eks näha ole, nõks saab reguleerida ka. Masin hakkab niikuinii vaid ühel väikesaarel liikuma, seal paar km on teid, selle kannatab ära- ja mahubki rohkem õlut kasti et sadamast suvemajja viia.
14-03-2017, 15:02 PM (Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2017, 17:40 PM ja muutjaks oli Borat.)
(14-03-2017, 14:22 PM)aksel73 Kirjutas: Tere.
Kas rehvid tellisite ka sealt samast kohast, kui kohal palun postitage piltte, mis rehvid ka maksavad.
Tänud.
A.
Rehvid Brauer motost Kastani tn Tartus. Koos õhukummiga 78eur/tk (Mitase rehvi saab ka soodsamalt, vist oli 28eur tk) . Sealt sai ka uus kroomlenks, käepidemed jm
EDIT: rehvidega läks siiski hapuks. Hõiskasin liiga vara. Selgus, et isegi Euroopa kesklaos pole, vaid 1 tk näitab laoseisu. Seega, rehviotsingud jätkuvad.
Need amordid jäävad sul liiga jäigad vedru tundub pea 3X jämedam olevat Tõenäoliselt mingi väikese krossika monotagaamordid mis mõeldud läbi lingisüsteemi töötama.
14-03-2017, 19:29 PM (Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2017, 19:30 PM ja muutjaks oli Borat.)
[attachment=62234 Kirjutas:peeter11 pid='417851' dateline='1489503256']Need amordid jäävad sul liiga jäigad vedru tundub pea 3X jämedam olevat Tõenäoliselt mingi väikese krossika monotagaamordid mis mõeldud läbi lingisüsteemi töötama.
Eks seda näha ole. Originaali pole ju uut kuskilt võtta Originaalis oli enivei liiga pehme. Rehvid leidsin Baltyrest. Mitase toode, ca 90eur jooks.
(14-03-2017, 18:54 PM)peeter11 Kirjutas: Need amordid jäävad sul liiga jäigad vedru tundub pea 3X jämedam olevat...
...Originaalis oli enivei liiga pehme. ...
Loll jutt suhu tagasi ... originaalis on sipelgal amortide poolest kandevõimet nagu väiksemat sorti veokal. Tema kasti ei õnnestu niipalju toppida, kui kannab. A selle uue amordi asemel võid panna ka puuhalu, töötavad sipelga all ühtemoodi.
14-03-2017, 23:38 PM (Seda postitust muudeti viimati: 15-03-2017, 09:46 AM ja muutjaks oli Borat.)
(14-03-2017, 22:49 PM)honkomees Kirjutas:
(14-03-2017, 19:29 PM)Borat Kirjutas:
(14-03-2017, 18:54 PM)peeter11 Kirjutas: Need amordid jäävad sul liiga jäigad vedru tundub pea 3X jämedam olevat...
...Originaalis oli enivei liiga pehme. ...
Loll jutt suhu tagasi ... originaalis on sipelgal amortide poolest kandevõimet nagu väiksemat sorti veokal. Tema kasti ei õnnestu niipalju toppida, kui kannab. A selle uue amordi asemel võid panna ka puuhalu, töötavad sipelga all ühtemoodi.
Suht karmilt kohe . Eks annan teada kui valmis saab. Hetkel raam ja plekid eeltöös ja siis värvimisse.
Tekkis veel üks küsimus. Esihargil on need nö kausid, laagripesad. Alumised kuulid olid suht kandilised, seega tahaks uued panna. Kas keegi oskab öelda kust neid leida võiks?
Tänapäeval üldiselt vahetatakse mootorratastel need kuullaagrid koonusrull-laagrite vastu. Peavad vastu igaviku. Vajadusel tuleb uued laagripesad treida. Õige laagri mõõdu pead ise leidma.
Amortidest Pildi järgi vaadates võib (aga ei pruugi) kõne alla tulla variant, kus lammutad nii uued kui vanad amordid laiali ja paned uutele amortidele Muravei vedrud. Vajadusel tuleb vedrud õigesse pikkusesse lõigata.
17-03-2017, 15:27 PM (Seda postitust muudeti viimati: 21-03-2017, 12:23 PM ja muutjaks oli Borat.)
(15-03-2017, 12:43 PM)kalju1 Kirjutas: Tänapäeval üldiselt vahetatakse mootorratastel need kuullaagrid koonusrull-laagrite vastu. Peavad vastu igaviku. Vajadusel tuleb uued laagripesad treida. Õige laagri mõõdu pead ise leidma.
Amortidest Pildi järgi vaadates võib (aga ei pruugi) kõne alla tulla variant, kus lammutad nii uued kui vanad amordid laiali ja paned uutele amortidele Muravei vedrud. Vajadusel tuleb vedrud õigesse pikkusesse lõigata.
Eks järgmisel nädalal hakkab sellega tegelema. Hetkeseis on selline, jupid puhastatud. Uus kett ja hammasrattad ka leitud. Tagumise hammasratta sisu jääb vana, mingi metalliguru istutab selle uue hammasratta sisse.