Riga 7 esihargi puksid
#1
Sai esihark laiali lammutatud ja kokkupannes selgus, et amorditorusid sisse lükates tulid seest välja mingid pruunika värvusega puksid (mittemetallist, täpset materjali nimetust ei oska öelda), seega tekkis küsimus, et mis funktsiooni nad täidavad, kus täpselt asusid ja kuidas kõige mõistlikum tagasi oleks neid panna? Kokku on neid neli, kaks tükki mõlemasse esihargi torusse. Ühte torusse minevad kaks puksi on veidi erinevad ka: ühel on puksi sisekülg kahe "konarlusega", teine üleni sile torujas puks.

Nüüd sai veidi keeruline ja arusaamatu, aga kes varem kokku on pannud, teab, mida mõtlen   Big Grin .
Kui kohe telefonile ei vasta/telefon on väljalülitatud, siis võtan ise esimesel võimalusel ühendust.
Vasta
#2
Tegelikult paistab moped.ee foorumis mingi sarnane teema siiski olema:

http://webcache.googleusercontent.com/se...clnk&gl=ee

Aga siiski on küsimus, et millne puks läheb ennem , kas see niiöelda ilma konarluste ta sile puks või vastupidi ja palju neil vahemaa peaks olema?
Kui kohe telefonile ei vasta/telefon on väljalülitatud, siis võtan ise esimesel võimalusel ühendust.
Vasta
#3
Kunagi sai seda teemat vene foorumitest otsitud. Mingeid konkreetseid mõõte ei leidnud ainult veidi juttu:
Riia võrridel kasutati kapronpukse. Ülemine pressiti torusse ülevaltpoolt ja alumine altpoolt. Ülemise puksi ülemine ots peab jääma allapoole "amorditoru" ülemises otsas olevaid vedru kinnituse sooni ja pukside vahekaugus võimalikult suur. Ühesõnaga alumine puks võimalikult toru alumise otsa lähedale.
Ei oska paremini kirjeldada, aga ehk oli abiks.
Edu!

Niipalju veel lisaks, et mina ei ole näinud ühelgi puksil mingeid konarusi. Ehk on need olnud ülemised puksid ja asunud veits liiga kõrgel, millest tingituna on "amorditoru" ülemise otsa sooned need konarused sinna ajapikku kulutanud?
Vasta
#4
no enamuse  tarkust oled juba leidnud , mis tulnud Meelise suuläbi . puksid ühtlased silindrid , nii seest kui väljast , pikkus pole väga määrav , teletornis Veikol poole lühemad originaalist , näiteks  saadaval. r7-mel  on püksisäär keskelt peenem , ehk puksiosakond pisut avaram . see eripära iseenesest annab puksidele õige vahekauguse. peale sissepressimist  kindlasti  vajalik  mõõtuhõõritsemine, kuna sarnaselt silindrihülsimisega tekkib kerge deformatsioon , algne ava läbimõõt väheneb . kuna originaalseades  hoiab pukse ist ja pisut ka torusisene keevisliite karvane rant on  lisafikseerimine  soovitav (eelpool viidatud popneedi varjant näituseks ). nimetatud keevis   surub poksi ellipsiks . ideaalis oleks hea hõõritseda  kaks puksi järjestikusena korraga , kuid sellist reiberit pole kohanud , pikim kuuliga regullitav on mingipea  kümne tolli pikkune , üldpikkuses , kuid tööpind sellest alla poole . sõnaga , oluline on saada pukside siseavade jooks liini , et putk otse läbi jookseks , vastasel  juhul võib mittekõigeparema kroompinnaga sisemine toru leida puksiga parema kontakti  kui  välimine ja puksid , alumised siis , lihtsalt  välja liigutada. selle vältimiseks tulekski  alumine puks kindlasti altpoolt fikseerida . tolmuktte kummilondid on samuti pisut  rohkem kui  visuaalse efekti saavutamiseks. originaalid kaunis kehvakesed ja tihtipeale pragunenud. funktsionaalsusest lähtuvalt on  võidusõidu hundid tellinus  sarnaseid tarvikuid lausa kaugelt hiinamaalt.
Vasta
#5
Tänud vastanutele, eks üritan asja korda seada ja toimima saada.
Kui kohe telefonile ei vasta/telefon on väljalülitatud, siis võtan ise esimesel võimalusel ühendust.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne