abi tarvis auto ei läinud üv-lt läbi. Heitgaasid ikka!!!!
VW r5 mootor millel kogu hammasrataste peal sai esinduse  sõpradelt laenatud nuka ja mingite hammasrataste vahetuseks rakiseid.Anti siis kogu mant mis VW ette näeb aga lukksepp ütles pooli asju pole vaja ,võid ajuvähi saada,saab poole lihtsamalt.Saigi poole lihtsamalt hakkama ja auto nurrus nagu peab.No igasuguste lollustega on pidanud tegelema ,terve igaviku taksot sõitnud 123 MB kippus kole palju õli rüüpama ja kehvasti käima hakkama minema. No ja teades et taksojuhtidel ikka seesamune eelarve alati nullis tuli säästuremont ette võtta ja rõngad ära vahetada.Sai mootor lahti kakutud,randid üleval sellised et küüned tõmbad maha kui katsud ,mõõtma polnud mõtet hakatagi,raha poleks niikuinii juurde kuskilt kasvanud.Abiks oli siis käsifrees  rantide maha laskmiseks et rõngaid esimesel päeval ära ei lammutaks.Tagajärg oli esmene 500 km 1l õli,peale seda viimase info järgi pealt 100000km sõitis õlivahetusest  õlivahetuseni ilma õli lisamata,edasine saatus teadmata.Ju vist sattusid olema kulunud mootori jaoks tehtud ovaalsed rõngad ja veel joppasid auku kah Big Grin .Maailm ei ole ainult must ja valge.
Vasta
kas TÜV "tuletatud lambda" ja "lambda-andur" on teineteisega otseselt seotud?

taust: läksin 6..7a seisnud masinaga (mille eelnev TÜV-ajalugu on mulle teadmata) ülevaatusele. Heitgaasid olid esiti koledad (HC ca 200, CO äkki ca 0,5). KATi kuumutades pudenes HC kenaks (noh - 60 peale) ja CO normi piirile (jäädes pigem üle ja KAT kuumutamisest tulnud langus polnud just suur). Lambda püsis aga tuima näoga 1,07 peal ja ei muutunud ei pöörete ega ühe summutiava (väljalase lõppeb kahe avaga) sulgemisega. Ehk siis tuleb kuu aja pärast taas TÜVle minna, eelnevalt "midagi korrigeerides".
Päev hiljem lõi aga masin CE tule põlema ning teatas veakoodina, et lambda näit ei muutu. Oligi lambda põhivooluringil tühis ja lambdavahetus kaotas tulukese. Kas see aga TÜV "arvutuslikku lambdat" mõjutab?
(ning ega ta ometi piiripeal olnud COd ei kergita?)
masin on 25a vana Motronic 2.5-ga Opel. Mootor C20XE, mida mul olnud nüüdseks neljal masinal 5tk - kõik nad on (KAT päritolust sõltumata) heitgaaside normidele vastavaks saamiseks korralikku kuumutamist tahtnud ehk siis KAT kuumutamine käib neil justkui niiehknaa TÜV juurde Smile
insenerlik lähenemine: kui suurusjärk on õige, on kõik korras
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne