Uunikute 16. Talveralli 2017 pildid, videod, järelkaja
#1
Teen uue teema ära, siis ei pea vanadest teemadest otsima asju. Panen varsti ka enda video.

Ken
Vasta
#2
Mõned pildid: http://www.rallifotod.eu/album543/fotod.html

Autolehe foto- ja videomaterjali leiab siit: http://www.autoleht.ee/uudised?id=11246

PS! Tänud rohelise kopika rahvale jahutava apelsini eest! Smile
Vasta
#3
Suur suur aitäh korraldajatele suurepärase laupäeva eest, ekipaaž 9 ootab juba põnevusega järgmise aasta üritust


üks oli enda maja juurde teinud teele maakividest "põdra testi", ju ta tahtis kauem autosi nautida ja kiirendamise häält kuulata Big Grin
Vasta
#4
(26-02-2017, 11:47 AM)tarmok Kirjutas: üks oli enda maja juurde teinud teele maakividest "põdra testi", ju ta tahtis kauem autosi nautida ja kiirendamise häält kuulata Big Grin

Täpselt sellest ma tahtsingi video siia panna:

https://youtu.be/hpv3NBthBDU

Nad vist nägid aknal vilkuvat GoProd sest selgelt on näha kuidas nad järsku eemale hakkavad minema.

Ken
Vasta
#5
Ekipaaz 112 Kamzaga kenasti tagasi. 600km ja pea 250 liitrit diislit. Ei kurda, aega peaaegu jõudsime ja kõik oli ok. Ainult söök oli meie meeskonna arvates võrreldes eelmiste aastatega maru niru. 

Video seest väljast ja kiirukatsest tuleb hiljem.
Vasta
#6
Ekispaaz nr.97 tänab ka korraldajaid järjekordse toreda ürituse eest. Ajast ja selle jälgimisest ei tea meie tiim peale paljusid aastaid ikka mitte midagi. Teame vaid,et elus on aega alati vähe ja sellepärast ei saa seda pidurdamisega raisata.Aga selle eest kasutame me seda kohustuslikku FUN FUN poolt ära. Ja seda oli palju. Rada oli hea. Isegi väga hea. Oli palju kurvilisi lõikke ja mäest üles alla lõikke.  Lisakatsed olid ka super. Tihend lihtsalt oli ebaadekvaatne oma oskuste poolest  Big Grin

Ehk ootame juba järgmist aastat.
Jõudu ja jaksu tiim nr.97 poolt korraldajatele.
Vasta
#7
Meestel on rehvivahetusega veidi kiireks läinud. Cool
Vasta
#8
(26-02-2017, 13:00 PM)Raivo Kirjutas: Meestel on rehvivahetusega veidi kiireks läinud. Cool

Jäärajal pannakse rehvi valet pidi alla,et oleks paremini juhitav
Vasta
#9
ekipaaz 77 ka suured kummardused korraldaja onudele
peale pikka guugeldamist selgus, et see oli mu 11. nes talveralli, alustasin ka 2006 aastal kaardilugenaja, vahepeal sai piloodi kibetat leiba maitstud, ja nüüd jälle kaarti loetud. minu jaoks oli epohhi loova ralliga, sest esimest korda elus laadisin oma telefoni äppi(tripmaster) ja kasutasin akupanka, ralli kulges nagu unistus - enamvähem sõitsime aega ja kõik lisakatsed peaaegu võitsime, ristsõna sobis alati (isegi ei spikerdanud), paraku selgus finshis, et korraldajad olid midagi sassi ajanud ja meile oli juhtunud poola keelse lahendiga ristsõna, aga anname neile selle väikese viperuse andeks, sest eks ürr peab ju varem või hiljem saama rahvusvahelise möötme
Vasta
#10
üritus igati OK, meene eriti äge saab uue seina teha.

Põdratõke oli algselt mudajuua täis peremees ise, kes keset teed seisis. 

Ju sai seismisest villand ja veeretas kivid ette.

ekipaaz nr 6
Vasta
#11
Ekipaaž 150 tänab korraldajaid. Erinevalt kodanik Supist olime sunnitud lisakatsete kiireima apastraadi karika endile võtma. Eks me teadsime ju niisama ka, et Kindral on kõigekiirem, samas vägamugav, spordiautu. Nüüd siis ka kahtlejatele asi klarifitseeritud. Kütust võttis junntükk keskeltläbi 15+ toopi sajale aga ega seal pole ka midagi imestada, kui tahad piigplokiga kiiret sõitu teha vahetpidamata.
_______________________
KKK all the way...
Vasta
#12
(26-02-2017, 11:27 AM)PilleR Kirjutas: Mõned pildid: http://www.rallifotod.eu/album543/fotod.html

Autolehe foto- ja videomaterjali leiab siit: http://www.autoleht.ee/uudised?id=11246

PS! Tänud rohelise kopika rahvale jahutava apelsini eest! Smile

Päris hea video, eriti lahedad olid selle video kaks viimast  ekipaaži  . Efektne.
Vasta
#13
Tiim 114 tänab ka omalt poolt korraldajaid. Kahjuks rauges meie rootsi raud teises AKP-s ja raske südamega sai vastu võetud (hiljem siiski mõistlikuks osutunud) otsus koju longata.
Vasta
#14
Tiim nr. 85 ründas seekord siis Talirallit kastiautuga.

Esimese kahe katse lõpp oli kenasti huvitavaks tehtud. Algas asi "pikaealisuse saladusest", mis oli vahetult enne AKPd. Nägime jah legendist, et seal on KP ning sai ettenägelikult kenasti 2,5 minutit ette sõidetud, aga krt, ikka jäi natuke väheks. Kaardilugeja (ehk mina) oli muidugi loll ka ning ootas kenasti võssivahele jooksnud liikme ära, selmet üksinda AKPsse trampida ning neutraalajast vastust edasi otsida. Täpselt 4 sekundit jäi kohtuniku palge ette ilmudes ideaalaja viimasest sekundist puudu, krt Big Grin Teisel lõigul ei osanud me loomulikult ette näha Varjupaigas numbrite otsimist ning sealt tulivad päris kenad miinused. Muidugi, hiljem ajakaarti tiba teise pilguga vaadates oli sinna tegelikult vihje sisse kirjutatud, aga kuna me kartsime kõvasti salakaid, siis sai koguaeg ainult 45...90 sek ideaalajast ees hoitud ning selle ajaga väga palju JJVVs just ringi joosta ei jõua. Lõunani ei toimunudki rohkem midagi, aga kohe pärast lõunat sai algatuseks Kombi-Mosse tegelastega koos ühest teeotsast valesti keeratud (Jänedalt liiga vara vasakule). Veale saime järgmise legendi rea juures suht kiiresti jälile ning asja õnnekombel klaaritud, samuti oli rõõm järgmises KPs valget Maskvissi näha, kellel läks natuke rohkem aega vea parandamiseks. Küll aga oli vähemalt meie jaoks see katse üks keerulisemaid päevas, sest "Kuusnurkse" ning "Tapa Extreme"-iga (või misiganes sinna tulema pidigi) sai kena 14 minutit miinust tiksutatud... Päris kena oli seda siis üle ooside, mõhnade ja voorte tagasi sõita ning seejuures veel piinavalt kaua kriipsupealt 10kmh hoida Big Grin Küll aga saime sellega hakkama ning Kehalasse sai jõutud ideaalajas Smile

Ootame siis kiiruskatsete aegu, Kehala finišis kirjutas Priit meie tulemuse ajakaardile päris laia naeratusega Toungue Ja ega pärast seda muud polnudki, kui ikka tavalises rütmis finišisse: hoidsime pidevalt ideaalaja suhtes minuti ees.

Tagasisidet uuenduste kohta ka Smile Kiidame kõvasti takka muudatusele "kuni kolm võiduajajat autos ning tandemi eest lisaplusspunktid". Samuti tundus tagumikutunde järgi igati heas proportsioonis olema väljalaskeaasta eest antavate boonus-/karistuspunktide kogus: 20 aastat uuemas autos ongi ülduhul nii umbes 40 punkti võrra mugavam sõita, samas see üksi veel siiski tulemust ei otsusta ka võrdse ristsõnatulemuse korral. Halba pole ka öelda kiiruse mõõtmise kohta, sest tegemist oli siiski sisuliselt läbi inimeste hoovi sõitmisega, kus võiks mitte nii palju lärmata ning vähe hoolsamalt toimetada kui keset põlde olles.

Eraldi au ja kiitus korraldustoimkonnale legendi eest: ma ei tea, kuidas teistel, aga meil klappis legend põhimõtteliselt ideaalselt!

Ristsõna kohta ka paar sõna. Küsimused olid seinast seina raskusastmega ehk vist taotluslikult "kõigile midagi". Päris toredad pärlid olid metallvitsad, pikaealisuse saladus, F-1 ning südamekujuline tabalukk, samuti kuusnurkne putka Smile

Kas ja mida saaks teisiti? Ka meie tiimist mainiti toitlustusega seotud muret (kuigi mulle isiklikult oli nii koguseliselt kui kvaliteedilt kõik OK), samuti on vist lihtsam ööbimise bronn jätta iga osaleja enda teha nagu eelnevalt on olnud. Lisaks veel selline palve ka, et kui auhindu jagatakse, siis võiks lisaks inimestele ka võiduajajate masinaid mainida, muidu on natuke vähemteadlikul isikul keeruline päeva jooksul nähtut ning auhinnatavaid tegelasi kokku viia. Aga need kõik on "delo tehniki" ning võimast üldpilti ei muuda ega kõiguta Smile

Ja positiivne on see, et üldklassi võitja sai priipääsme 2018. aasta Talverallile, mis tähendab ju ainult seda, et on plaanis midagi, millele saab priipääset jagada Toungue

Kokkuvõttes kummardus ning pikk aplaus korraldajatele! Smile

Farmeritiim nr 85
Vasta
#15
Ka ekipaaz nr 16 tänab korraldaid.
Rõõm on näha, et uus meeskond pole latti sugugi allapoole lasknud langeda, vaid pigem ikka ülespoole.

Ristsõna oli tõeliselt mõnus peamurdmine. Eriti F-1, Tapa Extreme ja loomulikult laste kasvatamine. Kuuldavasti pidi mõnes Eestimaa nurgas olema kombeks lapsed kasvatuslikel eesmärkidel tünni pista... 
Sellisel kujul ristsõna on väga hea, annab kõigile võimaluse, ilma sekundit lõhki kihutamata.

Lisakatsed olid samuti täitsa "pandavad", kahjuks küll Kehalas tekkis väike error legendi lugemisega, mistõttu ma algul korraks sõitmise ära unustasin, et sturmann järje peale aidata. 
Mikihiirekatse tundus Saabi jaoks absoluutselt ebasobilik (alajuhitav esiveoline, mille käsipidur rakendub esiratastele), kuid nagu õhtul selgus, siis oli viga ikka tihendis, kui hilisem võitja sama marki sõidukil suutis seal rajal teise tulemuse välja pigistada.

Ilmast pole vast mõtet rääkidagi, seda nägid kõik ise. Ma ei kujuta ette kui palju peab kellelegi mingeid präänikuid jagama, et aasta ainus talveilm just sellele päevale sobitada...


Igatahes meie poolt kestvad ovatsioonid Saabi tagasilla kolina saatel kogu korraldustiimi poole. Nii hoida!
Vasta
#16
Kehala ringilt paar pilti Smile
https://goo.gl/photos/H3AHU7Bc2X6Lq5sv9
Vasta
#17
Auto osalejanumbriga 8 tänab korraldajaid,tubli töö.Paar tilka meepotis on,lõunasöök oli kehvemapoolsem,liiga palju kordusid samad teed ja no minu ajju ei jõua kuidas see valge uazik koguaeg võita saab,mitte et mind võitmine huvitaks vaid meil on ju seltskonnas ekipaaze kes ei eksi,lisakatsed kiired jne ja ikka ei võida.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#18
(26-02-2017, 20:07 PM)hundu615 Kirjutas: no minu ajju ei jõua kuidas see valge uazik koguaeg võita saab

Raivet lihtsalt oskab. Eks tal on kogemust ka.
Vihjeks niipalju, et sama mees on kunagi külgkorviga mootorrattal ka üldvõidu võtnud. Eks seegi räägib enda eest.
Vasta
#19
Auto 110 ehk punane sõiduvõidu Volvo rahvas teeb sügava kummarduse ja tänab meeldiva ja väljakutsuva päeva eest!

Esines küll kergeid komplikatsioone tehnikaga mis sõitmist ei takistanud, rada oli vägev ja olime ülimalt tänulikud ilmataadile, et varustas meid korraliku talveilma ja lumega.


PS: siirad kummardused ja vabandused punase 02ga olnud Pärnu rahva ees, kellele suure suuga sai lubatud uut saabuvat jagajat, pool tundi peale sõna andmist helistas isik, kes lubas tuua ja hüppas lihtsalt alt ära...väga väga nõme...Vabandan...
Nüüdsest hoian alati sigulli jagaja pagassis, ehhki ise sõidan volvoga. Saab ehk siis kedagi aidata Big Grin
5x volvo 240, volvo 740, nissan sunny traveller 1987 ja moskvits 412 1975,Datsun 180B 1974, Mercedes Benz W123 1982, Toyota LandCruiser HJ60, Volvo 850 T5R,  midagi leiab veel.... 

Ostan NISSAN LAURELI varuosi, pakkuda võib juppe kui ka doonorautosid! 52 93 905
Vasta
#20
(26-02-2017, 21:12 PM)randoA Kirjutas: Auto 110 ehk punane sõiduvõidu Volvo rahvas teeb sügava kummarduse ja tänab meeldiva ja väljakutsuva päeva eest!

Esines küll kergeid komplikatsioone tehnikaga mis sõitmist ei takistanud, rada oli vägev ja olime ülimalt tänulikud ilmataadile, et varustas meid korraliku talveilma ja lumega.


PS: siirad kummardused ja vabandused punase 02ga olnud Pärnu rahva ees, kellele suure suuga sai lubatud uut saabuvat jagajat, pool tundi peale sõna andmist helistas isik, kes lubas tuua ja hüppas lihtsalt alt ära...väga väga nõme...Vabandan...
Nüüdsest hoian alati sigulli jagaja pagassis, ehhki ise sõidan volvoga. Saab ehk siis kedagi aidata Big Grin

kus juures ise mõtlesin sama, et järgmine aasta võtan raudselt jagaja kaasa Big Grin nii kahju oli et ei saanud aidata
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne