03-04-2017, 11:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2017, 11:35 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
(03-04-2017, 09:55 AM)rulli Kirjutas: Kuna endal kohe järjekordne kastiõli vahetus ees, siis see oli praegu huvitav teadmine. Tegemist siis GM grupi M32 kastiga, mis veidi õrnake on ja targemad on soovitanud kastis õli 30kkm järel vahetada. Eelmine kord läks sisse GL4+ õli (nõue on GL4) ja jahedama ilmaga on (eriti 2. käigu) käiguvahetus veidi rabe.Ma panin siit sama asja kõrvataha - mu 2tk GM kastid (F20 ja FM55, mis on vist F35 põlvkonnast) on kah nn meinstriimõlid saanud ning 2.käigu sünkro võiks paremini töötada. Arvasin seni, et probleemiks on kulumine, aga ehk aitab tõesti GL4 õli, mis neile ette nähtud on. Muidu üks kast käis mul ka lahti ja ma ei osanud sünkrole midagi ette heita...
....
aga nüüd on ilmselt veidi tuhnimist - 75W80 GL4 valik pole just eriti suur.
...ja stihli viidatud klotsikulumine on osalt kindlasti kolmetäheliste turva-abimeeste süü: fakt on, et libedal ajal suurendavad nad natukenegi kiirustavama sõidustiili puhul pidurite kasutust. Kui palju, on iseküsimus. Ka ei soovi ilmselt enamus nn autoinimesi endale vähekuluvaid klotse: klotsi töövõime ja eluiga on ju pöördvõrdelises seoses.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"