Riga 22
#1
Tervist. Tekkis Riga 22-ga probleem, nimelt kui rohkem gaasi anda hakkab mootor ebaühtlaselt käima (vahele jätma). Eriti suur probleem on see esimese käiguga, teise käiguga enam nagu nii palju vahele ei jäta ja mootor töötab ühtlasemalt, kuigi päriselt pole see probleem kadunud ka teise käiguga. Arvasime, et ehk on karbussi jama ja võtsime karbussi lahti ning puhastasime ära. Ei andnud see aga mingit tulemust. Vaatasime ka kõik juhtmed üle aga midagi ei tuvastanud küll, et mis viga võiks olla. Ehk sai keegi mu segasest jutust aru ja oskab aidata.
Vasta
#2
Eeldades, et süütemoment on paigas, tasuks mõelda, millal viimati vahetati väntvõlli simmerling-tihendeid? Tihtipeale nende vahetus tegemata jäänud pikka aega, kuid kahetaktilisel on need mootori korralikuks tööks olulised.
Vasta
#3
Kui siduri poolne simmekas läbi siis suitseb kah veel lisaks....
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#4
Vahelejätmise asi on kehva bensiin,kehva küünal ja süüteplokk võib ka vigane olla. Kõik elektriteema tuleb üle vaadata.
T.
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
#5
Süütemoment on õige sest enne kui mopeedi üle värvisime sai sellega sõita ja siis sellist probleemi polnud. Kui ma ei eksi siis väntvõlli simmerlingid vahetasime ka ära kui mootori lahti võtsime. Bensiinis vaevalt, et viga on kuna varem sai sõidetud samuse bensiiniga ja siis viga polnud. Küünlaviga samuti ei tohiks olla sest proovisime kolme erinevat küünalt ja kõikidega töötas samamoodi. Võib olla, et on tõesti viga selles hallis karbis aga kodu neid rohkem pole, et proovida ja ei raatsinud kohe osta ka, üsna kallid ka teised.
Vasta
#6
(17-05-2017, 23:52 PM)Markus122 Kirjutas: Tervist. Tekkis Riga 22-ga probleem, nimelt kui rohkem gaasi anda hakkab mootor ebaühtlaselt käima (vahele jätma). Eriti suur probleem on see esimese käiguga, teise käiguga enam nagu nii palju vahele ei jäta ja mootor töötab ühtlasemalt, kuigi päriselt pole see probleem kadunud ka teise käiguga.

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid239347

Tasuks üle vaadata ja lisada pool tilka õli. Ehk ongi õli viga. Või siis vedru nõrgaks jäänud. Muidugi ei tea ma kas tegu hariliku või mingi elektroonse süütega.
Инвалид информационной воины.
Vasta
#7
vihjed  nn hallile karbile  näitavad , et tegu elektronsüütega .
Vasta
#8
(18-05-2017, 21:03 PM)iceman Kirjutas: vihjed  nn hallile karbile  näitavad , et tegu elektronsüütega .

Riga 22 oligi ainult elektron süütega....
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#9
Kõik sümptomid viitavad halli karbi probleemile.
Esimese käiguga sõites on pöörded kõrgemad/kiirus väiksem ja süüte piiramine avaldub varem. 
Teise käiguga sõites on kiirus suurem aga pöörded madalamad ja vahelejätmine tuleb hiljem.

Tegelikult rakendub piiraja samal pöördevahemikul. 
Halli karbi vahetus aitab 99%.
http://fotoalbum.ee/photos/madeinussr/109491033 NOS Iz, Jawa, Minsk varuosad
PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16 ja K-16M
Vasta
#10
Saime eile naabrimehelt teise halli akarbi proovimiseks. Võttis töötavalt Deltalt maha ja andis meile proovimiseks. Oli põhimõtteliselt sama sugune ainult, et üks klemm oli sellel vähem. Meil oli üks sillatud klemm juures aga tema oamal polnud. Proovisime siis selle peale panna aga masin siis tööle ei läinud. Kui oma oma tagasi panime siis töötas aga jättis vahele nagu ennistki. Tahaks tead, et miks see nii oli? Ei tea kas siis kui teine osta, et kas siis töötab või võib olla et ei lähe käimagi?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne