01-04-2017, 11:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-04-2017, 11:40 AM ja muutjaks oli stihl.)
(01-04-2017, 11:26 AM)zazik Kirjutas: .
No minu 2000. aasta bensiini-mersu tehasepoolne normkulu on liiter 3000km kohta. Aga probleemide vältimiseks on Mersu insenerid lähenenud nutikalt - mootori õlikapasiteet on venitatud miski 8liitri peale, siis pole kuluva õli osakaal nii suur.
CLK 200 Kompressor...?
Aga ma arvan, et sellel on karter alt suureks aetud pigem jahutusprobleemide ennetamiseks...
Ühel 639 Vitol, millel vahetasin, käis lausa 9L sees. Mootor mingi 2,2 võimisneilongi, mingi sääsekubatuur igal juhul.
Ma ka mõtsin, et miks nad hoolduskulu nii kalliks on ajanud, aga ju siis on see mootorile endale hea.
No a`la Porgedel käib üldse 12L ja peale sees....
Eriti, kui vesijahutust pole.
.