Riik on hakanud töökohti looma. Teekasutustasu
#41

(04-03-2017, 09:19 AM)mlsluik Kirjutas:  
(04-03-2017, 00:13 AM)svenson Kirjutas:  Vanatehnikat ei maksustata. Ilmselt Saurerite hinnad lähiajal mitmekordistuvad. Täismass 11999kg Wink

Paljudel on 12000kg, lasin ka paaril kandevõimet vähendada 11900 peale, läbi häda teevad ka 11990kg. Seda 1 kilo ei soovinud nad millegipärast maha võtta Big Grin  Big Grin






Raskeveokid eestis sõitmas.
 Porikäru käive jääb enamasti ühes kuus 4000-5000€ vahele, sealt kütus, maksud ja palgafond maha ning kasumiks 1000-1500. Vahest rohkem, vahest vähem.  Kes alla selle sõidavad pangu kiiremas korras oma uksed kinni ära, turgu es maksa solki... 
Sama lugu on ka metsaveoga, tee kuidas tahad aga et mõnusalt ära elada tuleb ligi 40€/h saada, vaatad ja imestad kui minnakse välja aga 23-25€ tunnis.....      Paneb küll mõtema et papa anna püss ja padrunid. 

Muidugi igasugune maksutõus praeguses olukorras on liiast aga kui 12 kuu peale 600€ tundub üle jõu käivat firmale siis on mõtekam juba äripidamise asemele kasvõi suviti maasikaid käia korjamas. 
Olukorra leevendamiseks võiks siis kasvõi raskeveokimaksu ära kaotada, muidu nagu topeltmaksustamine või nii... aga looda sa. 
Jäin mõtlema seda et kuna hetkel 3500-18 000 registrimassiga sõidukeid arvel kümmenkond siis tõetab päris huvitav skeemitamine tulla... Big Grin   Toungue

Samas üks objektimagirus sõidab juba praegugi ringi ilma et üldse arvel oleks, eks edaspidi lisandub siis juurde selliseid sõidukeid. Kui avalikule teele harva asja siis teinekord on odavam see ühekordne trahv maksta kui aastaläbi kindlustust, ülevaatust, raskeveokimaksu ja teekasutusmaksu tasuda.... ?

Sa siin tugined firmade autopargile,ma näiteks räägin nendest meestest  nagu mina kel seisab ootel väikeveok,mida siis aastas 7-8 korda kasutavad,kaob nagu point pidada sellist masinat.Minul on see veok selleks et prügilasse prahti viia,kardivõistlustel käia,puid tuua,ehitumaterjali aeg ajalt vedada.Kui ära müüa siis tellida vedu jälle kallis,sest vedaja maksab seda 500 eur-ist aastamaksu ja tahab ka elada.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#42

(04-03-2017, 11:20 AM)hundu615 Kirjutas:  Kui ära müüa siis tellida vedu jälle kallis,sest vedaja maksab seda 500 eur-ist aastamaksu ja tahab ka elada.
Vaat' see nüüd küll õige ei ole, et vedu kallis tellida on selle pärast, et €500-ne aastane tasu juurde tuleb. Löö laiali keskmise tööd tegeva veoauto kulustruktuur ja saad teada, kas see ikka on see põhiline hinda määrav komponent või võib-olla ei ole ka.
Vasta
#43

(03-03-2017, 21:46 PM)AsTroSS Kirjutas:  
(03-03-2017, 18:16 PM)supp Kirjutas:  tänapäeval on nende pikapide vast sama, ma eelmine aasta regasin endale sisiuliselt kõige suurema pikapi ültse mis usas toodetud ja sellel oli juba välismaa passis kärbitud kandevõime ja läks b-lubadega sõidetavana arvele

Kui saladus ei ole, siis mis pilliga tegu?

Vihjeks võin mainida,et kõige suuremal kastikal on juba tühimass üle 3.5 tonni, nii et isegi tühjalt oled lõhki, rääkimata tänasel hetkel kehtivast seadusest mis määrab lubade tähe täismassi järgi....
mul on reaalne tühimass 2475 ja kandevõime 1025, passis ehk n1, auto gmc sierra 3500 454cid topelt rattaga ja pikk aastast 1980, suuremat nn sõidukat ma ei tea usast, millel see tühimass 3,5t on?
Vasta
#44

(04-03-2017, 13:16 PM)supp Kirjutas:  
(03-03-2017, 21:46 PM)AsTroSS Kirjutas:  
(03-03-2017, 18:16 PM)supp Kirjutas:  tänapäeval on nende pikapide vast sama, ma eelmine aasta regasin endale sisiuliselt kõige suurema pikapi ültse mis usas toodetud ja sellel oli juba välismaa passis kärbitud kandevõime ja läks b-lubadega sõidetavana arvele

Kui saladus ei ole, siis mis pilliga tegu?

Vihjeks võin mainida,et kõige suuremal kastikal on juba tühimass üle 3.5 tonni, nii et isegi tühjalt oled lõhki, rääkimata tänasel hetkel kehtivast seadusest mis määrab lubade tähe täismassi järgi....
mul on reaalne tühimass 2475 ja kandevõime 1025, passis ehk n1, auto gmc sierra 3500 454cid topelt rattaga ja pikk aastast 1980, suuremat nn sõidukat ma ei tea usast, millel see tühimass 3,5t on?

Mis sul passis reaalselt kirjas täismassi lahtris ?
Vasta
#45

3500kg on krjas
Vasta
#46

Aga miks siis kandevõimet vähendati kui täismass on 3500 ???
Vasta
#47

et saaks b lubadega sõita, kusjuures norra passi oli veel mingi lisa rida ka selle kohta kirjas
Kehtiv liiklusseadus: B-kategooria – auto, mille lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi ja millel peale juhikoha ei ole rohkem kui kaheksa istekohta; sama auto koos kerghaagisega; sama auto koos haagisega, mis ei ole kerghaagis, kusjuures autorongi lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi; sama auto koos haagisega, mille lubatud täismass ületab 750 kilogrammi, kusjuures autorongi lubatud täismass ületab 3500 kilogrammi, kuid ei ületa 4250 kilogrammi, tingimusel et sellise auto ja haagise ühendi juhtimisõigus on saadud pärast vastava sõidueksami sooritamist.
Vasta
#48

ford f-350 oli ka täismassiga vist 6 tonni ligi
Vasta
#49

(04-03-2017, 12:12 PM)41Degree Kirjutas:  
(04-03-2017, 11:20 AM)hundu615 Kirjutas:  Kui ära müüa siis tellida vedu jälle kallis,sest vedaja maksab seda 500 eur-ist aastamaksu ja tahab ka elada.
Vaat' see nüüd küll õige ei ole, et vedu kallis tellida on selle pärast, et €500-ne aastane tasu juurde tuleb. Löö laiali keskmise tööd tegeva veoauto kulustruktuur ja saad teada, kas see ikka on see põhiline hinda määrav komponent või võib-olla ei ole ka.

No vedu on juba praegu kallis,3kanti liiva 15 km kaugusele maksis 35 eur,see puhtalt veo hind,vedu oli kallim kui koorem

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#50

(04-03-2017, 17:35 PM)maisalup Kirjutas:  ford f-350 oli ka täismassiga vist 6 tonni ligi

see tulebki kandevõimest, mul oli ka kunagi f-350 ja c-kat tahtis, paraku ei mäleta kandevõimet, praegusel gmc-l on ka kummalgil rattal 10 vedrulehte, ehk krt teb kui palju kannatab peale laadida, aga see kõik on muidugi OT
Vasta
#51

sõbra isal oli see ja tühimass oli 3450kg, b-katiga sõitmiseks tuli ümber registreerida ja põhimõtteliselt tohtis kergem juht ainult autos istuda. Kastis oli lubatud 3 tonni ja piduritega haagist 6 tonni vedada
Vasta
#52

no kamoon

on olemas tühimass
on olemas kandevõime
on olemas registrimass
on olemas täismass

neist viimane on valmistaja poolt antud ja seda ei muudeta !!!
see on kogu aeg olnud ja seda ei muudetud aga see ei mänginud pilli sest meil määrati juhtimisõigust enne seaduse muudatust registrimassi järgi

vot see registrimass oli see mida muudeti ehk mass millega auto oli registreeritud ja see ei tohtinud ületada täismassi aga võis olla sellest väiksem kandevõime arvelt

sellisena muudeti kõiki suuremaid kastikaid, hummereid ja muid liikureid nn. sõiduautodeks
jah mõnel juhul jäi kandevõimeks vaid tõesti napp 100kg ehk ühe inimese auto

ehk kandevõime arvelt ei vähendatud täismassi

nüüd seaduse muutudes ei mängi enam pilli registrimass ja juhtimisõigust määratakse nüüd täismassi alusel
juhul kui registrimass on veel jäänud muudetuks ehk vähendatud siis sõita saab ikka C katiga aga registrimass piirab kandevõime ikka ära.

juhul kui Supp´i auto on dokumenteeritud vähendatud kandevõimega ja täismassiga siis on tehtud lihtsalt viga
Vasta
#53

(04-03-2017, 19:14 PM)maisalup Kirjutas:  sõbra isal oli see ja tühimass oli 3450kg, b-katiga sõitmiseks tuli ümber registreerida ja põhimõtteliselt tohtis kergem juht ainult autos istuda. Kastis oli lubatud 3 tonni ja piduritega haagist 6 tonni vedada

See aeg kus regmassi sai väiksemaks teha et B-kat lubadega sõita on ammu läbi. Praegune seadus arvestab täismassi mide muuta ei saa selle annab tehas ja on reg tunnistusel kirjas.  B – auto, mille lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi ja mis on kavandatud ja valmistatud vedama lisaks juhile veel kuni kaheksat sõitjat.
Kui on täismass üle 3500 kg on vaja C-kat lube.  C – auto, mis ei kuulu D-kategooriasse ega D1-alamkategooriasse ja mille täismass on üle 3500 kilogrammi ning mis on kavandatud ja valmistatud vedama lisaks juhile veel kuni kaheksat sõitjat.
Tegin liiklusseadusest copy ka §93
Vasta
#54

(04-03-2017, 13:16 PM)supp Kirjutas:  
(03-03-2017, 21:46 PM)AsTroSS Kirjutas:  
(03-03-2017, 18:16 PM)supp Kirjutas:  tänapäeval on nende pikapide vast sama, ma eelmine aasta regasin endale sisiuliselt kõige suurema pikapi ültse mis usas toodetud ja sellel oli juba välismaa passis kärbitud kandevõime ja läks b-lubadega sõidetavana arvele

Kui saladus ei ole, siis mis pilliga tegu?

Vihjeks võin mainida,et kõige suuremal kastikal on juba tühimass üle 3.5 tonni, nii et isegi tühjalt oled lõhki, rääkimata tänasel hetkel kehtivast seadusest mis määrab lubade tähe täismassi järgi....
mul on reaalne tühimass 2475 ja kandevõime 1025, passis ehk n1, auto gmc sierra 3500 454cid topelt rattaga ja pikk aastast 1980, suuremat nn sõidukat ma ei tea usast, millel see tühimass 3,5t on?
Väige Google otsing annab täismassi vastusesk sinu pillil 10 000lbs, mis meetermõõdus on 4535kg.....


Kui vale mendi otsa satud võib sõit kiiresti lõppeda 

Lihtne vaatlus ütleb, kui on topeltrattad ,siis täismass on kindlasti üle 3500kg, see kehtib nii ameeriklaste, eurooplaste kui pilukate toodangu kohta
Vasta
#55

Kusjuures mnt ametist kontrollides annab jah mõlemad massid 3500
Aga jah paarisrattad tähendab igalpool veoautot nt. Poola kiirteel pistab tädi pea putka aknast välja ja kui on paarisrattad maxad veoauto järgi see siis matkaautode kogemus.

Üldiselt on hetkel Suppil vedanud aga autot müües võib see asi muutuda.
Vasta
#56

See, et keegi tädike on passi sobilikuks muutnud ei lahenda tegelikult probleemi.

Suvaline korravalvur peab kinni, talle ei meeldi numbrid, saad trahvi ja suunatakse korralisele ülevatusele, sealt aga otse teh.osakonda, seal saad aga kirja tulge oma uuele teh passile järgi millel on vead parandatud.
Kui on tuul valelt poolt pead ise veel selle tsirkuse kinni maksma.


See näide on elust enesest
Vasta
#57

Odota nyt, nii kuri see asi ei ole ju. Need vähendatud reg massiga lubatakse edasi olla, uutele imporditutele ei saa enam. Või mäletan valesti?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#58

Alates 1 jaanuar 2016, lubade täht määratakse täismassiga.

Sa võid oma masinal lasta reg.massi vähendada aga sellega kastikaid (ka kaubikuid) , B kati lubadega sõitma ei saa
Vasta
#59

Ega see paarisratta asi ei ole ikka nii mustvalge. Transitid ja ivecod jms. on ka paarisratastega n1 kastikad 3500kg täismassiga.
 UK-s on palju kastikaid(f350 double cab dually, hummer h1, dodge ram 2500 jne.) arvel 3500kg täismassiga, see tähendab et tehase pirka peal ongi 3500kg täismass, autorongi mass võib olla ka üle 10 tonni. Arvatavasti on kohalik edasimüüa tellinud uue pirka tehasest ja kõik legaalne.
 Registrimassi vähendamisest on siis kasu kui on 3.5t massipiirangud.

Mul endal tellitud ford transitile uus vin-i pirka, praegune on 3550 täismass ja 3500 registrimass, uuel siis täismass ka 3500.
Vasta
#60

Ma ei tea kuidas euroopa või aasia masinatega on aga USA raua jaoks on ARK'l juuredääs andmebaasi mis laotab VIN koodi järgi kogu muinasjutu välja (3 lehekülge A4)

Üldiselt neid ei huvita mis on andmete kleepekal kirjas
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne