Gaz 51-53 spidomeetri tigu.
#1

Tere. 
Kas keegi oskab öelda, kas käigukasti küljes olevad spidomeetri teod on erinevad või on nad kõik ühesugused.Nimelt näitab spidomeeter 20 km/h rohkem kui gpsi järgi. Tahaks asja õigeks saada. Mõtlesin, et hakkan erinevaid tigusid otsima, aga äkki otsin võimatut. Pole nagu kuulnud, et neid erinevaid oleks, nende ehitus ja ruumipuudus ei anna ka nagu eriti mänguruumi. Samas sillareduktoreid on erinevate ülekannetega mitmeid. Rattaümbermõõt on antud isendil originaal.
Vasta
#2

Ma ei ole konkreetselt selle mudeli spidomeetri teo ehitusse süvenenud. Kuid üldiselt olen arusaanud,et tigu on vastavuses käigukasti ja tagasillalt tulevate pöörete arvuga?
Kunagi oli see Mossel teemaks ehk,et kui aeglase reduktori asemele, SL reduktor panna,siis tuli ka spidomeetritigu kasti otsas,ära vahetada? Võibolla ma olen siinkohal koguaeg valesti arvanud aga nii on mul meeles.


Vasta
#3

Ma tean seda,et mu ühe kunagise töökaaslase nn.leivanumber oli selliste tigude valmistamine, mis näitasid suuremat läbisõitu.
Vasta
#4

Ikkagi tahaks teada, kas ma otsin olematut ja kõik olidki seeriatootmises ühesugused teod.
Vasta
#5

Sama spidoga on igal peaülekandearvul oma hammasratas trossi otsas, vene autodel ilmselt ka väljundvõll või hammasratas käigukastis, mida siin küsida on?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#6

Marko oled sa selles ikka kindel või kasutad loogilist mõtlemist. Kui seda teo ehitust lähemalt uurinud oled, siis ilmselt loogilist mõtlemist kasutades saaks aru, et midagi seal muuta on suht keeruline ruumi puuduse tõttu. Mul on neid kaste ja tigusid kodus ikka päris mitu, mille hammasrataste arv on kõigil üks.Sellepärast tekkiski kahtlus, et vene mees on need kunagi ühe vitsaga löönud ja spido näit tuli oma peas ümber arvutada. Aga kui sa arvad, et siin midagi küsida pole, siis anna andeks sinu väärtusliku aja raiskamise pärast.
Vasta
#7

Tere!
No aga kuidas meetreid ka loeb hetkel?
T.
Vasta
#8

Nii täpselt pole mõõtnud. Lootsin, et kellelgi on sama viga olnud ja teab näiteks 100% kindlusega, et on erinevaid tigusid ja on oma probleemi nii lahendanud. Arvan et ka meetreid loeb rohkem sest kolm erinevat spido käituvad kõik ühtemoodi. Või on siis tõesti mingi väga aeglase sillaga tegu, kuigi 20 km/h on nagu liiga suur vahe.
Vasta
#9

(05-06-2017, 08:18 AM)martpoiss Kirjutas:  Nii täpselt pole mõõtnud. Lootsin, et kellelgi on sama viga olnud ja teab näiteks 100% kindlusega, et on erinevaid tigusid ja on oma probleemi nii lahendanud. Arvan et ka meetreid loeb rohkem sest kolm erinevat spido käituvad kõik ühtemoodi. Või on siis tõesti mingi väga aeglase sillaga tegu, kuigi 20 km/h on nagu liiga suur vahe.

Kui saaks teada,et ka meetreid valesti loeb siis saaks mõne seisukoha üles võtta. Big Grin
Vasta
#10

(05-06-2017, 06:47 AM)martpoiss Kirjutas:   anna andeks
See torge oli ikka kassile, mitte Sulle Smile
Ladal olid/on küll erinevad hammaspaarid. Ise pole seal sabas sorinud, valgustas mind üks pädev kodanik.
Tänapäeval on erinevad plastrattad, need kannatavad väikest võltsimisthamba laiuses ja võlli ei vahetata. Ehk aitaks Sindki kui teed sinna hammas suurema või väiksema plastratta?

PS spido valetab vale ülekandearvu pärast PROTSENTIDES. Kui Sinu oma tõesti igal kiirusel sama kiiruse võrra mööda paneb, siis on asi väga lihtne - osuti on nihkunud. Keera see õigeks ja kombes. Enne veendu muidugi odomeetrinäidu õigsuses!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#11

Olin siis päev läbi selle viguriga vahekorras. Valetabki protsentides. Kui spido näitab 30 siis tegelik kiirus on 20 ja kui spido näit on 60 on tegelik kiirus 40. Sellisel juhul seieri tagasi nihutamine ei aita.Huvitav on veel see, et vahetasin 19 hambalise teo 22 hambalise vastu, aga näidud ja valetamised jäid samaks. Ka kolme erineva spido proovimisel. Äkki on kellegil veel mõtteid.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne