auto otsingud
#61

(01-04-2017, 15:00 PM)muska71 Kirjutas:  täna sai linnast siis corollaga koju purjetatud.vaatasime ka c3,aga see ka ikke väike ja minul pikal inimesel esiklaasist ikka väga piiratud vaade just ülespoole nagu silmaklapid peas ja ronisin kohe samas istme asendis taha istuma ja samamoodi põlv seljatoe ja ukse vahel ja uks kinni ei lähe.hommiku tuli corolla müüki ja 11 paiku olime esimesena kohal ja sisse istudes kohe mõnus meeldiv tunne-elamus nii mul kui naisel.istun roolitaga ja koljat poiss mahub kenasti minu taha inimese moodi istuma.eile just ütlesin naisele.et peaks hinnaläve pisut tõstma ja krimpsutas nina.corollat nägi,istus sõitis kah sadakond meetrit ja ei olnud nõus sellest loobuma.

 Ise mõtlesin ka mingit taolist gorillat soovitada, kui mõistlikku lühikeste otste liiklusvahendit vaja on:
http://www.auto24.ee/used/2490262

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#62

(01-04-2017, 15:33 PM)Tegelane5 Kirjutas:  
(01-04-2017, 15:00 PM)muska71 Kirjutas:  täna sai linnast siis corollaga koju purjetatud.vaatasime ka c3,aga see ka ikke väike ja minul pikal inimesel esiklaasist ikka väga piiratud vaade just ülespoole nagu silmaklapid peas ja ronisin kohe samas istme asendis taha istuma ja samamoodi põlv seljatoe ja ukse vahel ja uks kinni ei lähe.hommiku tuli corolla müüki ja 11 paiku olime esimesena kohal ja sisse istudes kohe mõnus meeldiv tunne-elamus nii mul kui naisel.istun roolitaga ja koljat poiss mahub kenasti minu taha inimese moodi istuma.eile just ütlesin naisele.et peaks hinnaläve pisut tõstma ja krimpsutas nina.corollat nägi,istus sõitis kah sadakond meetrit ja ei olnud nõus sellest loobuma.

 Ise mõtlesin ka mingit taolist gorillat soovitada, kui mõistlikku lühikeste otste liiklusvahendit vaja on:
http://www.auto24.ee/used/2490262
see lamavoika,saime väiksema ja uuema,minujaoks piisavalt suur,et sisse mahtuda ja naisele parajalt pisike veel.vist midagi sellist http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2481874 2003 aasta.
Vasta
#63

Lugesin seda viimase lingi kuulutust (sain aru, et see pole see masin, mis päriselt ostsite) ja olen kindel, et teie saite omale väga hea auto.

.........

Aga kuna teema oli "Auto valimine" ja lõpp hea, kõik hea, siis võib niisama ka juurde lamiseda.

Siiani ma ei saa aru, MIKS nad kirjutavad või kellele see hästi peaks mõjuma, müügikuulutusi:

"Müüa heas korras ustav ja truu kaaslane. Hooldatud ainult margiesinduses. Auto on olnud naisterahva kasutuses. Kaasa tulevad valuveljed, millel on uued suverehvid ja plekkveljed, millel on talverehvid. Mootor on ketiga. 

Autol esineb iluvigu nagu vanale autole kohane. Lisaks on kõrvalistuja poolne küljepeegli korpus kannatada saanud."

Naisterahva käes olnud autol on omad tugevad puudused. 
See ei ole absoluutselt mingi eelis, kui auto on ainult naisterahva käes olnud.
Sest naiste autodel on reeglina:

- Sidur pekkis. Kõik 3 osa, laager, korv, ketas, sest pedaali hoitakse foori taga all, käik sees, et kohe startida kuna esimene käik ei ole kunagi seal, kus ta eile oli;  käiguvahetus on nagu on, alati on vale käik jne.
- Esiklaas pekkis. (kuivalt kojamehi käia lastud; vahet pole, isegi kui klaas 2a tagasi on vahetatud. Ei saa ta ju aru, et vihm ammu järgi jäi ja juhtimisega on kogu aeg muudki tegemist)
- Kojamehed 3a vahetamata. Lihtsalt pimedas ja vihmaga "ei näe enam"
- Summuti pekkis. (keegi pole kunagi talda andnud ja vett eluaeg pilgeni täis olnud. Kui sihukesse korra sisse istuda ja talda anda, siis on 100m veejuga summutist asfaldil näha. Korduvalt testitud ja naiskundedele ka näidatud. Imestavad ja ohkavad ainult, et eitea, miks.)
- Küünlad tahmased. (vt. eelmine, et ainult vaikselt töristatud)
- Klapid/kolvilaed, kolled jne mingi ollusega kaetud. Carbon välismaa keeli. (vt. eelmine)
- Vanale autole ei ole kohane omada iluvigu. No 40a vanadele autodele vähemalt mitte.
- peegel ripub. Eks stangetüüblid on mujaltki katki. Ups, ikka juhtub. Parkandurit kah ju pold.
- hooldusraamat läks pesulas kaduma. Tegelt titt näris või lutsutas läbi ja kuna pole oluline asi, siis läks lihtsalt prügikasti. Ja peaasi, et titt happy oli hetkel.
- tänapäeval on ketiga mootor samuti pigem miinus - remont on 5x kallim, kui rihmavahetus
- seest pole autot keegi kunagi koristanud. Naised koristavad ja hoiavad heas korras oma kodu, mitte autot. Väheste autopededest naiste eranditega. (jah, tean, et ei sobi nii öelda!) Aga nii on.
- kui on iseõppiv robotkast (DSG), siis see on ammu hulluks aetud, sest saksa (või kelle iganes) robot ei ole suutnud ära õppida või kindlaks teha, kas sa sõidad või ei sõida. Vajutad gaasi või jõnksutad niisama . Väljendub topeltsiduriketaste libisemises või jõnksutamises kiirendusel. Aga naise mõtlemisega robotit pole keegi siiani suutnud ehitada. Jumal tänatud, et pole. Ilmselt naised isegi ei suuda seda välja mõelda.
- Nii auto mootori, kasti- kui 14 muud aju vajavad raudselt softiuuendust, restarti, midaiganes, et uuesti elule saada. Keskelektriplokk on hea, kui üldse korras on, see pidi siiani hakkama saama täistulede, tagaklaasi soojenduse, tühikäigu ja...kütuse puudumisega.
- Põrandavaibas on raudselt kaks auku - üks gaasipedaali all ja teine pisut tagapool.
- süvistatud ukselinkide all on uksel värvikraaped. Küüned ju.

Üks pluss on ja see ei ole tegelikult üldse paha:
- kui on nahkrool ja kanginupp, siis see on kogu aeg (kätekreemi, muidugi) hooldust saanud. Ja on märksa paremas korras, kui meeste autodel.
Roolinahal pole mitte mingit vahet, millega teda hooldada, kas hirmkalli autonaha keemia või Elizabeth Ardeni kätekreemiga.
Peaasi, et keegi musta käega ei sõidaks nagu mehed ja aeg ajalt kreemi pudeneks.

Noh, nüüd on nende naiste kord sõna võtta, kes siin foorumis käivad. Smile
Tänast kuupäeva palun samuti mitte tähelepanuta jätta.

...

P.S. 10% on siin jutus tõde ka. Naiste kohta.
Meeste kohta kahjuks pisut rohkem...Smile

.
Vasta
#64

(01-04-2017, 08:53 AM)muska71 Kirjutas:  
(31-03-2017, 22:37 PM)Laurts Kirjutas:  Thalia osteti ninaalt ära ju?
jah üks läks minema ja neid veel mõned sisuliselt uued ....

(01-04-2017, 15:00 PM)muska71 Kirjutas:  täna sai linnast siis corollaga koju purjetatud.vaatasime ka c3,aga see ka ikke väike ja minul pikal inimesel esiklaasist ikka väga piiratud vaade just ülespoole nagu silmaklapid peas ja ronisin kohe samas istme asendis taha istuma ja samamoodi põlv seljatoe ja ukse vahel ja uks kinni ei lähe.hommiku tuli corolla müüki ja 11 paiku olime esimesena kohal ja sisse istudes kohe mõnus meeldiv tunne-elamus nii mul kui naisel.istun roolitaga ja koljat poiss mahub kenasti minu taha inimese moodi istuma...




Näete jumal ei ole maapealt kusagile kadunud Big Grin

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
#65

(01-04-2017, 15:00 PM)muska71 Kirjutas:  täna sai linnast siis corollaga koju purjetatud.vaatasime ka c3,aga see ka ikke väike ja minul pikal inimesel esiklaasist ikka väga piiratud vaade just ülespoole nagu silmaklapid peas 

kusjuures see on juba aastakümneid nii, et euroopa autodesse sissemahtumine ja seal mugavustunde saavutamine on pikal inimesel seotud vähemalt mingi komplikatsiooniga, - kas on iste kõrge ja silmad päiksesirmi vahel, või nühib rool põlvedes või jalad jäävad krõnksu, aga jaapanlase konservikarbi sisse istub vähemalt juhikohale kohe lahedalt ära ja ei kobise üldse, paistku nad väljast kuitahes väiksed.
  Teiseks otsustuskohaks on sisustusmaterjal. Vanemal ajal oli eemalepeletajaks eurooplaste ruuduline tekstiil, uuemal ajal ümberkäideldud plastpudelitest armetuur ja oksepolstrid, või ei - uksepolstrid ikka. Jaapanlased on kuidagi need mõlemad etapid vahele jätnud. 
Või noh, vähemalt on mõistlikud ruumilahendused ja materjaalid jaapaniauto puhul saadaval keskklassimasinas ja ei pea luksusvarustusega eripakkumist peale passima.
Vasta
#66

(02-04-2017, 11:19 AM)TeeTL Kirjutas:  
(01-04-2017, 15:00 PM)muska71 Kirjutas:  täna sai linnast siis corollaga koju purjetatud.vaatasime ka c3,aga see ka ikke väike ja minul pikal inimesel esiklaasist ikka väga piiratud vaade just ülespoole nagu silmaklapid peas 

  Teiseks otsustuskohaks on sisustusmaterjal. Vanemal ajal oli eemalepeletajaks eurooplaste ruuduline tekstiil, uuemal ajal ümberkäideldud plastpudelitest armetuur ja oksepolstrid, või ei - uksepolstrid ikka. Jaapanlased on kuidagi need mõlemad etapid vahele jätnud. 
Või noh, vähemalt on mõistlikud ruumilahendused ja materjaalid jaapaniauto puhul saadaval keskklassimasinas ja ei pea luksusvarustusega eripakkumist peale passima.
armatuur ja polstrid tõesti ilusad meenutavad vaadates nahka.eile sõitsin linnas proovisõitu natuke ja naine sõitis koju.täna sõitsin ise maanteed ja alevit.harjumatu käiguvahetus kuna käigud väga täpsed võrreldes teistega kus umbes tõmbad esimeselt teisele.samas meldiv see,et mootoril jõud madalatel pööretel.nt parklas tagurdad nö poksi joonte vahele siis gaasi pole vaja anda vaikselt sidyriga mängides saad paika.prantslasega,aga peab gaasi andma muidu sureb välja.
Vasta
#67

Täiesti masendav, vaatan uuemapoolseid (2012+ ja 5-7k€) odavamaid tarbeautosid. LKF-i kontroll näitab igal kolmel neljast "välja makstud, kuna avarii tagajärjel taastamiskõlbmatu".
Ja ometi on need autod müügis! Padjad makrofleksi ja tiivad pahtlit täis.
No ei usu mitte, et need selle hinna eest adekvaatselt taastatud on.
Vasta
#68

(11-04-2017, 20:38 PM)aeroplano Kirjutas:  Täiesti masendav, vaatan uuemapoolseid (2012+ ja 5-7k€) odavamaid tarbeautosid. LKF-i kontroll näitab igal kolmel neljast "välja makstud, kuna avarii tagajärjel taastamiskõlbmatu".
Ja ometi on need autod müügis! Padjad makrofleksi ja tiivad pahtlit täis.
No ei usu mitte, et need selle hinna eest adekvaatselt taastatud on.

Samas seis, otsin tarbesõidukit, aga valik väga nigel...

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#69

VAG gruppi siin nii kiideti kui ka laideti.
Endal on 98a. Audi A4 quattro, 2.4 V6 mootoriga ja olen sellega vuranud viimased 5a.
Midagi karmimalt lagunenud ei ole, kõige kulukam oli esisilla remont 600€.
V6 mootorid on suht töökindlad
Auto on vaikne, hea juhitavusega, nelikveo kohta mitte väga janune (maanteel 7l/100km)
Sai ka proovida 10a. nooremat Octaviat 1.6 mootoriga. No ei liigu edasi...
Juhitavus on Audil parem, kiirendus samuti.
Vasta
#70

(11-04-2017, 21:06 PM)vootele Kirjutas:  VAG gruppi siin nii kiideti kui ka laideti. ....

no laidaks siis ka. Endal olnud küll vaid üks Jetta, maha müüsin mõne kuu pärast ja see on ainuke auto, mida olen pidanud alla 5 aasta! Töö juures oli järjest 2 golfi 2000 alguspooles, eriti teisega oli pidev remondijama aga ka esimene, mis ajuti minu käes oli, nõudis tihti ja kulukat remonti. Samas oli mul sellega samal ajal ostetud isiklik Daewoo, mille läbisõit oli ka võrreldav ja ei nõudnud 150 000 km jooksul mingit remonti. Tõsi, sõidumugavuses jäi tsipa alla Wink . Kui tööautoks sai Avensis olid mured aastateks murtud, ei mingeid probleeme, naised isegi suutsid 2+ õlivahetusvälpa ilma õli vahetamata läbi sõita ja nii et varras oli kuiv, kuid ikka sõitis muretult edasi.
Paaril tuttaval on skoodad, räägivad et mugav jne aga üsna tihti on neil autod remondis, mingid kummalised õlilekked ja mida veel ...
Ilmselgelt on asiaadid suutnud toota palju parema nn saksa kvaliteediga autosid kui sakslased (loe türklased, portugaallased ja kes kõik veel)
Vasta
#71

(11-04-2017, 21:06 PM)vootele Kirjutas:  VAG gruppi siin nii kiideti kui ka laideti.
Endal on 98a. Audi A4 quattro, 2.4 V6 mootoriga ja olen sellega vuranud viimased 5a.
Midagi karmimalt lagunenud ei ole, kõige kulukam oli esisilla remont 600€.
V6 mootorid on suht töökindlad
Auto on vaikne, hea juhitavusega, nelikveo kohta mitte väga janune (maanteel 7l/100km)
Sai ka proovida 10a. nooremat Octaviat 1.6 mootoriga. No ei liigu edasi...
Juhitavus on Audil parem, kiirendus samuti.

VAG-i ei kiru ammu enam keegi, sest need ON maailmas kõige paremini tehtud autod.  Toungue Ainult lollid kiruvad neid.

Aga selle maantekulu 7L/100-le saab teoreetiliselt keerata sul ka 3L/100-le peale.
No selle kulu, mida kompuuter näitab.

Reaalselt on 2,4 quattrote maanteed uhanute kulu ikka 9 kanti. Tavaline on 15.

.
Vasta
#72

(11-04-2017, 21:31 PM)stihl Kirjutas:  Aga selle maantekulu 7L/100-le saab teoreetiliselt keerata sul ka 3L/100-le peale.
No selle kulu, mida kompuuter näitab.

Reaalselt on 2,4 quattrote maanteed uhanute kulu ikka 9 kanti. Tavaline on 15.

Ka mul on jäänud mulje, et inimesed tihti ei oska rehkendada tegelikku kütuse kulu. Lepivad ulmelise kompu näiduga.

Õige näidu saamiseks tuleks kontrollida ka spido (km) näidu õigsust GPS-iga. Tavaliselt see viga 3-5% aga kui valed veljed/rehvid siis võib vahe tulla ka oluliselt suurem. 5%-ne viga distantsis tähendab (alla poole), et auto võtab siis mitte 10 vaid 10,5.

Ei meeldi mulle ka need auto testid, mis lõpevad lausega "proovisõidul näitas meie auto kompu 3,4 l/100km" näiteks. 
Paremal juhul on ikkagi mainitud, et tehas küll lubab keskmiseks 3,9 a meil kulus 7,9. No ilmselt sisse sõitmata. Mai ass.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#73

(12-04-2017, 01:06 AM)spitfire Kirjutas:  Ei meeldi mulle ka need auto testid, mis lõpevad lausega "proovisõidul näitas meie auto kompu 3,4 l/100km" näiteks. 
Paremal juhul on ikkagi mainitud, et tehas küll lubab keskmiseks 3,9 a meil kulus 7,9. No ilmselt sisse sõitmata. Mai ass.

 Diisli puhul mina usun vabriku andmeid, saab need kätte küll. Bensukate puhul nii ja naa, normaalselt sõites pigem mitte. 
 Tolle 2,4 v6 Audi juurde tagasi tulles, kuna kiirust @100km/7l polnud antud, eeldades et 90km/h, siis 7 sajale pole ju nii uskumatu. Samas, pole öko ka  Big Grin

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#74

(12-04-2017, 01:06 AM)spitfire Kirjutas:  Ka mul on jäänud mulje, et inimesed tihti ei oska rehkendada tegelikku kütuse kulu. Lepivad ulmelise kompu näiduga.
Kle, see, et sa paned paagi kuni lapatsini täis, sõidad mingi x maa (soovitavalt 200+km) maha, tangid uuesti lapatsini täis ja siis arvutad kulu, see käib keskmisele inimesele üle jõu.
Rääkimata sellest trikist, et hakkad sõitma tln-tartu trassi tühja paagiga, sõidad seni, kuni seisma jääb, tangid kankust TÄPSELT 10L peale, odokas nulli ja sõidad uuesti seni, kuni seisma jääb. 
Ja arvutad odo järgi reaalse kulu.
Lihtsam on oma numbrikesi vaadata, mida uuematel autodel osav diagnostik saab tõepoolest keerata selliseks nagu ise tahad. 
.
Vasta
#75

(12-04-2017, 11:15 AM)stihl Kirjutas:  
(12-04-2017, 01:06 AM)spitfire Kirjutas:  Ka mul on jäänud mulje, et inimesed tihti ei oska rehkendada tegelikku kütuse kulu. Lepivad ulmelise kompu näiduga.
Kle, see, et sa paned paagi kuni lapatsini täis, sõidad mingi x maa (soovitavalt 200+km) maha, tangid uuesti lapatsini täis ja siis arvutad kulu, see käib keskmisele inimesele üle jõu. ...

*Sõltuvalt autost ja tankurist võib paaki mahtuda erinevatel tankimistel "lapatsini" üsna palju rohkem või vähem. Üks auto mul selline on, millel suure survega töötaval tankuril lööb püstoli vahuga kinni, samas teise, vist kulunud pumbaga vms aga igal juhul aeglaselt lööva tankuriga paned üle 10 liitri veel paaki ... Arvutage siis täispaagi meetodil kütusekulu, ainult kanistrist tankides, lastes kõik õhumullid välja. Aga tühjaks paaki sõita ei saa, diislit, mil käsipumpa ei ole, olen mitu tundi käima üritanud saada, ei pumpa elektriliselt üles.
Vasta
#76

(12-04-2017, 11:48 AM)honkomees Kirjutas:  *Sõltuvalt autost ja tankurist võib paaki mahtuda erinevatel tankimistel "lapatsini" üsna palju rohkem või vähem. Üks auto mul selline on, millel suure survega töötaval tankuril lööb püstoli vahuga kinni, samas teise, vist kulunud pumbaga vms aga igal juhul aeglaselt lööva tankuriga paned üle 10 liitri veel paaki ... Arvutage siis täispaagi meetodil kütusekulu, ainult kanistrist tankides, lastes kõik õhumullid välja. Aga tühjaks paaki sõita ei saa, diislit, mil käsipumpa ei ole, olen mitu tundi käima üritanud saada, ei pumpa elektriliselt üles.

"Enne" ja "pärast" samast pumbast tankimine tõstab mõõtmistäpsust. A' üldiselt hakkavad tõepärased tulemused mitmete katsete keskmisena tulema.
Vasta
#77

(12-04-2017, 11:48 AM)honkomees Kirjutas:  *Sõltuvalt autost ja tankurist võib paaki mahtuda erinevatel tankimistel "lapatsini" üsna palju rohkem või vähem. 

Sa mõistsid seda lapatsit teisiti. Ma pidasin silmas seda metallklappi, mis toru sees istub ja tuleb kõrvale tuleb lükata, et tankida. Noh, et visuaalselt ise näeks, kuhu maani tase on.

See auto-stopp, mis bensukatel on, on muidugi erinev, sõltub pumbast ja rõhuandurist ja krtteabveelmillest.
Mõnega ma ntx. 78a Jaguari paaki (sel on tankimistoru ülilühike ja paak kohe tankimisava all tiiva sees) ei saagi tankida ilma niristamata ja mõnega laseb ilusti täis.
Kaasaegsetel on pikad torud enne paaki, nendega jama ei ole.

.
Vasta
#78

(12-04-2017, 13:11 PM)stihl Kirjutas:  
(12-04-2017, 11:48 AM)honkomees Kirjutas:  *Sõltuvalt autost ja tankurist võib paaki mahtuda erinevatel tankimistel "lapatsini" üsna palju rohkem või vähem. 

Sa mõistsid seda lapatsit teisiti. Ma pidasin silmas seda metallklappi, mis toru sees istub ja tuleb kõrvale tuleb lükata, et tankida. Noh, et visuaalselt ise näeks, kuhu maani tase on.

Probleem ju nendes nö paisupaakides, mis tänapäeva kütusepaakidel sees, lased klapini kiire pumbaga täis ja 5 min pärast on klapi taga tühjus, aeglase pumbaga või püstoli poolasendis nõristab ka paisupaagi täis. Venemaal tankimas käies saab kogu aeg trikitatud, ka diislit õnnestub ligi 10 l juurde kallata pärast esimest ülevoolamist ... Bensukal õnnestus ikka ligi 15 l juurde meelitada.
Vasta
#79

(12-04-2017, 13:31 PM)honkomees Kirjutas:  Probleem ju nendes nö paisupaakides, mis tänapäeva kütusepaakidel sees, lased klapini kiire pumbaga täis ja 5 min pärast on klapi taga tühjus, aeglase pumbaga või püstoli poolasendis nõristab ka paisupaagi täis. 

Ja tegelikult on maakera sees üks teine maakera, mis on esimesest umbes poole suurem.... Big Grin Big Grin Big Grin

Ja see vasak paak on hoopis parema paagi sees, mitte kõrval.

[Pilt: audi-a8-d2-petrol-fuel-tank_5089547.jpg]


.
Vasta
#80

ise tangin nestest ja seal tavatankurid kõik uimased,oota kui issanda õnnistust millas paak täis saab,eriti kui tood põkalre naftat 60 nõuga.rekkate tankurist sülitab mitu korda kiiremini ja kui dislaga sõitsin siis lasingi rekka püstolist.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne