27-03-2017, 18:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-03-2017, 18:56 PM ja muutjaks oli mossepower.)
Põlemata kütust 20 x rohkem kui lubatud norm - justkui mootor töötaks külmkäivitusrežiimis. Mina uuriks neid andureid ja juhtmeid, mis ajule teada peaksid andma, et mootor on soojaks läinud/saanud ja kas vastav signaal ka muutub soojenedes nagu peaks. Tegelikult nii uuel autol peaks saama ju juba ka juhtme taha panna ning lives vaadata et mis aju arvab mootori temperatuuriks olevat.
Teine variant- mõni silinder ei tööta v. jätab vahele, aga sellest oleks ju juba aru saada ka kõrvaltvaatajana ja vigase silindri küünla võimalikust erinevusest.
Teine variant- mõni silinder ei tööta v. jätab vahele, aga sellest oleks ju juba aru saada ka kõrvaltvaatajana ja vigase silindri küünla võimalikust erinevusest.