Brigita 1938
#1

Eile sai ööpimeduse varjus üks peen preilna koju toodud. Leidsin ma ta ühest tutvumisportaalist nimega Soov ja esiti ei osanud nagu midagi arvata kuna pildid olid veidi hämaras tehtud, õigeid kumerusi ja vorme polnud näha ja arvasin, et eks see ole täpselt nii nagu paljude teiste naisterahvastega- fotokal on filtrid peal ja ise üleni krohvi all ja sõjamaalinguis. Pärast viid koju, pesed puhtaks, hakkad lähenalt uurima ja katsuma ja üllatus võib olla suur. Aga samas on ju Brigita niivõrd ilus nimi ja kuna üks teine Brigita keda ma tunnen elab Pirital üsna suures majas ja on jõukast perekonnast, siis lootsin salamisi, et ehk on ka selle preilnaga nii ja kui muud kasu pole siis ehk on kaasavara korralik. Võtsin julguse kokku ja sõitsin Vääna kanti kosja. Kohapeal selgus,et oli naabertalust adopteeritud preilna ja sünniaastaks oli esialgse omaniku sõnutsi 1938. Igatahes mulle ta meeldis ja sai kohe peremehega käed löödud ja preilna koju toodud.

Raaminumber on täpselt ümmargune 600 või teistpidi lugedes 009, pigem kahtlustan esimest varianti.  33-36 aasta varastatud rataste nimekirjas on kaks Brigitta nimelist ratast raaminumbritega 777275 ja 466. Viimane suure tõenäosusega samast perekonnast. 41-42 Saaremaal rekvireeritud rataste nimekirjas on ka üks Brigitta, raaminumbriga 1259 ja ka eelduste kohaselt samast perest.

Raam on kaunistatud roheliste ja kuldsete triipudega. Ees on vesipilt Brigita kirjaga. Brigita kiri on olnud ka alumisel raamitorul. esikahvli otsad on kroomitud, tagumise kahvli otsad mitte. Olemas on ka lenksupidur. Kunagi on olnud ka esimene pidur aga minu silmadest tervamad silmad tuvastasid, et see auk on sinna üpris ebasündsalt tekitatud piduri jaoks ja täenäoliselt originaalis esimest pidurit ei olnudki.

Porilauad on laia musta triibuga, mida ääristavad mõlemalt poolt kitsad rohelised triibud. Porilaua otsas istub linnuke. On teine kangesti tuvi näoga aga saba järgi võib hoopis pääsukest kahtlustada. On see ehk mingi universaalne saksa kataloogikaup?

Allapoole kõverusega lenksu küljes on käepidemed on firmalt Continental, tõenäoliselt pole need küll kahjuks originaalid vaid hoopistükkis tsikli tükid . Tagumine jooks on NSU ja esimene Union. Peal on ka ilmselt originaal rantmantel rehvid Standart Special 28x1 5/8". Rehvid on ajaga väga jäigaks muutunud, millise vahendiga neid töödelda võiks, et natukenege elastsust tagasi saaksid? Sama võib ka käepidemete kohta öelda, ajaga suhteliselt pudedaks muutunud ja oleks vaja kuidagi konserveerida.

Sadulal on kirjad Luxus. Klambril on Lepperi kiri. Kokku saame Lepper Luxus. Tööriistakotil kirju ei tuvastanud, sisaldab see puuduvat pedaali aga kahjuks ilma võllita, mis pole muidugi maailmalõpp.

Suure tõenäosusega mingi väikse värkstoa kokkupandud ratas Saksa juppidest. On mingeid mõtteid selles osas kellelgi?

GALERII

[Pilt: JK-Z2D75g0OAOSAuXi1iRA6TFefi-bIOqni_OlZP...35-h638-no]
[Pilt: siDWN66zLgkta-c_f0I2X970Yo3-zaUjv-ENpYb4...35-h638-no]
[Pilt: rl_yjLwRmm1L-q0FTnbPBQdL9c3AGPzNRUhM0gXQ...59-h638-no]
[Pilt: z3s05lAsLuQz4GS1g0yca4IiAzK3afZChQCwOPf3...35-h638-no]
[Pilt: k0rXQ0XRe1rwdtOUjNcuqfZOb3s1Piu86jefx85P...59-h638-no],
[Pilt: LOUP3PpxpRBlZMLHw6aIZy7NjV1Mv7tFCofX6zQH...35-h638-no]
Vasta
#2

Tsitaat: Rehvid on ajaga väga jäigaks muutunud, millise vahendiga neid töödelda võiks, et natukenege elastsust tagasi saaksid? Sama võib ka käepidemete kohta öelda, ajaga suhteliselt pudedaks muutunud ja oleks vaja kuidagi konserveerida.
Üks Austraalia vana läks USA-sse soolajärvele sõitma. Tema määris kingaviksiga oma ratta pragunenud rehve.
ZAZ- 965 tehase juhend soovitas aknatihendeid glütseriiniga määrida päikese ja tuumaohu vastu.
Ega palju variante pole, võibolla on mingid imevahendid viimasel ajal leiutatud, nanotehnoloogia või midagi.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#3

(02-04-2017, 21:38 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat: Rehvid on ajaga väga jäigaks muutunud, millise vahendiga neid töödelda võiks, et natukenege elastsust tagasi saaksid? Sama võib ka käepidemete kohta öelda, ajaga suhteliselt pudedaks muutunud ja oleks vaja kuidagi konserveerida.
Üks Austraalia vana läks USA-sse soolajärvele sõitma. Tema määris kingaviksiga oma ratta pragunenud rehve.
ZAZ- 965 tehase juhend soovitas aknatihendeid glütseriiniga määrida päikese ja tuumaohu vastu.
Ega palju variante pole, võibolla on mingid imevahendid viimasel ajal leiutatud, nanotehnoloogia või midagi.

On poodides autokeemia letis müügil igasugu plastiku ja kummidetailide hooldusvahendid. Ma kardan, et enamus neist ongi rohkem sellise kingaviksi efektiga, et saab küll asja läikima aga elastsemaks mitte. Kirjelduse järgi tundus Liqui Moly oma enamvähem asi. Enamus neist sisaldab vist silikooni. Keegi on kindlasti kunagi samasuguse lõhkise lõna ees olnud ja loodan, et äkki oskab mõnda kindlat toodet soovitada, ei taha saja erineva kingaviksiga katseid teha
Vasta
#4

diisel
.
.
.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne