Summuti ehitus
#1

Gaz veoauto summuti on ehitatud seest selliste sõeladega ja vaheseintega. Sõelte toru on seest puhas toru. Ühel pool on sõela augud suuremad, kui kahes järgmises sektsioonis, mis on omavahel eraldatud vaheseintega. 

Küsimus:  kummast otsast liiguvad läbitöötanud gaasid summutisse ja kummast otsast välja?

[Pilt: 24959965ea1b2f_l.jpg]

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#2

Momeelest on see resonaatori sisemus, summutil otseläbipääsu ei ole. Suunda kahjuks ei tea...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#3

Minuarust ikka lastakse suurest august sisse ja väiksest välja Big Grin  Ehk siis siin vast ikka sealtpoolt,kus suuremad augud.
Vasta
#4

Talupoeg pani mõtte liikuma, sisendi läbimõõt peaks olema 3-4 millimeetrit väljundist suurem.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#5

(11-05-2017, 23:39 PM)Marko Kirjutas:  Talupoeg pani mõtte liikuma, sisendi läbimõõt peaks olema 3-4 millimeetrit väljundist suurem.

Just. Kui tahad ,et tagant peenem hääl tuleb,pead natike kinnimale panema. Smile
Vasta
#6

(11-05-2017, 23:31 PM)Marko Kirjutas:  Momeelest on see resonaatori sisemus, summutil otseläbipääsu ei ole. Suunda kahjuks ei tea...

Kahjuks GAZ 51 - 52 summuti ongi selline läbiva toruga ja mäletan ühte tarka juttu ülevaatuspunkti ülemaga, kes mainis, et sellise summuti ehituse juures ei saagi gaaside segu normi viia nende seadmete ja programmidega, mis on vastavalt euronormidele, ülevaatuspunktides kasutusel. Maanteeamet hoiab suu vaikselt kinni.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#7

GAZi sumbuti oligi otsevooluga. Kui tahtsin "peenemat" häält, siis sai täpne toru sissse lükatud. Nagu tromboon, niipalju kui lükkad, nii peenike on. Teine peenikse hääle moodus on pikema toru taha viimine. Pika toru tõttu hakkab väljund uuesti plärisema. 
No oli ikke nooruses aega lollustega tegeleda.  Rolleyes
Vasta
#8

(12-05-2017, 06:24 AM)h2rra Kirjutas:  
(11-05-2017, 23:31 PM)Marko Kirjutas:  Momeelest on see resonaatori sisemus, summutil otseläbipääsu ei ole. Suunda kahjuks ei tea...

Kahjuks GAZ 51 - 52 summuti ongi selline läbiva toruga ja mäletan ühte tarka juttu ülevaatuspunkti ülemaga, kes mainis, et sellise summuti ehituse juures ei saagi gaaside segu normi viia nende seadmete ja programmidega, mis on vastavalt euronormidele, ülevaatuspunktides kasutusel. Maanteeamet hoiab suu vaikselt kinni.
 Mis ajast gaasid summutis segunevad ? Gazi Vazi jne.heitgaaside vastavusse viimine normidele ei ole võimatu ettevõtmine, pigem omanike või ülevaatuste oskamatus või tahte puudumine.
Vasta
#9

Ülevaatus pole siin süüdi - ikka omaniku oskamatus või suutmatus tehnika korda säädida (mis on VÄGA ajamahukas ettevõtmine) või tahtmatus selle eest kellelegi oskajale maksta.´

Mismoodi summuti ehitus mõjutab madalalt forsseeritud 4taktipaja CO või HC näitu?
Vasta
#10

(12-05-2017, 14:52 PM)v6sa Kirjutas:  Ülevaatus pole siin süüdi - ikka omaniku oskamatus või suutmatus tehnika korda säädida (mis on VÄGA ajamahukas ettevõtmine) või tahtmatus selle eest kellelegi oskajale maksta.´

Mismoodi summuti ehitus mõjutab madalalt forsseeritud 4taktipaja CO või HC näitu?

Keegi pole süüdi. Vahest on heitgaaside normi viimine ainult segukruvi veerand pöörde kaugusel aga puudub oskus või tahe seda teha.Kodus ninaga ilmselt õiget CO-d või HC-d välja ei nuusuta, enamike jaoks on ülevaatus ainuke koht.
Vasta
#11

(12-05-2017, 15:13 PM)Leaver Kirjutas:  ...
Vahest on heitgaaside normi viimine ainult segukruvi veerand pöörde kaugusel aga puudub oskus või tahe seda teha.Kodus ninaga ilmselt õiget CO-d või HC-d välja ei nuusuta, enamike jaoks on ülevaatus ainuke koht.

Nõus, et võib olla. Aga mitu ülevaatajat oskavad üldse seda pagana kruvi karbu jala pealt üles leida? Rääkimata sellest, et nad oskaks näidu järgi seda õigel viisil kruvida.
Vasta
#12

(12-05-2017, 15:58 PM)v6sa Kirjutas:  
(12-05-2017, 15:13 PM)Leaver Kirjutas:  ...
Vahest on heitgaaside normi viimine ainult segukruvi veerand pöörde kaugusel aga puudub oskus või tahe seda teha.Kodus ninaga ilmselt õiget CO-d või HC-d välja ei nuusuta, enamike jaoks on ülevaatus ainuke koht.

Nõus, et võib olla. Aga mitu ülevaatajat oskavad üldse seda pagana kruvi karbu jala pealt üles leida? Rääkimata sellest, et nad oskaks näidu järgi seda õigel viisil kruvida.

Nojah, siit edasi läheks juba teemast mööda, las kodanikud räägivad summutitest.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne