T25 abi vaja veidi.
#1
Tere , mure selline et kesest kultiveerimist reeversilt , edaspidi söidule lülitades kadusid köik käigud peale Teo. Kust otsast siis vea otismisega alustada ? Tegu 1973 aasta T25eg,
Vasta
#2
Revers kang võta küljest ja mine tatsa keevituse juurde sellega...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#3
Kahe kangiga T25-el sai kulunud juppidega reeversi kangiga kehvasti vahetades ka asja paigast ära, samuti jäi ainult tigukäik. Kasti küljepealt ühte võlliotsa lükates (katted peaks seal peal olema) sai asja jälle paika sidurit all hoides. Vabandagem väga segase jutu eest aga, kuna seda juhtus ainult 1-2 korda minukäes ja otseselt ise käigukasti ei remontinud siis täpsemalt ei oska seletada. Smile
Vasta
#4
(07-05-2017, 14:17 PM)mlsluik Kirjutas: Revers kang võta küljest ja mine tatsa keevituse juurde sellega...

Revers kang tundub ilusti lülitavat aga midagi ei juhtu ainult Smile
Vasta
#5
Ja reduktor lülitab ka kenasti ümber?
Vasta
#6
No kui vahetada siis on köik täpselt nii nagu peab, nii reeverskangi kui kiirendaja-aeglustaja ja ka käigukangi endaga.
Vasta
#7
võta külje pealt kaaned maha nagu ksf. Aru soovitas. Sidur alla ja suru võlli otsast kahvlid paika. Ja edaspidi (revers)käigu lülitamise ole ettevaatlik.
Vasta
#8
(07-05-2017, 12:37 PM)stiles Kirjutas: Tere , mure selline et kesest kultiveerimist reeversilt , edaspidi söidule lülitades kadusid köik käigud peale Teo. Kust otsast siis vea otismisega alustada ? Tegu 1973 aasta T25eg,

Alustuseks tee omale õigekiri selgeks. Vähemalt ürita. Seda teksti pidi mitu korda lugema, enne kui asjale pihtsa sai.

(08-05-2017, 18:36 PM)stiles Kirjutas: No kui vahetada siis on köik täpselt nii nagu peab, nii reeverskangi kui kiirendaja-aeglustaja ja ka käigukangi endaga.

Nih
1973a ehk siis peaks olema veel nn seanina t25. Käigukast eriti haige, samas kõige töökindlam.  Selle käigukasti kõige suurem probleem on selles, et käigufiksaatorkarp mädaneb/roostetab kinni ja enam ei fikseeri käike.  Selle tulemusena süüakse kahvlitel küljed ära.  Kui ilma sidurita saab käiku vahetada, siis fiksaaotrid ei tööta - simple as that.
Seetõttu arvan ise, kui sul kõik käigud otseselt on lülitatavad, kuid masin lihtsalt ei liigu, siis murdsid sa reeverskahvli pooleks. Teokäigul pole reeverskahvlit vaja, kuna käigukastist minnakse hammakatega nö mööda.  Reeversploki vaevalt sa suutsid võlli pealt lahti saada või keskmist rõngashammakat pooleks murda. Seega ainult kahvel jääb loogika järgi.
Vanatüübi kahvel muidu selline.
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php/et/...7-185.html

Kõiksuguseid imelike keevitustöid ei soovita ette võtta, väljaarvatud juhul, kui järgmine teekond, mida ettevõtta tahad, on kuusakoski. Võid ka kärbiku (kaheraudse) otsida omale, millega vanasid peerusid minema peletada (neid külajoodikutest tarkasid igal pool massiga).  Viimasel ajal on abisaamine foorumi kaudu muutunud raskeks ja abi asemel jagatakse vaid peavalu.

Seega kui ise teinud ei ole sellist remonti - ära näpi. Eestis päris palju mehaanikuid, kes juba igapäevaselt remondivad vene tehnikat.  -- isiklikult ise ei tee  seda tööd teenusena.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#9
Eks igaühel on õigus oma arvamusele, olgu see nii loll kui tahes...  Big Grin  Toungue Rolleyes
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne