Võib kustutada.
#1

Võib kustutada.
Vasta
#2

Estakaad on sul küll VÄGA julgete meeste oma. Muidu tore, et jupid teist tiiru teevad, oleme sama rohelised edasi!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#3

Minul tekitavad kahtlust need kiirkolmikud,ei tea mis aja pärast aga olen näinud, et need kolmikud ei toimi ja mädanevad ära,et siis kui tuledega probleeme tekib siis on enamasti mure sellistes kohtades Big Grin . Ise olen kasutanud kas jootmist ja kuumkahanevat rüüd vms.

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta
#4

(16-03-2017, 00:55 AM)zurik Kirjutas:  Minul tekitavad kahtlust need kiirkolmikud,

Need mitte ei tekita kahtlust vaid neid meie kliimas lihtsalt ei kasutata, isegi auto sisetöödel mitte. Konksu paigaldusel, kus soolapilv stabiilne on, ammugi mitte.
Nagu ka pigistatavaid värvilisi klemme jms.
Ajutiselt, jah, kannatab kiirkorras nendega midagi proovimiseks ehitada, aga selliste asjade garantii on tavaliselt "väravani".

.............

Muideks, kas teadsite, ei inglismaal nimetatakse neid kiirkolmikuid šoti lukkudeks (= scotch lock), sest oli alust kahtlustada, et kokkuhoidlikud ja ihnsad šotlased tavatsesid analoogiliste vidinate abil naabrilt elektrit varastada.... Toungue Toungue Toungue
Noh, nii u. sajand tagasi, kui kaugnäidu lugemine veel moes polnud.


.
Vasta
#5

Need kolmikud tuleb jah joodisega asendada (ja liimiga rüü peale oleks hea), kui vahelduvvool ei meeldi.

Estakaadil pole ju väga viga, materjal on auto järgi kenasti ära optimeeritud. Taga otsas võiks vast olla kaks puud risti ka, et üks pool ei saaks ootamatult kuskile vajuda (või mõlemad pooled koos rööpkülikuks. Kolmnurk on jäikuse jaoks hea.
Vasta
#6

(15-03-2017, 21:02 PM)donn Kirjutas:   lõpuks keps mootorist välja piilus nagu nirk.

Kas loom oli nii väle, et pildile püüda ei õnnestunud? 
Huvitav oleks näha, et kusmaalt ta siis rebenes. Kunagi igiammu õnnestus ühel Hiace bussil ka keps pooleks sõita, aga varuosad jäid koos tohutu kolinaga mootorisse sisse, sõitis selles olekus 30km koju ära ja lõpuks äratati kusagil see mootor veel ellu ka.

Estakaadil pole häda midagi, pealesõitmisel on ainus oht koos autoga maha prantsatada, aga kui õnnestub liinile jääda, siis pärast ei kuku enam kuhugi. Toungue
Vasta
#7

Estakaad on remondi jaoks väga hää. Mida kitsam on pealesõidutee, seda vähem segab ta remondi ajal töömeest.
Vasta
#8

Muretsema peab. Mina eriti, minu estakaad on pilu garaazipõrandas, selle all on samasuur ruum, mitte klassikaline kanal. Kõik raudbetoonist. Motamehel õigus aga seda saab lahendada sõites tegemist vajav sillaots võimalikult serva lähedale. Vahest läks nihu ka, üks Mitsu pudenes ühe rattaga kanalisse. Ükskord oli väga paha vaadata, kui tavapärase kiirusega sissesõidetud Sapakas kandis mõlemalt poolt poole rehviga Sad
Turvaeksperdina ja tulemusega null tööõnnetust sulastel loomulikult muretsen sellist konstruktsiooni vaadates.
Oleks siis midagi rennimoodigi tehtud. Ise kasutasin tagurdades mahapandud kummiheeblit, mis kanali servast umbes rehvilaiuse kaugusel. Edaspidi sõita sai täpsust nõudvas olukorras ainult abilisega, kes vasakule - paremale suunas.
Vargapesad/kolmikud on loomulikult jama aga olen näinud ka üle kümne aasta probleemideta töötanuid.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#9

Sinu auto, ise tead mis liitmikke kasutad.

Mina neid liitmikke ei talu, sest ma olen ropult palju jama erinevatel autodel nende pärast saanud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne