Skoda ja VW Egr teema
#1

Tere uuriksin, kas keegi on antud probleemiga tegelenud. Veakood p0407 ja p046c. Mootor 1,6 TDI cr 77kw
Vasta
#2

(25-04-2017, 12:26 PM)Laurimetall Kirjutas:  Tere uuriksin, kas keegi on antud probleemiga tegelenud. Veakood p0407 ja p046c. Mootor 1,6 TDI cr 77kw

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...407/001031

Pimedad ette ja ajust välja progeda...  Kui Delphi aju pole siis oskan välja progeda.
Vasta
#3

Võid proovida puhastada, seal klappi liigutav hoob kiilub kinni, igapäevane asi nendel motodel. Passati puhul vähmasti saad seda kontrollida ilma egr eemaldamata. Tõenäoliselt aga läheb vahetusse, sest potensiomeeter ise ka selle jamaga nahkas. Õnneks uute hinnad ei ole enam väga kallid, alla 200 saab uue kätte, vahetus vähemalt passati puhul aeganõudev, kui peenikesi näppe pole aga ei midagi üle mõistuse.
Suht tavaline teema, korra kuus tuleb ikka mõni ümber vista Smile
Vasta
#4

Hea juhus küsida: miks seal mingeid klappe vaja on, mul Ford Granadal on heitgaasitagastus sisselaske kollektorisse valatud, mitte mingeid klappe-potekaid ei ole. Heas korras mootoril on heitgaasid paremad kui katiga autodel.
Põlemata kütust pean silmas, HC on see asi ülevaataja prinditud lehe peal.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#5

(26-04-2017, 00:35 AM)Marko Kirjutas:  Hea juhus küsida: miks seal mingeid klappe vaja on, mul Ford Granadal on heitgaasitagastus sisselaske kollektorisse valatud, mitte mingeid klappe-potekaid ei ole. Heas korras mootoril on heitgaasid paremad kui katiga autodel.
Põlemata kütust pean silmas, HC on see asi ülevaataja prinditud lehe peal.

  1. Klappe on vaja, sest nad tehakse nii, et nad pekki läheks, insert coin tuli läheb põlema ja saab midagi müüa. Raha liigub.
  2. Kütust kulub rohkem, kui ilma EGR-ita autodel, see samuti kõikidele kasulik. 
.
Vasta
#6

kui on võimalik pime ette panna, siis tee seda kindlasti. võimekus paraneb natukene, küttekulu väheneb natukene ja mootor on seest oluliselt puhtam.
ülevaatajale ei pruugi meeldida.
minu vanemad trabandid lasid pimedad ette panna ilma ühegi kaebuseta ja ülevaatajailt ka märkusi ei ole tulnud.
veidi uuemad süütavad vahel armatuuris tulukesi ja tahavad juhtme abi saada. ja mõned on nii ka tehtud et juhtmed ei aita ja ussisõnadest põle ka abi. pimedat panna ei saa.
Vasta
#7

(26-04-2017, 07:16 AM)stihl Kirjutas:  
(26-04-2017, 00:35 AM)Marko Kirjutas:  Hea juhus küsida: miks seal mingeid klappe vaja on, mul Ford Granadal on heitgaasitagastus sisselaske kollektorisse valatud, mitte mingeid klappe-potekaid ei ole. Heas korras mootoril on heitgaasid paremad kui katiga autodel.
Põlemata kütust pean silmas, HC on see asi ülevaataja prinditud lehe peal.

  1. Klappe on vaja, sest nad tehakse nii, et nad pekki läheks, insert coin tuli läheb põlema ja saab midagi müüa. Raha liigub.
  2. Kütust kulub rohkem, kui ilma EGR-ita autodel, see samuti kõikidele kasulik. 
.

Klappe on vaja ka selleks, et alustuseks mootor tööle saada. Kui kohe otse heitgaasid sisselaskesse lajatada, siis käima ta ei lähe. See on üks põhjus, neid on veel. Kindlasti on sellel Granadal ka seal vastav klapp olemas, loomulikult olusliselt lihtsamal kujul kui tänapäevastel pillidel.
Aga kokkuvõttes eks see EGR teema vähe ülepunnitatud ole, ma pole päris kindel, kas see minimaalne loodusesääst kogu seda keberniiti väärt on.
Kõnealusel EGRil on muuseas veel kaks klappi, esimene mis juhib siis vajadusel heitgaasid sisselaskesse ja teine mis juhib nad veel omakorda läbi EGRi sisse ehitatud jahutusradika. Kogu teema ehk veel kestaks aga klapi juhtimishoovastik on ehitatud eriti perverssel moel, mis lihtsalt kinni kiilub.
Vasta
#8

Eks tuleb maha võtta ja vaadata. Kas see aju progemine on antud mudelil aju lahti võtmise teel või saab otse obd pistikust. Veel uuriks,et kas vcds egr adapteerimine on ka sellel mudelil võimalik.
Vasta
#9

Antud isendiga kokkupuuteid pole seega targutan niisama.  Egr klapil vag grupi masinatel oli mingi ajani küljes filter mis hoidis klapi seest puhtana, sest iga kord kui vaakumiga klappi liigutada peab kuskilt ka õhk sisse-välja käima. Hiljem jäeti filter vahelt ära ja pandi lihtsalt väike plastikust kord asemele. Mulle tundub et sealt hädad alguse saidki. Kui viitsimist on siis annab komplekteerida neid ristamise teel ning kokku lappida, kuid alati tundub lihtsam uus osta. Mälujärgi meenub et kunagi sai paaril passatil aju üle kirjutatud et egr välja jätta, iganene tüütu töö.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#10

Sai egr maha võetud, puhastatud ( oli ikka natuke kinni ) sain peale puhastamist asja ilusti liikuma mingit suurt lõtku ei olnud ja panin asja peale ja ikka samad veakoodid. Siis hakkasin elektripoolega tegelema ja siis sai viga selgeks. Abi sain sellelt lehelt. Esialgu on viga kadunud ja töötab. http://jestineyong.com/exhaust-gas-recir...i-engines/
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne