Jumz 6 AL elluäratamine
#1
Teen siis enda õuepääl asetsevast jumzikust ka teema.
Alates aastast 2007 on ta sääl oma aega oodand, selle muutusega, et vahepeal vajas t40 endale tervet rehvi, 
sedakorda koos veljega. Ja muidugi see vesi, mis igast võimalikust august sisse ronis. Sellest ka see klapipesade
freesimine ja ühe "õnneliku" silindri lihvimine. Muidugi kihutas uudishimu mind ka kolbe lähemalt vaatama,
täpsemalt kolvirõngaid. Selgus et põhjusega, nimelt oli silindrite kohal asetsenud plokikaaned roostet silindrisse
puistand, mis nähtavasti oli kolvirõngaste vahele pidama jäänd, kaks ülemist olid vist pea kõikidel kenasti kokkusurutuna, 
kui silindrid valguse kätte jõudsid.
Hetkel ootavad kolvid täiendavat vannitamist ja kaks neist ka ülemisi rõngaid, mis õppeprotsessi käigus "kaduma" läksid. Aprillis loodan hääled sisse saada.
Kui kellelgi on üle, võib pakkuda.


Pildimaterjali kah : https://drive.google.com/open?id=0BywbeSPQJ2rBYjlLNXlLaFBWbjg
Vasta
#2
Piltide järgi päris räbalad olukorras, aga tundub, et kevadeks saab liikuma. Tubli!
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#3
Hülsid tuleks käsi hooniga üle käija.Siis oleks kindel,et mootor ka hakkab vabalt ringi käima.

Vasta
#4
Saaled paistavad küll sissetöötanud, aga iseenesest viisakad, vahetada ilmselt pole
vaja. Aeg on kolvid mootorisse tagasi panna, aga  mis pidi
keps peab jääma. Kepsu kaas kinnitub poolviltuselt kepsule.
Kas kepsukaane kinnituspoltide pead peavad vaatama vasakule või paremale, või
pole sel tähtsust. 

Kepsukaaned läksid mahavõtmisel küll segamini, aga õnneks on tehases komplekti nr
peale löödud. Vaja veel nuputada, mis kolb millises hülsis käib. Siin on abiks roostejäljed kolvil ja hülsil.
Siis löön need numbrid ka peale.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne