1954 Jaguar Special
#1
Jaguar Special aastast 54, läks kallimaks kui oleks tahtnud, aga valmis sai.
Kõvasti ärge palun lööge, mulle nimelt meeldib vana uuega segada, nii saab eilset vana moodsalt täna kasutada.

Uued jooksud, rehvid, 3 käiguga SRAM T3 taga rumm, uus keskjooks, kett, ketiratas, sadul. Kaalusin kaua mida raamiga tehe, tahtsin, et jääks originaal värv- kirjad- rooste, otsustasin katsetada ja lakkisin k2 lakiga, et ei määriks proua rõivaid Big Grin
Ise tulemusega enam-vähem rahul, rooste eeltööga enne lakkimist saab nuriseda, olen järgmine kord targem.
Kahjuks prouale ratas ei sobi Sad liiga suur... liiga vana... bla-bla...
Niisiis, kel huvi, sel PS...

Väga mõnusa jooksuga "vanake"

           

           

         

Enne uuenduskuuri.

   
Vasta
#2
See,et kalliks läheb sai minule ammu selgeks ja lubasin endale,et teen vaid ühe veel valmis(komplektne 30-ndate prantsuse võidukas ootab garaazis) Mis seda ratast puudutab siis minule meeldib selline uue ja vana kooslus eriti siis kui sellega sõitma hakatakse,Päris lahe !
(09-05-2017, 00:31 AM)244volv Kirjutas: Jaguar Special aastast 54, läks kallimaks kui oleks tahtnud, aga valmis sai.
Kõvasti ärge palun lööge, mulle nimelt meeldib vana uuega segada, nii saab eilset vana moodsalt täna kasutada.

Uued jooksud, rehvid, 3 käiguga SRAM T3 taga rumm, uus keskjooks, kett, ketiratas, sadul. Kaalusin kaua mida raamiga tehe, tahtsin, et jääks originaal värv- kirjad- rooste, otsustasin katsetada ja lakkisin k2 lakiga, et ei määriks proua rõivaid Big Grin
Ise tulemusega enam-vähem rahul, rooste eeltööga enne lakkimist saab nuriseda, olen järgmine kord targem.
Kahjuks prouale ratas ei sobi Sad liiga suur... liiga vana... bla-bla...
Niisiis, kel huvi, sel PS...

Väga mõnusa jooksuga "vanake"

   

   

 

Enne uuenduskuuri.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne