29-03-2017, 19:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-03-2017, 19:27 PM ja muutjaks oli stihl.)
(29-03-2017, 18:35 PM)JaakH Kirjutas: Homme rivistan küünlad seina äärde ja saab näha kes tööd korralikult tööd ei tee ja pluss see et hakkan otsima tagumise Lambda juhtmepistikut mis tuleb mootorist
Ehk siis siit järeldame, et korrapärane hooldus on tegemata. Mida üks tavaline autokasutaja endale mitte ei tohiks lubada - krt, kõikidele audodele on need numbrid ette kirjutatud. Küünlad, õli + filter, õhufilter, küttefilter, vedelikud; mida veel...See on juba selle pärast vajalik, et võimaliku rikke korras elementaarasjad välistada.
(a`la auto ei käi edasi, äkki on küttefilter umbes jne)
Tagumise lambda kohta sulle juba kirjutati - see on tõesti vaid "rahaküsimise koht", ehk põletab check engine tuld ja kogu moos. Midagi ta seal ise ei reguleeri. Ainult maksa ära ja jookse teenindusse, ehk insert coin, kui check põleb. (Tõenäoliselt on see ka peetis, aga ei muuda asja.)
Videost hästi ei selgu, kas tegu on valge või musta suitsuga.
Pigem viimane ja toores on peal. Õhufilter umbes, kütterõhk liiga kõrge trassis, mootori aju tempiandur (see ei ole see, mis salogis näidikut liigutab!) annab stabiilselt 20 kraadist signaali, õhumõõtja on pekkis või esimene lambda ei käitu korralikult; misiganes. Varsti lendab ka see vahetatud B osa kat kui midagi ette ei võta.
Seda aega, kus "spets" tuli summuti juurde, pani käe ette ja teatas, et V6-el viies pütt ei löö, kuna autol on kärukonks taga, seda pole kunagi olnudki....
Ja ei tule ka.
.
.