MB 170V Diesel-cabrio-limousine "WH Spezial Ausführung"
#1
Kogudes kokku Mersude juppe erinevatele mudelitele, tekib paratamatult tohutus koguses juppe mida restaureerida ei tasu, ei ole mõtet või pole võimalik. Samas ei raatsi neid utiili ka saata ja järgmisele "õnnetule" ka edasi anda ei taha ... seda mitte selle pärast, et ma kade inimene olen (milles ma võin eksida) vaid seepärast, et pärast ei edasi anda mingi rämpsu.
Keegi tubli ja hakkaja taastaja on asendanud suures ulatuses puitu plekiga ja peale pikka kaalumist otsustasin seda mitte eriti ümber teha.  Halvasti tehtud koopiad kõik võimalikest detailidest, seda nii metallis kui puidus, puiduga on muidugi lihtsam, sest kodus ahjuküte.

Seega sai tehtud otsus, et teeb sellest risust kokku üks sõiduvahend.

Aga alguses oli mõte...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Idiootidega ei ole mõtet vaielda, nad tõmbavad su oma tasemele ja siis löövad kogemusega.
Vasta
#2
Raam
Raamiga toimetamiseks sai kastutud kahte "grilli", üks sai hangitud ja teine tehtud eraldi jurakas, mida on tutvustatud siin teemas http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=57772

Kahjuks on raami algseisust pildid läinud kaduma, aga see oli suhteliselt saast, mitmest teisest raamist sai juppe juurde võetud, et vähegi algne välimus anda.

Nüüd on vaja ära oodata grillimise tulemused, siis näeb millega seda raami seest poolt rõõmustab, st pole veel otsustanud, kas hakata vaevama roostemuunduri ja happekrundiga või minna lihtsama vastupanu teed ning kütta Duponti P7 sisse.
Idiootidega ei ole mõtet vaielda, nad tõmbavad su oma tasemele ja siis löövad kogemusega.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne