Addy GAZ-63
#41

(05-02-2020, 18:12 PM)margus61 Kirjutas:  Mul analoogses funktsionaalsuses UAZikule valmis äsja selline paagi lahendus:


Testinud veel pole. Maht 12 liitrit peaks kuuks ajaks jaguma küll. Plussiks veel see, et saan ka paadi peale panna, kui päraka sisemist paaki ei viitsi täis solgutada.
pead meeles pidama,et õhutus lahti ja kinni keerata enne ja pärast sõitu.
Vasta
#42

(05-02-2020, 10:08 AM)AddressUnknown Kirjutas:  Uute lohvide leidmine on paras ikaldus, küll pole sobivat mõõtu või siis on jaburalt kallid. 

Panin aastaid tagasi 53 sisekummi enda 63-le alla. Sai veetud puid nii läbi muda, kui pori ja ei juhtunud kordagi midagi.
Vasta
#43

Aitäh!

Praegu sai vanale lohvile uus ventiil külge, hetkel on mure lahendatud. Tulevikus on muidugi uusi vaja, plaan on üks uus K65 jooks velgedega ära komplekteerida, aga enne on teine ring velgi vaja kokku koguda ja ära teha. Vaatab, hetkel on paar tükki puudu, aga seal, kust auto sai toodud, peaks midagi leidma. 
K65 jooks on tänaseks koos, Üks uueväärne IK-8 rehv on jätkuvalt üle, kui kellelgi huvi on, siis kirjutage.
 See paadi paak tundub kena variant, siis peab lihtsalt mingi raami kasti külje alla juurde mõtlema. Uurin, üks veneaegne paadi paak sai samal eesmärgil koju tassitud, aga too on ovaalne ning hästi ei passi kuhugile. 
 Kuna kast maha tuleb, siis oleks vaja ka otsatihendid ära vahetada (nii käimakotil kui vahekastil jooksevad), kas keegi oskab viidata, kust neid osta saaks?
Kas kellelgi on häid ideid originaalpaakide konserveerimiseks? Istmealune on mingi kahurimäärde sarnase asjaga üle tõmmatud, aga too lisapaak on pealt täis rebane ja seest ei näe väga palju parem välja. Avad on küll kaetud olnud, aga aeg on oma töö teinud. Lisapaagi kronsad on mul ka puudu, kui kellelgi neid üle on, siis olen huvitatud.
Vasta
#44

Käimakast sai maha võetud ning uue survelaagriga tagasi pandud. Paagi probleemi lahendasin hetkel nii, et samuti plastikust paadi paak+ üleliigsed astmelaua kronsad. Täidab oma eesmärki kenasti ja isegi saan kasti tõstmata valada. Raamil sain ära kasutada originaal lisapaagi auke. 
 Praegu ei näe, et peaks midagi hullult veel torkima, kui siis karpa üle käia. Vahepeal peab traktorit ka remontima, puude vedamise saab kiisuga vast probleemideta tehtud Smile
Velgi saime juurde, seega teise jooksu plaaniga saab mingi aeg edasi liikuda. Kõiksugu muud head-paremat jupimajandust sai ka tublisti juurde, aga pettumus oli suur, kui tuli välja, et sugulased olid garaaži koristanud kahte 200l tünni, mis on lageda taeva all...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#45

Gaz tegi vahepeal sellise üllatuse, et õlivarras näitas kolm korda rohkem, kui ette nähtud. Õnneks on kütusepumba reserv hea, aga kust saaks tänapäeval head membraani materjali ja koonuse põhjas olevat tihendit? Varus olevatel remonditud pumpadel on see membraani serv kaetud mingi haisva pruuni möksiga, mis see on? 

Ahjaa, doonori kaup sai ka tehtud, pean veel ära tooma. Masin on küll aastaid ilma käes olnud ja pudinad on vastavalt vajadusele järjest küljest krutitud, aga kabiin on kobe ja masin tuli enne seisma jäämist kapremondist, misjärel liit lagunes ja ta erakätesse veeti, kus ta lõpuks töösse ei läinudki. Ma veel ei tea, kas ta on ikka doonor või eraldi projekt, eks aeg näitab. Uued pudinad ma vast kastidest leian ja kui üks kuuri sein laiali lammutada, saaks ported ka.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#46

Veel mõned fotomeenutused. Kevadise puuveo ajal sai siis selgeks tehtud, mispidi need veoskeemi lülitamise kangid töötavad- ja ikka raskel viisil. Big Grin Kui see viperus välja jätta, siis 20 ruumi kolmemeetrist küttepuud tuli metsast välja nagu nalja. Turbapinnases vajus sisse küll, aga kõik ette jäänud vanad kännud liikusid sillaga kaasa ja nelikuga suurt häda ei olnud. 

 Selle eestiaegse silla taaselustamise projekti saigi Gaz-iga teostatud, kive tuli omajagu vedada, silla taladeks sai netist ostetud MAN-i raam, mis sai keskelt pooleks lõigatud ja kõrvuti üle pandud. Kandevõimet kui palju ja võrreldes päris talade ostmisega oli asi ikka üsna odav.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Vasta
#47

Nii, pump sai lapitud ja jämefilter laiali kistud ning korralikult puhastatud. Hakkasin siis õli vahetama ja vaata üllatust, välja tulnud virts oli oluliselt rohkem bensiin kui õli. Valasin jäägi lõkkesse jäänud sodi peale ning paberinutsu lõkkesse visates sai see ka kinnitust. Võiks siis öelda, et välja tuli ca 5-6 liitrit bensiini, õlist oli alles ainult värvus. Esiteks mõtlesin, et hea, et ma seda peale laetud oksakoormat ära ei viinud- ilmselt oleks see ka mootori lõpp olnud. Teisalt- mis moodi selline kogus bensiini karterisse on jõudnud? Ainus asi, mis veel silma riivas, on see, et kiirenduspump on märg ja ujukit kontrollides sai selgeks, et tase on vale. Suve jooksul tekkis korra küll hämming, et kuidas seisval autol on enda mäletamist mööda pooltäis paak tühjaks saanud, aga ma ei osanud muud loogikat seal näha, et ju siis plastikpaak kombineeritud kuumade ilmadega ja auto päikse käes olemisega lihtsalt aurustas selle koguse tuulutusava kaudu. Kuidagi loogiline ei tundu see, et küte iseenesest madalamal olevast anumast pumbani surus.
 Selge on see, et mingil perioodil suve jooksul on mootoris olnud bensiini kogus nii suureks läinud, et viimase sõidu ajal surus õli kui kergemat vedelikku igalt poolt välja- see mu tähelepanu köitiski, sest ventikas oli seda õli kapoti alla laiali loopinud ja pritsmed olid külgepleki sisekülgedel. Kütusepump otseselt nii sade ka polnud, membraan oli visuaalselt terve, aga selge see, et ta ei peagi ribadeks olema, et bensiin läbi pääseks.
Vasta
#48

Tavaliselt sealt pumba juurest ta sinna saabki.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#49

(26-08-2020, 07:39 AM)hundu615 Kirjutas:  Tavaliselt sealt pumba juurest ta sinna saabki.
Viimasel ajal üsna levinud teema, et kui kogemata või teadmatusest tanklast biolisandiga 95 panna, siis on tõenäoline bensiinipumba membraanide riknemine ja bensiin karteris. Aga muidugi võib vanadusest membraan ka talle sobiva bensiiniga ühelt maalt otsad anda. Vene autodel see üsna levinud praktika, et aeg-ajalt tuleb õlivardalt kontrollida, et ega õli juurde ei teki. Ühelt maalt annaks muidugi juba saalekolin ka samast probleemist teada, aga eesmärk oleks seda ikka ennetada.
Vasta
#50

Kuigi tähelepanek on õige, sisi ma mäletan seda kurtmist ikka oluliselt (umbes kaks aastat varem), kui alkoholi lisamine kohustuslikuks muutus. Ehk kokteili muudeti tükk aega enne, kui asi alkoholini jõudis. Seega biolisandit (mis on teoorias puhas alkohol) ma siin ei süüdistaks, aga meie leidlikke keemikuid küll.

Kuigi oleks hariv teada, kui puhas seadusetähe täitmiseks kütusesse segatav alkohol ikka on...
Vasta
#51

Kuna muuseumis liigutame autosid enamasti 2 korda aastas, siis sellele eelneb alati karpa puhastus, ilma ei käivitu ükski aparaat. Elagu euronõuetele vastav bensiinilaadne aine!
Vasta
#52

(26-08-2020, 10:59 AM)honkomees Kirjutas:  Kuna muuseumis liigutame autosid enamasti 2 korda aastas, siis sellele eelneb alati karpa puhastus, ilma ei käivitu ükski aparaat. Elagu euronõuetele vastav bensiinilaadne aine!

Mis ajast säärane igasesoonne luudamine on vajalik? Ainult viiamsel aastal või viimasel viiel või on olnud kogu selle sajandi? Jah, sel küsimusel on tagamõte Rolleyes
Vasta
#53

Selles mõttes pean küll kiitma Sirklit ja tema kütust. 

Tsiklil (karburaatoritega) on paagis 98, mis sai sinna paaki tangitud 2017 septembris. 2018 juulis korra sõitsin, peale seda seisis masin kuni käesoleva kuu alguseni. 2 aastat seisnud masin 3 aastat vana kütusega käivitus probleemideta. Mosse seisis vahepeal samuti üle aasta käivituseta, kütus 2 aastat vana. Samamoodi ilma ühegi tõrketa võttis elu sisse.
Vasta
#54

(26-08-2020, 11:15 AM)v6sa Kirjutas:  
(26-08-2020, 10:59 AM)honkomees Kirjutas:  Kuna muuseumis liigutame autosid enamasti 2 korda aastas, siis sellele eelneb alati karpa puhastus, ilma ei käivitu ükski aparaat. Elagu euronõuetele vastav bensiinilaadne aine!

Mis ajast säärane igasesoonne luudamine on vajalik? Ainult viiamsel aastal või viimasel viiel või on olnud kogu selle sajandi? Jah, sel küsimusel on tagamõte Rolleyes
Noh mälu järgi umbes viimased kümmekond aastat, suveks toome masinad välja eksposse ja talveks sõidame halli kuiva kliimasse, lisaks kuraatorid teevad ju innovaatilisi ja kunstipärakulisi näitusi  ja  siis on vaja mõned 20-30 t masinad eest ära liigutada , käkitegu ju...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne