Kondensaatori parameetrid
#1

Tere, sooviks abi

milline on kondensaatori sobivus võrri mootorile, ehk D6/D8?

Lugesin, et 400v ja 0,22μF on sobilik, kuid tahaks teada mis vahemikus üldse sobiks? 

Kust üldse netist tellida ühte?
Vasta
#2

(04-04-2017, 19:53 PM)0001000 Kirjutas:  Tere, sooviks abi

milline on kondensaatori sobivus võrri mootorile, ehk D6/D8?

Lugesin, et 400v ja 0,22μF on sobilik, kuid tahaks teada mis vahemikus üldse sobiks? 

Kust üldse netist tellida ühte?
Mind ka huvitaks selline teema, et mis voldid ja mittu μF peaks olema näiteks k-750 kondekas.
Ise ostsin uue veneaegse ja see näitas mälujärgi 0,31μF aga palju peaks olema.
Tänapäeval ju igasugu moodsaid kondekaid saada ning leia see sobiv.
Vasta
#3

Ma kahtlustan, et 0,2...0,33 uF sobib enam-vähem igasse kontaktidega süütesüsteemi ja maksimumpinge võiks 400 V kandis olla, 250 on ehk vähe.
Vasta
#4

(04-04-2017, 19:53 PM)0001000 Kirjutas:  Tere, sooviks abi

milline on kondensaatori sobivus võrri mootorile, ehk D6/D8?

Lugesin, et 400v ja 0,22μF on sobilik, kuid tahaks teada mis vahemikus üldse sobiks? 

Kust üldse netist tellida ühte?

Mina sain D6-le selle parameetrite järgi (400V 0,22μF) oomipoest - suht palju maksis...
Oli selline pisike kollane junn... probleemiks oli tema kinnitus ja vibratsiooni+kuumuse taluvus.. 
Kui kaas oli kinni pika sõidu ajal siis kippus mootor väga kehvalt töötama, nii kui kaas maas oli Ok.

 
[Pilt: file.php?id=1575&mode=view]

Igataheskõige paremast küljest on ennast näidanud vana vene G37. oli kasutada ka vene BMT-2, kuid sellel murdus kondeka küljest juhe ära... seega võiks neid ikkagi korralikult kinnitada....

   

Kus neid saada... kaubanduses peaks mootorratta kondekaid küll olema... mahtuvus võiks olla ikkagi etteantud piirides - väiksemad ei taga piisavat kaitset kontaktidele - liiga suured söövad lihtsalt tekitatud vooluhulga ära ning süütepool ei saa midagi kätte... ega need parameetrid nii sama ole...
Pinge taluvus on seotud primaarmähisele maksimaalse võimaliku pinge tekitamisega, et kondekas ikka vastu peaks

Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid 
Vasta
#5

Ehk isegi leidsin midagi:

https://www.lemona.ee/?page=item&i_id=45543
https://www.lemona.ee/?page=item&i_id=45542

Kõige paremini on siiani töötanud ikka need samad vene kondensaatorid, kuid aeg teeb oma töö, mis tähendab kas juhtme purunemist või kondensaatori mittetöötamist. 


Tasuks antud isendeid muidu tellida?
Vasta
#6

(04-04-2017, 22:12 PM)0001000 Kirjutas:  Ehk isegi leidsin midagi:

https://www.lemona.ee/?page=item&i_id=45543
https://www.lemona.ee/?page=item&i_id=45542

Kõige paremini on siiani töötanud ikka need samad vene kondensaatorid, kuid aeg teeb oma töö, mis tähendab kas juhtme purunemist või kondensaatori mittetöötamist. 


Tasuks antud isendeid muidu tellida?

minu kollane junn on see:
http://www.vishay.com/docs/26013/mkt1813.pdf

lihtsalt infoks....

Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid 
Vasta
#7

Mis saab kui panen 400v 0,35μF X2 kondeka ? Kuumataluvus neil enamvähem kõigil 100c* +/- 15%
Sellise suurema kollase kandilise junni, mida kasutatakse iduktioon pliitidel ?
Vasta
#8

Žigulitele jms autodele ikka müüakse neid, eelmisel aastal ostsin, välja nägi täitsa nagu vene omad ikka. Uurige poodidest.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne