Iz 56 ei saa sädet kätte.
#1
Tekkis küsimus kas on võimalik et + läheb massi?
Vasta
#2
Kasutajanime vaadates ei tohiks mingit sädet vaja olla Smile
Kui tõsiselt, siis väga paljudel vanadel liikuritel oli justnimelt + massis/keres.
Probleem on muidugi suht lahjalt eksponeeritud.
Müün: keermetõrv, puidulakk.
Vasta
#3
Olen nõus,et lahjalt.Aga muud varianti,omaarust...peale selle enam ei ole.
Vasta
#4
iZ-56 ei peagi sädet kätte saama. Pigem peab ikka vast sädet tekitama. Ja täpsemalt öeldes süütepool kondekas ja mähised peavad seda sädet tekitama,et mootor töötada saaks. Aku ka abiks. Kui säde puudub siis tuleb viga otsima hakata. Vea otsimisega jäädaksegi enamjaolt jänni.....

Aga tore,et vähemalt küsisid. Smile
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
#5
Võta süütepooli juhe lahti, mis tuleb süütelukust. Teine juhe, mis tuleb kontaktist, jäta külge.
Siis ühenda 6V akulaadijalt + vabanenud süütepooli otsale ja miinus massi - mootori külge. Kontrolli, kas säde on. Kui ei, siis tõsta akulaadija otsad ringi ja proovi uuesti. Kui ikka sädet ei ole, siis on sul midagi valesti.
Näiteks süütepool,kontaktid,kondensaator, süüteküünal või küünlapiip või küünlajuhe katki, lühises või lihtsalt p.....s.
57a IZ56 oli pluss veel raamis.

Vasta
#6
Ja täpselt nii ongi ,et +on raamis.Seal tegelikult kogu kala oli.Ühendades +raami,sain nõrga sädeme kätte.lihvisin kontaktid ja ka süüteluku kontaktid ära ja säde ilus ja tugev.Topkaga sain tule ka korraks torusse.Mis õli mootorisse panna?Tundub olema täiesti uus mootor või remonditud.Igaljuhul on ta täiesti kuiv seest.Mis vahe on planeta ja 56 mootoril,minu sugune vahet ei tee?
Vasta
#7
(02-05-2017, 21:23 PM)diselist Kirjutas: Mis õli mootorisse panna?Tundub olema täiesti uus mootor või remonditud.Igaljuhul on ta täiesti kuiv seest.

Ma pole selle IŽ-i mudeliga kokku puutunud (Jupiteride ja Planetadega olen), aga peaks ikka seguõlitus olema, mitte ei käi mootorisse õli eraldi? Rolleyes
Vasta
#8
(02-05-2017, 21:23 PM)diselist Kirjutas: Ja täpselt nii ongi ,et +on raamis.Seal tegelikult kogu kala oli.Ühendades +raami,sain nõrga sädeme kätte.lihvisin kontaktid ja ka süüteluku kontaktid ära ja säde ilus ja tugev.Topkaga sain tule ka korraks torusse.Mis õli mootorisse panna?Tundub olema täiesti uus mootor või remonditud.Igaljuhul on ta täiesti kuiv seest.Mis vahe on planeta ja 56 mootoril,minu sugune vahet ei tee?

Mina olen kasutanud Motorexi Gear Oili. 
http://www.motorex.com/index.cfm?oid=114...ntragId=88

Äkki teed mõned pildi oma rattast ja näitad siia ka. Tore oleks ka kere järjekorra numbrit teada..võid viimased kaks kohta kirjutamata jätta.
Vasta
#9
Ei oska pilte panna, birka on üle värvitud kunagi, lihvisin maha seda värvi sealt, ei loe midagi sealt välja.panin kahest karbussist ühe kokku k28b läks peale osa jubinaid võtsin k28 küljest.Käib ilusti nagu peab.Proovin piltide laadimisega tegeleda.
Vasta
#10
(02-05-2017, 23:22 PM)veix__ Kirjutas:
(02-05-2017, 21:23 PM)diselist Kirjutas: Mis õli mootorisse panna?Tundub olema täiesti uus mootor või remonditud.Igaljuhul on ta täiesti kuiv seest.

Ma pole selle IŽ-i mudeliga kokku puutunud (Jupiteride ja Planetadega olen), aga peaks ikka seguõlitus olema, mitte ei käi mootorisse õli eraldi? Rolleyes
Ma ei öelnud ,et karterisse?.Käigukast ja sidurikett tahavad ikka õli saada.
Vasta
#11
Käigukasti spetsiaalne 2T kasti õli, mis suhtleb normaalselt märgsidruniga:
http://www.yacco.ee/?div=28-0&toode=139

Mootorisse ehk siis bensiini sisse eelnevalt segada 2T poolsünt või mineraal-õli vahekorras ~1:30-40. Ehk siis 1L bensiini kohta 33-25ml õli. Algul teedki liitri-paari kaupa segu kasutades n. mingit süstalt doseerimiseks. Kui leiad sobiva vehekorra, millega soojast peast väga ei suitse ja küünlaid ei tahma, siis teed samas vahekorras suurema koguse.

Bensu sisse segamiseks sobib näiteks selline:
http://www.yacco.ee/?div=28-0&toode=143
Mingi täis-mineraal oli neil ka kuskil aga praegu ei leidnud.

Vasta
#12
Ei ole mingit vahet kuida pidi need plussid ja miinused keres on.Säde on nii ehk naa. Big Grin
Vasta
#13
(05-05-2017, 08:37 AM)uko Kirjutas: Ei ole mingit vahet kuida pidi need plussid ja miinused keres on.Säde on nii ehk naa. Big Grin
Ei ole katsetanud kunagi spetsiaalselt teistpidi,minu el.teadmised on ka algelised .
Vasta
#14
Küsimus siduri kohta ,see võll mis läheb sidurist teisepoole mootorit.kaane sees hooval on kuul sees.Kas siduri poole võlli teise otsa käib ka kuul?Sest võlli sisse torgates jääb ta täpselt 5mm lühemaks kui vaja.
Vasta
#15
(07-05-2017, 23:43 PM)diselist Kirjutas: Kas siduri poole käib ka kuul?

Teoorias on nii, et mida rohkem võll-kuul-võll üleminekuid on, seda parem, nurkkiirused erinevate võllijuppide vahel vähenevad ja kulumine aeglustub. Praktiliselt kahjuks ei tea, mida nõukogude insener sinna projekteeris.
Müün: keermetõrv, puidulakk.
Vasta
#16
(07-05-2017, 23:43 PM)diselist Kirjutas: Küsimus siduri kohta ,see võll mis läheb sidurist teisepoole mootorit.kaane sees hooval on kuul sees.Kas siduri poole võlli teise otsa käib ka kuul?Sest võlli sisse torgates jääb ta täpselt 5mm lühemaks kui vaja.

JAH. kahe varda vahele käib kuul.

Vasta
#17
Tänan.Peab sobiva vana laagri puruks lööma.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne