02-04-2017, 13:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2017, 13:13 PM ja muutjaks oli stihl.)
(02-04-2017, 12:42 PM)mossepower Kirjutas: Analoogne näide, hiljuti tahtsin vahetada 10+ a. vana VAG diisli manuaalkasti õli, uurisin Moller autost et mis õli panna et kindlasti õige saaks (sünkrode suhtes). Sealt öeldi et manuaalkasti õli on eluaegne ning seda ei vahetata ja keegi polevat kunagi veel sellise idee peale tulnudki.
Samas inglise keelse info alusel soovitatakse vahetada manuaalkasti õli iga 90k km järel. Tegin siis esinduse arvates mõtetu lükke (manuaalkasti õli vahetus) ning käikude vahetus muutus sujuvamaks ning ragin käiguvahetusel kadus pea 90% võrreldes eelnevaga. Et 400k km oli eluaegset õli ikka veidi kehvemaks muutnud uuega võrreldes.
1. Pane selle meistri nimi mulle privasse ja vaatame selle asja üle.
Man. kastiõli on kõikides ladudes kõikidele kastitüüpidele riiulil ning kuulub vahetamisele, kui klient seda ise soovib. Tehas, jah, nõuab ainult DSG-de õlivahetust.
2. Kastiõli vahetus ei ravi MITTE KUNAGI pekkis sidurikorvi. Kui ragiseb, siis peale õlivahetust jääb edasi ragisema.
Vaheta sidur ära ja asi saab korda, kest sidur on kuluosa nagu õlifiltergi, ainult 10x pikema intervalliga. Kahjuks sama kehtib ka hooratta kohta.
.