Nissan Micra K10 1986
#41
(20-04-2017, 17:43 PM)Veskioja Kirjutas: Ei selle nõelhaamriga pole eriti midagi teha kardan,et autokere plekk seda ei kannata.No vbl.see su pildil punane,mul mingi noname kollane kärakas,tagund juba mitu a.Võimalik,et võiks ka öelda lõiganud,see k.karbi vahetus jh sihke lihtne ette võtmine,2-3 t.ülejäänd jura viidab rohkem aega,see eeldab,et ikka on mille külge keevitada,punktida,tavaliselt nii ei ole  Wink

Ei tunne väga vajadust sellise viguri järgi, saab ka vajalikud tööd ilma nendeta tehtud. 
Keevitada on ikka, mille külge, selles suhtes on hästi läinud, midagi õhus ei ole ega kuskilt eendunud.

Eile sai tehtud jagajaga esmatutvust ja õhtupoolikut sisustatud jagaja puhastamise ja osade vahetamisega (rootor-kaas-kontaktid) ja kõik 3 olid kulunud viimase piirini ja sellest veel edasigi, osade logode pealt võis välja lugeda, et tegu on samade osadega, millega auto tehasest välja veeres. Pilte ka vaatamiseks.

               
Vasta
#42
(20-04-2017, 17:43 PM)Veskioja Kirjutas: Ei selle nõelhaamriga pole eriti midagi teha kardan,et autokere plekk seda ei kannata.

Õige mees ja karda tööd ja roostet!

Ta vaatab kõigepealt videot (Air Needle Scaler), võtab tööriista kätte ja kukub uhama..... Toungue
Pikal siledal pinnal on paremaid ja kiiremaidki variante, aga nurgast sodi kättesaamiseks on vist see kohe peale pritsi teisel-kolmandal kohal.

.
Vasta
#43
Tänan selle arutluse eest, kuid leian, et konkreetse seadmega pole mul midagi peale hakata. Vahepeal on muutunud nii, et auto sai omale ka uued küünlajuhtmed ja kõik vaakumvoolikud sai ka uued paigaldatud. Auto käik uute süütesüsteemi osadega on tunduvalt paranenud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne