"Лань" ???
#1
https://youtu.be/eeBo6FTngP8
Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45
Vasta
#2
(30-03-2017, 00:43 AM)h2rra Kirjutas: https://youtu.be/eeBo6FTngP8

see oleks nagu sama venelase tehtud kodus garaaziz, kes seal kõrval kõvatab Smile
Vasta
#3
(30-03-2017, 08:57 AM)hundu77 Kirjutas: see oleks nagu sama venelase tehtud kodus garaaziz, kes seal kõrval kõvatab Smile

Mida see lause nüüd peaks tähendama? Äkki seletaksid lahti.
See ju ongi inimese tehtud, kodus garaasis. Mis rahvusest ta just oli polegi oluline.
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
#4
Kerejoon on äge, kuid kuna juppe pole korralikult kokku sobitatud, siis meenutab pigem Frankenšteini.
Vasta
#5
No nüüd NLiidu mingi pärand ta küll ei ole.
Keegi kopsis olemasolevatest materjalidest kokku, väidetavalt 8 tk, aga rohkem pole neid säilinud.
Järelikult on see üks... Big Grin

Venkud ise on sipsa pahased, et see üks, mis vahepeal tonniga oli müügis, on nüüd ülevärvituna (rehvid kaasa arvatud!) uuesti 4300-ga müügis. (venemaal on rahaühikuks dollar, kui keegi veel ei tea)
Jutt ise siin.

Ja ega rohkem selle kohta mingit infot polegi.

Kahtlen, kas DKW kere peal mersu võred, audi mootor ja volkkari istmed oleks mingi saksa autotööstuse "pärand". Bemmi tagatuledega muidugi, mis pärit aastast "kilp ja mõõk" ja oleks ainukese selle auto juures midagigi mõjuvana võinud välja vahetada uute vastu. Need sapaka ovaalid ju pole kallid vast?
Aga vblla oleks ka... Toungue


.
Vasta
#6
No vat parketist põrand maksab juba midagi!
Vasta
#7
Möliseda võib aga paljud oleks nõuka ajal sellega ise hakkama saanud? Parketist põrand? Valisid nõukakaubandusest vastava te parameetritega hiirekarvast materjali, et seda ise vastavase vormi viia? Paljud tänäpäevalgi seda teevad? See parketimustriga vakstu seal on igati ajastukohane.
Vasta
#8
Tol ajal olid võimalused väga piiratud. Kunagi väga ammu punusime Obaduse päälikuga midagi taolist kokku:

   

Toorikuks vana Jawa350. Raami kahvli nurka muutsime vastavalt topeltpikkadele esiamortidele, sadularaam koos seljatoega, nihutatud jalatoed, esihargi tugevdus jne. meetrikõrgune lenks oli vedelavõitu aga asus väga mugavas kohas kuna kaldenurk oli muutunud. Ega ta sõites eriti kriitikat kannatanud aga teeääres olevate inimeste näoilmed kompenseerisid selle kuhjaga Big GrinBig Grin
Ratas läks järgmise omaniku käest segastel asjaoludel kaduma, ega kusagilt midagi välja imbunud pole?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#9
Midagi üles tunnistama ei hakka, kuid välja on ilmunud selline raam:

http://4.bp.blogspot.com/-axs4NCgDX6s/VN...C13649.JPG

Tegemist ikkagi käsitöö moonutusega ja hind on soolane, 1 miljon dollarit, sobivad ka zimbabwe omad.
Vasta
#10
See pole see.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#11
No vähemalt pole seda samodelkinit 'üle restaureeritud' nagu paljude vene autodega tänapäeval võib juhtuda.
Vasta
#12
Ilus auto muidu. Minu arvates nõukaajal iseehitatute hulgas üks kenamaid. Ikka igasugu jubedusi on nähtud, mõni on kandiline nagu naelakast, mõnel kere proportsioonid igatepidi paigast ära jne.
Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#13
https://www.youtube.com/watch?v=veWc6KHXnwc

Üks "Kolm ühes" on siin ka...no hoia mütsi Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne