esiveolise mootor taha
#1

Tervitus siinsele rahvale,
Tuli selline plaan kahekohaline tagamootoriga bagi sarnane liikur valmistada. Sooviks nõu käigukasti ja sildade osas, kas automaatkastiga esiveolise mootorit koos käigukasti ja pooltelgedega oleks võimalik taga kasutada, tänud ette nõu eest
Vasta
#2

Raskus läheb taha ja esisillal pidamine üsna kehv?
Vasta
#3

Jah, seda kindlasti aga kui kaalujaotus organiseerida nii, et nii mootor kui inimesed istuvad keskel, peaks teoreetiliselt saama esi ja tagasillale ühtlase kaalu, nagu keskmootoriga autodel. See jah katsetamise küsimus, kuidas kaal jaotuma hakkab. Hetkel planeerin alles ja joonistan ning õhus küsimus mootori kohta.
Vasta
#4

Ei ole nagu kuulda olnud, et Porsche`del pidamine kehv oleks.
Vähelevinud nad ikka oma kalli hinna poolest.

[Pilt: 40323c4be79adbe3e9d6f91727746b5e.jpg]

Paak ja aku ilmselt ees ja vanames istub pea keskel...


.
Vasta
#5

Kõige kavalam on kasutada audi tüüpi mootori ja käigukasti lahendust. Esiteks kitsas, kompaktne, kaalujaotuse poolelt sobilik, odav. Valikusse sobivad ka väga laia vahemikuga mootorid. Alustades 1.6d lõpetades 4.2 V8-aga. Kõik sobivad väikeste modifikatsioonidega käigukastile külge.

Kui aga raha rohkem on, siis soovitaks mingi bike tüüpi mootori ja käigukasti lahendust. Kompaktne. Kerge.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#6

Siin foorumis isegi teema olemas sellisest isendist. Kahekohaline hobibagi.
Vasta
#7

(11-03-2017, 16:07 PM)phyl Kirjutas:  Kõige kavalam on kasutada audi tüüpi mootori ja käigukasti lahendust. Esiteks kitsas, kompaktne, kaalujaotuse poolelt sobilik, odav. Valikusse sobivad ka väga laia vahemikuga mootorid. Alustades 1.6d lõpetades 4.2 V8-aga. Kõik sobivad väikeste modifikatsioonidega käigukastile külge.

Kui aga raha rohkem on, siis soovitaks mingi bike tüüpi mootori ja käigukasti lahendust. Kompaktne. Kerge.

Ja, mulle on ka see 4,2 silma jäänud, seda aga pole kuskilt võtta. Bike mootoril kilovatte on aga väänet pole, kui just R1 mootorit ei kasuta. Mul see eelarve kummist pole, 2k mootori eest ei tahaks maksta, alla selle R1 ei leia. 2,8 audi mootor ei pidanud vist eriti hea olema, auto mootoritest väiksemat vist pole pointi panna
Vasta
#8

(11-03-2017, 17:26 PM)karuanton Kirjutas:  
(11-03-2017, 16:07 PM)phyl Kirjutas:  Kõige kavalam on kasutada audi tüüpi mootori ja käigukasti lahendust. Esiteks kitsas, kompaktne, kaalujaotuse poolelt sobilik, odav. Valikusse sobivad ka väga laia vahemikuga mootorid. Alustades 1.6d lõpetades 4.2 V8-aga. Kõik sobivad väikeste modifikatsioonidega käigukastile külge.

Kui aga raha rohkem on, siis soovitaks mingi bike tüüpi mootori ja käigukasti lahendust. Kompaktne. Kerge.

Ja, mulle on ka see 4,2 silma jäänud, seda aga pole kuskilt võtta. Bike mootoril kilovatte on aga väänet pole, kui just R1 mootorit ei kasuta. Mul see eelarve kummist pole, 2k mootori eest ei tahaks maksta, alla selle R1 ei leia. 2,8 audi mootor ei pidanud vist eriti hea olema, auto mootoritest väiksemat vist pole pointi panna

Kui alla 2,8 väike siis ilmselt plaan kas võistelda või põldu künda. Kunagist oli sapika mootoriga bagi ei saa nagu kurta et mootor nii väga jõuetuks oleks jäänud, aga me muidugi kasutasime põlluharimiseks traktorit ja võistlemas ka ei käinud.
Vasta
#9

(11-03-2017, 16:09 PM)raivo45 Kirjutas:  Siin foorumis isegi teema olemas sellisest isendist. Kahekohaline hobibagi.

olen seda lugenud aga tänud
Vasta
#10

Käiguvahetus ka vaja lahendada. Trossid,hoovastik?
Vasta
#11

(11-03-2017, 17:38 PM)Kivipurustaja Kirjutas:  Käiguvahetus ka vaja lahendada. Trossid,hoovastik?

Ei ole veel otsustanud, on kellelgi soovitusi või kogemusi? Olen mõelnud, et kuna tuleb automaatkast, võiks linear actuatorit kasutada ja armatuuri nupp panna
Vasta
#12

(11-03-2017, 17:32 PM)Inri Kirjutas:  
(11-03-2017, 17:26 PM)karuanton Kirjutas:  
(11-03-2017, 16:07 PM)phyl Kirjutas:  Kõige kavalam on kasutada audi tüüpi mootori ja käigukasti lahendust. Esiteks kitsas, kompaktne, kaalujaotuse poolelt sobilik, odav. Valikusse sobivad ka väga laia vahemikuga mootorid. Alustades 1.6d lõpetades 4.2 V8-aga. Kõik sobivad väikeste modifikatsioonidega käigukastile külge.

Kui aga raha rohkem on, siis soovitaks mingi bike tüüpi mootori ja käigukasti lahendust. Kompaktne. Kerge.

Ja, mulle on ka see 4,2 silma jäänud, seda aga pole kuskilt võtta. Bike mootoril kilovatte on aga väänet pole, kui just R1 mootorit ei kasuta. Mul see eelarve kummist pole, 2k mootori eest ei tahaks maksta, alla selle R1 ei leia. 2,8 audi mootor ei pidanud vist eriti hea olema, auto mootoritest väiksemat vist pole pointi panna

Kui alla 2,8 väike siis ilmselt plaan kas võistelda või põldu künda. Kunagist oli sapika mootoriga bagi ei saa nagu kurta et mootor nii väga jõuetuks oleks jäänud, aga me muidugi kasutasime põlluharimiseks traktorit ja võistlemas ka ei käinud.

Ei esialgu võistlemisele ei mõtle aga suurem mootor ju halba ei tee, seda enam kui suuri mt rehve kasutada  Smile
Vasta
#13

Tavaliselt tehakse bagid kerged, nii umbes 500kg ja peale, seal peal on isegi korralik 1,6 bensukas ilge püss, kardi peal 1,6 annab sama mineku nagu pea 2 tonni kaaluval autol 4 liitrine, kuna kilovatte edasi veetava kaalu kohta on sarnaselt. Kardi peal usun, et kerge kaalu tõttu pole võimalik suure mootori puhul kogu võimekust kasutada, kuna lihtsalt rehv ei pea, kui just eelarves pole mingeid 500 laiusega kiirendusrehve...
Vasta
#14

Miskitmoodi tuleks käigukasti- vedavate rataste ülekandesuhet nii 1,3-1,5 korda tänavasõidust suuremaks saada.  Vääne samakorda suureneb. Tänavasõidu viimasest käigust nagunii kasu pole maastikul. Ja jääb käikude vahe väiksemaks- s.o. saad koguaeg täislauluga lasta.  Automaatkast algajale hea- rasketes oludes saad ainult juhtimisega tegeleda.
Just praegu Saaremaa mees on müüki pannud Luaz 969m Vaz mootoriga. See ju 70% 4VD valmis bagi. Plekid minema, puur raamile asemele. Rool hammaslatiga ehitada. Raskuskeset tahapoole saada, (võibolla radikas taha sättida, aku vist ongi m`l seal ). Luaz muidu hullusti esisillal kõõlub, tagaotsa tõstab tal käsitsi. Kui mõistus otsas, suhtle ksf tarkoga.
Omal käepärastest juppidest tehtud nn kolhoosniku bagi paarkümmend aastat nukralt puuriitade vahel. Kuskilt mahapõlenud Luazi tagasild, teiselt zapikamootor, kombainilt iste, Tuula rollerilt paak, Iz idelt sumpsid jne.  Luazi rattareduktorite pärast tuli zapikamootoril ots ümber pöörata(muidu 1 edasi, neli tagasi). Aga mudapildumisvõime ja kliirens reduktorijagu tõusis! Mootorivalikul üle 1,8 liitri ei tasu minna- läheb kätte raskeks nagu teehöövel.
[Pilt: 1]
Vasta
#15

OT: nagu aru sain siis 2,8 mootor jäeb lahjaks ? Vat seda ei usu, juhul kui lendu tõusta ei taha.
Endal oli kunagi ehitatud algselt ZAZ mootoriga millele lisasin manuaal kastiga audi 80 mootori mis oli pärit 87 auto pealt (1,6 karpa)
Ja ei ütle, et kiirendus oleks kehva olnud mingi suvalise rehviga põllul.
Audi mootor koos kastiga kaalub umbes 150 kg ja kui paned selle tahapoole silda ja ise istud keskel siis kaalujaotust saab muuta olenevalt kus asuvad paak, aku, radikas jne.
Pane VW / Audi 1,8 või 2,0 turbo bensukas ja proovi kinni hoida Big Grin
Vasta
#16

(11-03-2017, 17:38 PM)Kivipurustaja Kirjutas:  Käiguvahetus ka vaja lahendada. Trossid,hoovastik?

Lisaks veel suruõhu.
Vasta
#17

Istme taha saab paigaldada ka põikimootori. Üks põnev asi on Oblaad Astra 1,6ne bensukas. Bena ei võta ja edasi köhib ka plekk-kosu sees vägevalt. Neid ussitanud keresid peaks veel mõned siin olema vanarauda viimata.
Käigukangiajamit on lihtsam teha kui tagurpidikäik ei nõua vajutamist või rõnga kergitamist.
See peaülekande aeglasemaks tegemine on huvitav mõte, paraku on selleks ilmselt vaja rattareduktoreid või midagi sarnast. Lihtsam ilmselt viiendat käiku mitte kasutada.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#18

(11-03-2017, 17:26 PM)karuanton Kirjutas:  Ja, mulle on ka see 4,2 silma jäänud, seda aga pole kuskilt võtta. Bike mootoril kilovatte on aga väänet pole, kui just R1 mootorit ei kasuta. Mul see eelarve kummist pole, 2k mootori eest ei tahaks maksta, alla selle R1 ei leia. 2,8 audi mootor ei pidanud vist eriti hea olema, auto mootoritest väiksemat vist pole pointi panna

Ei ei 4,2 küll ei ole vaja. Ikka kui teha siis Bike...   https://www.youtube.com/watch?v=AgwzHJo3IXM
Vasta
#19

Panegi sellele hayapussale 4,2 peale vaat kus siis on püss ja tiivad ka külge, et lennata saab.
https://www.youtube.com/watch?v=jnp-PKvNIZk
Vasta
#20

(12-03-2017, 07:30 AM):Dmaisalup Kirjutas:  Panegi sellele hayapussale 4,2 peale vaat kus siis on püss ja tiivad ka külge, et lennata saab.
https://www.youtube.com/watch?v=jnp-PKvNIZk

Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne