Addy GAZ-63
#21

Märtsi viimasel nädalal sai auto kesk-eestisse toodud, abiks oli Oleg Karu Puksiir OÜ-st. Aitäh neile, kes mulle puksiirimeeste kontakte jagasid! 

 Sai siis selle kolmapäeval vara ärgatud ja auto aegsasti käima pandud, et see mööda rööpas pinnasteed mõnesaja meetri kõrgusele mäele tuua. Kuna pumpa vahel ei olnud ja "alternatiivpaagis" küte hirmsasti loksus, siis oli selle kolmesaja meetri läbimine tükk tegemist, aga kohale ta jõudis.
Kuna tagarehvid olid tiba laiemad, kui ette nähtud, siis jäi veidi rehvi ka üle serva Smile
   


Muud häda polnud, auto sai peale ja teekond võis alata!
   
Teel vaatasid inimesed järele küll, kui tihti isegi sellist peletist näed. Kodus jätsin auto loomulikult pärast treileri pealt maha laadmist veel teeotsa seisma, et mõnda aega tagasi viiekümnekolme soetanud naabrimees ka näeks, eestlaste värk. Hiljem sai masin hoovil veega üle lastud ja uus bensupump paika pandud, kuid ega ta sellest hoolimata ei tahtnud ilma tooreta kohe üldse käia. 
   

Paar päeva tagasi, kui otsustasin auto küüni varjualla ajada, avastasin, et olin karpat puhastades gaasipedaali hoova juures oleva mutri kinni keeramata jätnud, pärast selle fikseerimist sai juba päris viisakalt sõita. Sellegi poolest, kui kellegi on head juhendit, kuidas see karpa paika ajada, siis oleksin väga tänulik! Ühtlasi tekkis seda probleemi otsides küsimus, et kuhu käsigaasi trossi kõri kinnituma peaks? 
   
Ma ei leidnud sealt kapoti alt ühtegi kohta, kuhu see passiks.

Edasine plaan on taha kitsad rehvid panna ja siis mingi inimlik kütusepaagilahendus välja mõelda, eks kirjutan, kui arenguid on.
Vasta
#22

Vahva masin. Võiks endalgi selline õue peal olla, kui kuskil hoida oleks Smile
Vasta
#23

Käsigaasi tross kinnitub kabiini tulemüüri külge u samal kõrgusel soojendusradika ülemise toruga
Vasta
#24

Soovitan muretseda see raamat Wink  
https://osta-ee.postimees.ee/kolmanda-li...src=search  
Enamus juttu  Gaz 51/63 kohta. Reguleerimised ja ehitus kõik olemas Wink
Vasta
#25

Paar aastat tagasi nägin mingil vanatehnikaüritusel kuidas see 63e mootor kohapeal töötas.

No muu järgi ei saanud aru, kui vaid, et silm registrreeris ventika pöörlemise aga kõrv mingit mootorihäält küll ei tuvastanud.
Ülivaikselt käis, täiesti hääletult. Pööre oli kah mingi üsna madal.

Nii timmi ja tasakaalu oli omanik selle vana flathead`i ajand, et uskumatu.
Seega - täitsa võimalik.

.
Vasta
#26

Esimesed puud said paari nädala eest toodud ja pärast seda tekkis kange tahtmine need tagumised balloonid korda teha, sest pehme turbapinnase peal oli nendega lausa lust sõita!
IK-8 mustriga on mul üks tuttuus rehv olemas, võib vahetada mõne muu mustriga samaväärses seisus rehvi vastu.
Vasta
#27

Kuna sai moodne telefon ostetud, siis sai üks video ka tehtud. Taaskord peab tõdema, et oksi on hulga toredam vedada, kui 16nega. Mootor praegu puterdab ja paagilahendus on ikka ajutine. Peale jaani vast saab käsile võtta.
Vasta
#28

Natuke aega edasi läinud ning masin leiab jätkuvalt kodus kasutust. Sain portedele kõrgendused, see suvi saab korraga rohkem heina vedada (pakke pressin). Viimase asjana sai see tagumiste rataste vahetus ära teha, enne seda panime uue karpa ning täna peale rehvide pumpamist tekkis proovisõidul kohe kõrgendantud huvi normaalselt töötavate pidurite vastu Big Grin
Mis oleks neile rehvidele mõistlik rõhk? Väga täis ei peaks panema, tee peal ei sõida, samas kasti viskab vahest märga kaske täis, siis vist ei tohiks liiga lödi ka olla.  

Küte jookseb jätkuvalt klaasipesu kankust peale. Originaalpaagid on küll olemas ja terved, aga ma ei taha sinna mitutkümmet liitrit niisama sees hoida, et kord kuus autoga metsa ääres käia. Plaan oleks lisapaagi kohale panna mingi väiksem paak, nt UAZ-i oma. Sellega muidugi tekib tankimise häda, kuna kasti serv on nõnda lai. Saab küll kuidagi voolikuga lahendada või siis tankimiseks kasti üles tõsta. Originaalpaagid jäävad siis tulevikku ootama, praegu on ta siiski eelkõige "hooviauto" ning originaalsust taga ei aja, aga teeb nii, et pöördumatuid kahjusid ei oleks.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#29

Kui rehvid on veel märkimisväärses osas kummi sisaldavad, siis võiks 3 bar olla maa ja ilm ning samas ka mõistlikult pidamist pakkuv. 2 peale võib hakata üllatusi ilmnema nii mõranemise kui mahapressimise osas, kuigi pidamine (kuniks rehv veljel) on hää. Palju valmistaja omal ajal diagonaalidele soovitas maastikukasutuses?

Kütusepaagiks sobib hästi metallkanister, millele teed täiteavast siseneva kütusevõtturi. Kinnituskorvi kinnitad originaalpaagi asemele. Tanklast tood, paned paika ja sõidad. Ei mingit ümbervillimistWink Kui teha standardsele 20-liitrisele, siis on unversaalne vahetatavus ka.

Säärase asjaga igapäevatoimetusi piiratud alal toimetavatel tegelased võivad vist kulturismivõistlustel biitsepsiga MisterUniversumeid loputada Big Grin
Vasta
#30

(21-05-2019, 19:50 PM)v6sa Kirjutas:   Kui teha standardsele 20-liitrisele, sisi on unversaalne vahetatavus ka.

Õhuklappi on ka vaja, muidu tõmbab kanku vaakumisse.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#31

(21-05-2019, 22:49 PM)viplala Kirjutas:  
(21-05-2019, 19:50 PM)v6sa Kirjutas:   Kui teha standardsele 20-liitrisele, sisi on unversaalne vahetatavus ka.

Õhuklappi on ka vaja, muidu tõmbab kanku vaakumisse.

Kui teha hermeetiline ühendus, siis jah. Laisk inimene teeb mittehermeetilise ühenduse. Selle preparaadiga ei sõideta ilmselt nii ägedasti, et kütus lakke ronima kipuks.

Märkus on muidugi asjakohane. Nagu ka vajadus panna kanister säästulahenduse kasutamisel püstiasendisse.
Vasta
#32

(19-05-2019, 22:51 PM)AddressUnknown Kirjutas:  ...
Mis oleks neile rehvidele mõistlik rõhk? Väga täis ei peaks panema, tee peal ei sõida, samas kasti viskab vahest märga kaske täis, siis vist ei tohiks liiga lödi ka olla. 
Nagu mainitud 3 on paras (2,8 oli vist GAZ66 suurematel ratastel), kui plaanis üle kaalu koormaga kiirteel 90-ga liikuda ( Smile  )siis peaks rõhku ja temperatuuri jälgima.
Kui on plaanis ohvrõudida, siis kannatab rõhu lasta ka alla 1 at, miinimum on 0,5. tingimuseks kerge auto, max 5km/h, auto on veel maa peal ja liigub otse, ilma järskude kiirendusteta. Lohviga rehv püsib päris kenasti veljel. Iseasi, kuidas selle õhu leidmisega välitingimustes on.


Vasta
#33

Aitäh vastuste eest!
Rehvidele panin esialgu 2 sisse, panen siis ilmselt ikkagi juurde. Kummi õnneks on säilinud ja praegu ühtegi mõra pole, üks tutikas paar on praegu veel tagavaraks.
Vasta
#34

Otsustasin siiski, et need kaarkummid jäävad üle. Üks rehv on lõhki ja sellest asja ei saa, aga õnneks neid ikka liigub veel. Mõõt on 1000-600. Kui kellelgi huvi on neid omandada, siis kirjutage privaatsõnum. 
 
Hiljaaegu tuli mu auto naaberküla mehega jutuks ja siis ta mainis, et ta alles eelmisel päeval müüs oma 51-e maha päris odava raha eest. Halb õnn, oleks varem taibanud, et kuskil võsavahel see veel end peidab, ehk oleks kobedama kabiini ja muid pudinaid saanud. 
  Olen vaikselt kogunud riiulisse materjali, et masin ükspäev ilusaks teha. Kaasfoorumlaste abiga olen päris defkat kraami saanud ja ühtteist on veel auto päritolukohas sorteerida, seega usun, et olen varuosadega heal järjel.
üleeile õhtul leidis masin taas rakendust, kui südaöö paiku mul T40 kuivaks jooksis, põllule ei tahtnud loomulikult jätta. Peale 10h-i selle traktori roolis tundus kiisu nagu taeva kingitus ja polnud tal häda see traktor koju vedada.
Vasta
#35

Kütusepaaki(originaale) seest kuidagi töödelda pole mõtet? Ei kujuta ette, kuidas neil kvaliteet/paksus, kuid teadagi tühjas paagis hakkab rooste isukalt tegutsema. 
Kris

Rohkem kapotti all Big Grin
Vasta
#36

(19-06-2019, 15:21 PM)kris282 Kirjutas:  Kütusepaaki(originaale) seest kuidagi töödelda pole mõtet? Ei kujuta ette, kuidas neil kvaliteet/paksus, kuid teadagi tühjas paagis hakkab rooste isukalt tegutsema. 
Kris

Veneaegsed paagid olid seeest tinatatud kondentsi tekke vältimiseks mis on ühtlasi ka korrosiooni vastu hea vahend. Kui paaki pole väljastpoolt termiliselt töödeldud, näiteks keevitusega ligi mindud siis pole hirmu, et seestpoolt midagi juhtuma hakkab, küll aga sööb rooste väljastpoolt isukalt seda paaki.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#37

Sügisel sai masinaga hoolega kive veetud, nüüd sai piisavalt kõva sild, et kiisuga metsa minna. Kiviveo käigus sain ühe tagumise ventiili rehvi sisse "imetud", varu läks alla. Uute lohvide leidmine on paras ikaldus, küll pole sobivat mõõtu või siis on jaburalt kallid. 
 Kuna kive sai ka paduvihmas veetud, hakkasi ühel päeval siduriga probleemid tekkima. Vea allikaks oli sidurikorvi kaitseplekk, õigemini selle drenaažiauk, mis oli ummistunud- tulemuseks veega sidur ning survelaagri vilin. Siinkohal vajan nõu. Kas käimakasti jookseb niisama küljest või tuleb mootorit ka liigutada/langetada? Ilmselt tuleb ühtlasi ka mõned tihendid ära vahetada, kastiõli ja hüdroõli loik on põrandal.
 Töö käigus sai külge pandud moodne lisatuli ning klaasile ventikas, muidu oli sügisel kehva töötada. Lisatuli läks nurkadega kojameeste poltide otsa, ei pidanud ühtegi auku juurde tegema.

Kui kellelgi leidub standartse kujuga 20l alumiiniumkanistrit, siis oleksin huvitatud. Originaalpaagi võtsin maha ja vaatasin, et selline kanister tõsti lahendaks mu probleemid, saaks isegi kütusenäidiku tööle panna ning originaalkorgist tankida.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#38

AddressUnknown Kirjutas:Sügisel sai masinaga hoolega kive veetud, nüüd sai piisavalt kõva sild, et kiisuga metsa minna. Kiviveo käigus sain ühe tagumise ventiili rehvi sisse "imetud", varu läks alla. Uute lohvide leidmine on paras ikaldus, küll pole sobivat mõõtu või siis on jaburalt kallid. 
 Kuna kive sai ka paduvihmas veetud, hakkasi ühel päeval siduriga probleemid tekkima. Vea allikaks oli sidurikorvi kaitseplekk, õigemini selle drenaažiauk, mis oli ummistunud- tulemuseks veega sidur ning survelaagri vilin. Siinkohal vajan nõu. Kas käimakasti jookseb niisama küljest või tuleb mootorit ka liigutada/langetada? Ilmselt tuleb ühtlasi ka mõned tihendid ära vahetada, kastiõli ja hüdroõli loik on põrandal.
 Töö käigus sai külge pandud moodne lisatuli ning klaasile ventikas, muidu oli sügisel kehva töötada. Lisatuli läks nurkadega kojameeste poltide otsa, ei pidanud ühtegi auku juurde tegema.

Kui kellelgi leidub standartse kujuga 20l alumiiniumkanistrit, siis oleksin huvitatud. Originaalpaagi võtsin maha ja vaatasin, et selline kanister tõsti lahendaks mu probleemid, saaks isegi kütusenäidiku tööle panna ning originaalkorgist tankida.
Käigukast tuleb niisama küljest ära, mootorit selleks liigutama ei pea, kabiinis kasti pealt plekid lahti ,siis kergem majandada ja kang vist tuli ka ära võtta.
Vasta
#39

Kangi ei tasu maha võtta, sellest on hea mahavõtmisel ülevalt kinni hoida ja liigutada.
Vasta
#40

Mul analoogses funktsionaalsuses UAZikule valmis äsja selline paagi lahendus:
   
   
Testinud veel pole. Maht 12 liitrit peaks kuuks ajaks jaguma küll. Plussiks veel see, et saan ka paadi peale panna, kui päraka sisemist paaki ei viitsi täis solgutada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne