Oleks siis huvi mainitud objekti vastu. Andke teada, kellel on. Eks siis räägima müügi/laenamise/scannimise/paljundamise tingimused privas. Võib vahetada ka 401 kataloogi vastu mis mul olemas on.
m400.km.ru toimis veel kuu tagasi. Nüüd ei saa kontrollida, kuna olen pea olematu kiirusega liini taga.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Seal enamus PDF failina üleval, installi omale vastav programm.
Arvutisse saad neid faile laadida- kurssoriga faili nimele, parema hiire klahviga kliki seal, avaneb rippmenüü ja siis Save Target As.. ning salvesta oma arvutisse.
kui leiad naftat, lõpeta puurimine ja alusta pumpamist
pelle Kirjutas:Lehekülg töötab, aga ükski fail, mis alla laen, ei avane. Äkki keegi on need omale arvutisse salvestanud ja saaks kuskile üles panna vaõi saata.
Kõik toimib endiselt perfektselt. Just katsetasin.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
jama selles, et kui olen file-i ära salvestanud ja üritan seda Acrobat Readeriga avada, siis ütleb et file is damaged and could not be repaired. Ja nii kõigi failidega sellelt lehelt. Readeri versioon on kõige uuem. Proovisin ka 5 ja 6-ga, ja erinevates masinates, aga ei midagi. Ei pea nagu ennast arvuti asjas väga roheliseks, aga ...
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
On kinni roostetanud rooli küljes olev käiguhoovastik. Enne kui seda jõuga murdma hakata, oleks tore teada detailide arvu ja kuju, et neid mitte ära lõhkuda.
Raimond Kirjutas:On kinni roostetanud rooli küljes olev käiguhoovastik. Enne kui seda jõuga murdma hakata, oleks tore teada detailide arvu ja kuju, et neid mitte ära lõhkuda.
Kas MoS2-ga likku pannes nii nädalaks või kuuks ja siis ettevaatlikult seda "nügides" ka lahti ei saa?
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Raimond Kirjutas:On kinni roostetanud rooli küljes olev käiguhoovastik. Enne kui seda jõuga murdma hakata, oleks tore teada detailide arvu ja kuju, et neid mitte ära lõhkuda.
Raimond Kirjutas:Olen leotanud Dinitroli ja KO-6F-ga ehk vast paar nädalat. Kust MoS2-i soovitad hankida?
Mõnda asja võid leotama jäädagi, kuid ikka lahti ei saa. Tõhusamalt aitab selliseid asju lahti saada TEMPERATUUR. Kui päris gaasileegiga ei saa ligi minna, siis on abi ka föönist. Ajad kuumaks ja siis lased mingit rostoffi vahele, vajadusel kordad seda protsessi, kuni lahti tuleb.
Taas oleme tagasi algse küsimuse juures. Kuigi on üsna hea ettekujutus, et kuidas see töötab, sooviksin leida varuosade kataloogi pilti, et olla kindel detailide täpses kujus ja arvus.
Tänud, onuaugust, täpselt seda tahtsingi!
Kahjuks selgub pildilt, et hoovastik justkui ei käi osadeks, kuigi roolisamba alumises otsas on näiteks 2 polti. See tekitab kahtluse, et ehk on hoovastik kusagil teisel joonisel samuti osadeks võetud.
Kas ehk suudad sellegi leida?
Panin kunagi need vene saidilt allalaetud eraldi failid ühte faili kokku ja üritasin ka natuke kohendada (OCR teeb paraku üsna palju vigu). Mõnda kohta jäid siiski vead sisse, sest lihtsalt ei valda vene keelt nii hästi ja ei osanud arvata, mis sõnad seal tegelikult olema pidid, aga üldiselt peaks huvilistel seda faili siiski mugavam kasutada olema (eriti kui arvestada, et sealt vene saidilt neid enam ei saa). Kes viitsib, võib veelgi parandada.
Asub siin: http://onuaugust.planet.ee/muukraam/_katalog.doc