eest on raha kätte saadud...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#24
(19-02-2017, 15:14 PM)nustu826 Kirjutas:
(19-02-2017, 06:56 AM)mossepower Kirjutas: Millegipärast ei usu, et ka nt. Märt Aarne ja Mati Leivategija kogu tellitava projekti arve alles lõpus esitaksid, küllap jääks nii mõnigi projekt meistri enda kätte kui klient lõpparvet näeb või ehitamisele kulunud ajaga on huvi vahepeal muutunud.
Siinkohal olen ma paraku suht kindel, et nii härrased Leivategija kui ka Aarne lubavad peale arve esitamist kliendi ka sõiduki juurde vaatama ja katsuma, et mis on tehtud ja mille eest raha küsitakse. Mitte, et teevad sõidukit 4 aastat ja küsivad raha ja asi ei ole ikka valmis, ja poolikut projekti üle ka ei anna enne kui tegemata töö eest on raha kätte saadud...
Selle kõigega olen otseloomulikult 100 % nõusi. Aga mina rõhusin pigem sellele, et nii suurte projektide puhul päris nii julgelt vist kõike tegija ilma ettemaksuta omadest vahenditest valmis ei tee. Nagu nt. tavalises igapäeva autoremonditöökojas auto sillaremont või paari keredetaili värvimine, kus kogu arve pärast töö valmimist tasutakse, mis on ka täiesti normaalne.
Aga sellise suure projekti olukorras oleks ettemaks täiesti loogiline minuarvates. Juhul kui muidugi usaldusväärne (sinu toodud punktid) tegija on.
Vasta
#25
Haudumine nõuab rahu ja vaikust.
Vasta
#26
Jah, tegelikult meenub, et Paides on ühes autoremonditöökojas juba palju aastaid selline asi, et üle 1000€ remondi korral peab mingis osas tasuma ettemaksu. Numbrite kohta ei oska kommenteerida muidugi. Väikese Eesti kohta on sel ettevõttel vist 5 või 6 filiaali, seega mitte just kõige vaesem...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#27
Paljudes kohtades on tellitavatel kaupadel ja suurematel summadel osaline ettemaks.

Ja küsimus pole töövõtja/müüja rahakotis.
Ehk ostes ja tellides miskit erilisemat või suuremat võtad ettemaksuga osa vastutusest ehk on müüjal väiksem risk tellitud tootega üksi jääda kui ostja ei tulegi asjale järgi.
Vasta
#28
Hoian igapäevaselt biker.ee-s teemal silm a peal. Vaadanud torrentist ära kõik saadaolevad kümne aasta osad "American Greed" dokk seriaali erinevatest majanduspettustest, võib öelda, et Fredy tahtis paremat aga inimlik nõrkus sai võitu. Hetkel viimases vastuses selles teemas võrdleb vastaja oma autode ehitamise äri, kus ka viie ehitatava auto raha ära kulunud ja tuleb lihtsalt teha. Tänan kunagist head tuttavat hr. "Hämarikku", kes kinkis mulle üheksateistkümnendaks sünnipäevaks rahakoti ja seda üle andes märkis:
See vahe on sul firma raha jaoks, see vahe on igapäevaste omakulude tarbeks ja see kolmas on selleks, mida ise tahad - neid vahesid ei maksa tuleviku huvides segi ajada...
Masintikkimine särkidele-värkidele. Logod ja reklaam riietusel, logodega põrandamatid autodesse jne...
Vasta
#29
Täna saaga siis suurel ekraanil Tv3 kell 20.00.
Otsin infot Brennabor väikemootorrataste kohta.
Vasta
#30
http://tv3play.tv3.ee/sisu/kuuuurija/816...start=true
Vasta
#31
(27-02-2017, 20:33 PM)Walter Kirjutas: Täna saaga siis suurel ekraanil Tv3 kell 20.00.

Vaatasin kah seda saagat ja aru ei saanud, mida krdi pärast ta (Freddy) nende kundedega küll kakleb...?

No ok, jäi mõni projekt venima, kuna tasuvam asi "bruneist" tuli peale, siis jäi. 
See selleks.
Aga kundega maha istuda võiks ju ikka, et näe seis on selline nagu on; ma ei tahaks et sa ratta minema viid, aga ok, aktsepteerin su otsust kuna ise olen süüdi ja kogumoos. 
Võin sind treilaga aidata (nagunii tal endal mingi pisike on) ja homme toon ära.
Poleks mingit jama ega suurt kella olnud, kunded olid ju tegelikult rahud ise ja närvid kõigil korras.

Ja palju ta sealt kõige pikemalt töölt ikka juppe on maha müünud, ladu ju väidetavalt kõike sama manti täis....
Töötunni eest kah nii palju juurde küsida veidi imelik, ta ju võttis sikli ühe päevaga (8-10h tööd) vabalt molekulideks; kokkupanek on, ok, alati 3-4x kauem ja ikka ei tule 8k kokku...?

.
Vasta
#32
(28-02-2017, 14:40 PM)stihlTäna saaga siis suurel ekraanil Tv3 kell 20.00. Kirjutas: Vaatasin kah seda saagat ja aru ei saanud, mida krdi pärast ta (Freddy) nende kundedega küll kakleb...?

No ok, jäi mõni projekt venima, kuna tasuvam asi "bruneist" tuli peale, siis jäi. 
See selleks.
Aga kundega maha istuda võiks ju ikka, et näe seis on selline nagu on; ma ei tahaks et sa ratta minema viid, aga ok, aktsepteerin su otsust kuna ise olen süüdi ja kogumoos. 
Võin sind treilaga aidata (nagunii tal endal mingi pisike on) ja homme toon ära.
Poleks mingit jama ega suurt kella olnud, kunded olid ju tegelikult rahud ise ja närvid kõigil korras.

Ja palju ta sealt kõige pikemalt töölt ikka juppe on maha müünud, ladu ju väidetavalt kõike sama manti täis....
Töötunni eest kah nii palju juurde küsida veidi imelik, ta ju võttis sikli ühe päevaga (8-10h tööd) vabalt molekulideks; kokkupanek on, ok, alati 3-4x kauem ja ikka ei tule 8k kokku...?

.

Seal vist on kaks asja - esiteks mõni mees kukub nii kõrgel, et arvab end lendavat, teiseks "ise olen süüdi" ei mahu talle vist pähe. Paneme siia juurde veel kuldreegli - parim kaitse on rünnak.... Reaalsuses tundub tegu olema kokkukukkunud püramiidskeemiga - esmalt tundus olema raha nagu raba ja kaine mõistus kadus, ühel hetkel avastad aga, et 1 ratta ehitamiseks kasutad 15 ratta ettemaksu ja seal vahel haigutab auk ja raha saab juurde vaid uute projektide ettemaksudest. Seejärel võtadki ette aina uusi ja uusi ja need, kes kõige vähem vinguvad, lükkad tahaplaanile. Noh ja siis saab ühel m..nil vaid 4 aastase ootamise järel mõõt täis ja kukub kisama. Ajab ju sita keema.
Vasta
#33
Paistab, et kui sel tegelasel ka kunagi selle ala vastu tõeline huvi oli, siis viimastel aegadel tehti asju ainult raha pärast. Nii läheb iga asi hingusele, kui see "miski" masinavärgi seest kadunud on. Seal ei aita ka enam miskit, kui tegelane raiub lõpuni vastu, et kõik teised on lollid ja mina olen õige. Eks tal tuleb selle teadmisega edasi elada kuidagi.
Ainuke kasu võib vast sest tõusta, et asi nüüd avalikkusele nähtavaks on tehtud ja lolli raha sellesse põletamise massinasse juurde ei anta. Samas, mine sa tea, mõne jaoks mõjus ehk kogu lugu hoopis kärbsepaberina.
Vasta
#34
Lugesin üksõhtu sõbraliku naaberfoorumi teema läbi. Ise ma ei orienteeru väga tsiklimaailmas ja mind ei puuduta see teema
kuidagi aga siiski tekkis küsimus.Huvitav kas sellistel vendadel endal  südametunnistus ei vaeva?Ise vanakooli mehena  ei
saaks öösiti magada.Tänapäeval vist täiesti devalveerunud sellised mõisted nagu sõnapidamine,ausus,oma vigade tunnistamine jne.
Sellepeale mõni võib küsida,et mis maailmas sa elad mees.
Ei taha heietada aga umbes 20 aastat tagasi töötasin firmas mis ajas äri Leedu venelastega põllumajandustehnika varuosadega.
Läksime siis ülemusega Leedus nende kontoorasse,et neid ja neid asju tahaks teilt osta nii ja nii palju.Meie vastas vanem heas
ülikonnas härrasmees küsib,et seda ja seda saab ning selle ja tolle saadame järele hiljem.Minu ülemus ,et dogovor nado
sdelat,seepeale vene härra kiitis solvunult kakoi dogovor,ja vam slovo daval!See bisnes kestis päris pikki aastaid ilma ühegi 
tõrketa,niikaua kui vene tehnikat hakkas nii väheks jääma,et ei tasunud enam tegeleda.
Mulle sel ajal noorele nagale igatahes jättis sügava mulje aususest ja sõnapidamisest.Muidugi sealset seltskonda arvestades ja 
aega,90ndad.Ilmselt kui oleks proovinud neid üle lasta näiteks,siis võib-olla ei heietaks vist siin.Oleks nemad meid üle lasknud
siis ega meil vist väga midagi teha poleks olnud sest nende silmis me olime ikka täielikud käpikud.Nende äri käis rongide kaupa.
Tahan õelda seda,et mõnel mehel väärikus ei luba selliseid asju,olgu see klient siis kes iganes.
Sorry pika ja lohiseva loba ja venekeelsete väljendite pärast.
Vasta
#35
Selliste inimeste hulk populatsioonis on pigem konstantne. Küsimus on kas ja kuidas nad mingis ajahetkes oma "annet" avaldada saavad. Ettevõtjate hulgas on ka neid, kes ajavad laialt oma äri ja kui asjad hapuks lähevad, siis toimetavad "seaduse hallil alal", ning võtavad kõigi teiste suhtes "positsiooni". Kui kaasosanik avastab et varad ei jäänud pankrotipessa, vaid kanditi ümber, siis räägitakse: "selline kibestunud vend", "tegi ise valesid valikuid" jne.  Kui muu enam ei tundu usutav, siis "loll saab ka kirikus peksa" ja "lollidelt tuleb raha ära võtta". Selle kõige kõrval küsin, et mis maksab mehe sõna? Kui palju oled sa väärt, et lubada enda "s*tast väljaronimist" teisi alla tallates? Kuna ühiskonnal ehk meil kõigil on piisavalt tegemist oma eluga, pole ka üldisi usulisi direktiive, mis sellist asja hukka mõistaksid, siis... Siis ongi nii, et teisele koti pähe tõmbamine on enamasti ärivorm. Keskmise jorsi kättesaadav aastapalk on nii 10k € kandis. Mõnel pool vähem, teisal rohkem. Mõni asi see siis, kui asi suure kella külge ei lähe ja kui ka läheb, siis see on ju aastate pärast unustatud. Palju aga peaks aastas teenima, et....
Masintikkimine särkidele-värkidele. Logod ja reklaam riietusel, logodega põrandamatid autodesse jne...
Vasta
#36
(01-03-2017, 00:14 AM)Alts Kirjutas: Keskmise jorsi kättesaadav aastapalk on nii 10k € kandis. Mõnel pool vähem, teisal rohkem. Mõni asi see siis, kui asi suure kella külge ei lähe ja kui ka läheb, siis see on ju aastate pärast unustatud. Palju aga peaks aastas teenima, et....
Vaevalt et palgast keegi selliseid pille omale osta suudab. Saates olid kõik tüübid ju ettevõtjad. Elik raha kergelt tuleb ja kergelt läheb.
Otsin infot Brennabor väikemootorrataste kohta.
Vasta
#37
täna hommikuks oli siis Fredy kuuri pargitud numbriteta golf 3. Kellelgi sai ikkagi närv otsa Smile
Vasta
#38
ehk on rohkem infot ?
olen seda saagat pikalt jälginud kui mõtled Liivimaa parimat HD ehitajat
Vasta
#39
(11-10-2017, 12:45 PM)MeelisV Kirjutas: ehk on rohkem infot ?
olen seda saagat pikalt jälginud kui mõtled Liivimaa parimat HD ehitajat

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/22447148_1977451452544627_2024726749_n.jpg?oh=edae1b54385e2a62ead003ca85b751e6&oe=59E080BB
Bikeris selline pilt Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne