01-04-2017, 12:43 PM
(01-04-2017, 11:07 AM)stihl Kirjutas: Kunagi lugesin ühest VAG-i TPI-st ( see on see tehase siseringile mõeldud tehniline inff), et nende diisemootorid võtavad KÕIK õli.See seletab ka miks nondel uutel diislitel on nõutud "low ash/low SAPS" õlid. Kuna muidu mootorile sobiv õli rikub katalüsaatori või misiganes afterburner neil on.
Lihtsalt häirivaks muutub see siis, kui kütust enam kolvist niipalju mööda ei lenda, et see kompenseeriks mootori õlikulu. Ja norm on see, et kui auto sõidab hooldusest hooldusesse, nii, et tase ei lange, siis reaalses elus tähendab see seda, et mootor tarvitab ntx 1L õli ära, aga põlemata kütus astub asemele ja seepärast tase ei lange. Aga õli ise ainult rikneb, sellest oli ka see TPI.
(ma kihutasin sel ajal 2,5TDci Navaraga ringi, mis sõitis täpselt normist normi. Lolli peaga ise olin mõnulenud, et krdi hea auto. Aga tegelt, järgi mõeldes, ega see hoolduses väljalastav õli küll enam päris õli ei olnud... Võis vabalt diisliga 60/40 segu olla.)
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.