Puulõhkuja projekt
#41
(02-03-2017, 09:45 AM)MarkoN Kirjutas:    Siin foorumis ongi tavaks kui küsid ühte konkreetset asja (kuidas käib rõhu muutmine siis tuleb umbes mitu sellist vastust: Mida sa üldse küsid kui sa ei tea hüdraulikas algtasemel asju. Ja siis lisatakse mingi skeem või video aga miks ei vastata otse, et keera seda ja seda. 
Arusaamatuste vältimiseks siis algne postitus ka, see ülevalpool olev tekst.
Müün: keermetõrv, puidulakk.
Vasta
#42
Lõhkuja peaaegu valmis,vaja veel teha tugijalg ja väike kilp. Lõhkusin ka katsetuseks mõne ruumi puid, toimis probleemideta. Ise olen väga rahul ja jõudu ja kiirust on rohkem kui RAMIRENDI omal. Lõikas kõik pooleks mis katsetamiseks peale tõstsin. Tegin ka ühe video, ega nii mõistlik teha ei ole ,väga ohtlik.

https://www.youtube.com/watch?v=WCe6fNWsfZ0


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Vasta
#43
Töölaud puudu, need mis veel pooleks vaja teha korjad maast.
Müün: keermetõrv, puidulakk.
Vasta
#44
(05-03-2017, 20:05 PM)Marko Kirjutas: Töölaud puudu, need mis veel pooleks vaja teha korjad maast.

Originaalis on masin samasugune,puu mis olen pooleks lasknud ei kuku maha. Toed ju olemas ei kuku ka poolemeetrine pakk maha ,suure paku lõhkumine käib ,lased pooleks siis kaks poolikut pakku korraga peale üks ühele poole ja teine teiselepoole tera. Alla 30 cm jämedad 2 paku korraga peale sõidad ühte sisse siis tagasi läheb teine pooleks,siis keerad seda mis esimesena pooleks lasid ja siis teist.  Kahekesi tehes saab väga kiiresti pakku kuueks nii ,et pakk ei vaju laiali.
Ei hakka mingid palgi tõstukit ega linti juurde ehitama. Minul tavaline rutiin puid tehes ,saen kreissaega pakud panen UAZi kasti püsti ritta ja siis võtan sealt otse puulõhkuja peale,olen nii teinud mitu aastat.

https://www.youtube.com/watch?v=73XB6KzyRJs

Kahekesi saab muidugi nii ,et ei jõua eest ära loopida. 30cm pikki puid saab kaks korraga peale panna ,taldade vahe on 70cm
Vasta
#45
õli mahuti see  nelikant toru mis püsti?kas pisut väike pole?mul oli kunagi nz10 ja analoogiga läks õli keema suht ruttu,nõks oli muidugi pisem ka.
Vasta
#46
Mu meelest väga viisakas teostus.
Ainult elektri koha pealt võiks mootori lülituse kuidagi sinna külge integereerida. Näiteks, et ühendamiseks oleks raami küljes "isane" 3f pistik, kuhu saaks pikenduse külge pista ja mootorit lülitaks nupust läbi termoga käiviti.
Siis oleks juba väga pro. Cool
Vasta
#47
(06-03-2017, 11:11 AM)muska71 Kirjutas: õli mahuti see  nelikant toru mis püsti?kas pisut väike pole?mul oli kunagi nz10 ja analoogiga läks õli keema suht ruttu,nõks oli muidugi pisem ka.

Õli on kogu sillatalas ja neis kahes püstises osas Smile
Vasta
#48
(06-03-2017, 11:51 AM)kolentin Kirjutas: Mu meelest väga viisakas teostus.
Ainult elektri koha pealt võiks mootori lülituse kuidagi sinna külge integereerida. Näiteks, et ühendamiseks oleks raami küljes "isane" 3f pistik, kuhu saaks pikenduse külge pista ja mootorit lülitaks nupust läbi termoga käiviti.
Siis oleks juba väga pro. Cool

Tänan,
 On tulemas väike 20x30cm kilp,STOP nupp uksel,surunupud,käiviti ja liigkoormus kaitse.Kilbi panen jagaja juurde kaldega operaatori poole Big Grin Kuna uudishimu oli suur kuidas masin töötab siis sai jah ajutiselt tavaline kaitseautomaat vahele pandud.
 Üheks puuduseks on veel ühel voolikul(pumbas tulev survevoolik) pole kaitsesukka  peal, see sukk mis ostsin ei mahtunud üle vooliku ühendusmutri.
Vasta
#49
Väga viisakas ja kompaktne masin!
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#50
Ilus asi ja õlireservuaari on ka kaval. Usutavasti jahutab säärane kogus metalli päris hästi. ja kui peaks soojenema, siis saab õhuvõtu suunamisega kasutada mootori ventilaatorit. Pisike torbik õhuvõtu suunamiseks üle sillatala ja teine kasutatud õhu suunamiseks üle sillatala tagasi. See viimane jahutab siis kogu hüdrosüsteemi: pumpa ja jagurit ka.

Jagurile-voolikutele pane kate peale. Piisab ka kanistrist lõigatud karbist.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne