Rännak "Družba“ ja teiste vene mootorsagede maailmas
#21
Družba maandusvarraste maapinda kruvimiseks.

A.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#22
Družba muruniiduk.

A.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#23
Selline isend družba mootorile.

[Pilt: IMGP3008_1280x960.JPG]
Vasta
#24
tere,mäletan,80-a.alguses oli druzba mootoriga muruniiduk millel polnud rattaid ja kogu mehanism töötas hõljuki põhimõttel.
Vasta
#25
Kas keegi võiks valgustada mind natuke  selles hüdro langetuskiilu ajamis. Mõtlen kuidas kiil ja mootor oma vahel seotud on
Veel pole maha löödud
Vasta
#26
(05-02-2018, 17:43 PM)JaakH Kirjutas: Kas keegi võiks valgustada mind natuke  selles hüdro langetuskiilu ajamis. Mõtlen kuidas kiil ja mootor oma vahel seotud on

Družba ja Urali reduktoril on peal must või pruun kolmnurkne tekstoliidist kaan. Selle kaane all on ekstsentrik võll mis annab oma nuki kaudu käituse hüdropumbale, viimane kinnitub selle sama musta  või pruuni kaane asemele. Lühidalt kahe lausega.
Aquila captas non muscas.
Vasta
#27
Vastus saadud... Tänud
Veel pole maha löödud
Vasta
#28
Üritan taastada esimese seeria Družbat, seda ilmselt kõige vanemat mudelit. Üks vana mul on tehtud juba (https://www.youtube.com/watch?v=ho5RKiVQ35c  ) , aga sain ühe veel vanema. Aga on tekkinud mõned ületamatud probleemid. Käepideme kummid on katki ja uusi vist ei leia kusagilt.

                       

Need on siis kummist ja sisse on vulkaniseeritud metallist jublakad. Üks käepide on niipalju säilinud, et saaks mõõdud võtta uue jaoks ja no äärmisel juhul saaks seda isegi kuidagi kasutada. Teisest käepidemest on põhimõtteliselt alles ainult metallist jublakad ja natuke kummipuru. Kas on keegi selliseid käepidemeid kusagil näinud? Kas oleks võimalik selliseid valmistada vana järgi ja mis see siis maksaks? Mingi 3D printimine äkki ? Väi kokill teha ja vulkaniseerida. Kõik ettepanekud on oodatud!

Malmist silinder on ka puudu, seda vist ei leiagi, neid toodeti nii vähe aega ja siis edasi tulid juba alumiiniumist silindrid. Kui kellelgi on malmist silinder, ükskõik kui halvas seisus, siis olen huvitatud ostmisest.
Vasta
#29
Niiduk KMM-1.0

Tootmise aeg: 1989.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne