T40 vahekast
#1

Hei T-40-ne fännid!
Kas on võimalik, et vahekaste on nö. kahte tüüpi ja mis valemiga siis pedaalidemäng küljes on? Nimelt saab ühte masinat üksipulgi üles ehitatud. Käimakastis ja vahekastis kõik laagris, rattad jne, üle käidud. Tänaseks taguots koos ja vahekast küljes ja sellel mootor ka otsas. Hakkasin pedaale paika sättima ja oh sa tuhat kur...t, pedaalide telg peaks otsapidi vahekasti korpusesse toetuma, aga seal auku pole. Mis variant see selline on? Sad
Vasta
#2

Pakun et teerulli vahekast.Miskit säärast olen enne ka kuulnud,ei pretenteeri tõele.
Vasta
#3

Unustati augud lihtsalt puurimata? Vene asi, kõike võib olla.

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta
#4

(12-06-2017, 22:13 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Pakun et teerulli vahekast.Miskit säärast olen enne ka kuulnud,ei pretenteeri tõele.

See ei ole vist loogiline, sest võtsin selle vanarauaplatsil ise käigukasti küljest maha. Kahjuks pedaale siis enam küljes ei olnud ja nende kinnitust ei näinud.
Vasta
#5

https://xn----itbachmidudk6msa.xn--p1ai/...t-40a.html
https://xn----itbachmidudk6msa.xn--p1ai/...t-40a.html
http://trakz.ru/katalogt40m/105.html
http://trakz.ru/katalogt40m/104.html
Igasugu vaateid pedaalidest. Juurde otsi: Т-40 крепление педалей

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#6

Kui tegu 40 siis ega sa juhuslikult valelt poolt siduri võlli auku ei otsi. Sellel masinal küll siduri pedaal kabiinis vasakul nagu igal korralikul traktoril aga vahekasti läheb võll paremalt.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#7

(14-06-2017, 11:05 AM)Daff Kirjutas:  Kui tegu 40 siis ega sa juhuslikult valelt poolt siduri võlli auku ei otsi. Sellel masinal küll siduri pedaal kabiinis vasakul nagu igal korralikul traktoril aga vahekasti läheb võll paremalt.

Sellise mõtte peale annab tulla....????  Vaata pedaalide ehitust.
Vasta
#8

(14-06-2017, 12:55 PM)pontus Kirjutas:  
(14-06-2017, 11:05 AM)Daff Kirjutas:  Kui tegu 40 siis ega sa juhuslikult valelt poolt siduri võlli auku ei otsi. Sellel masinal küll siduri pedaal kabiinis vasakul nagu igal korralikul traktoril aga vahekasti läheb võll paremalt.

Sellise mõtte peale annab tulla....????  Vaata pedaalide ehitust.

See pole minu mõte.  Plagiaat pigem.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#9

Ehk teeks mõne pildi sellest,mis olemas ja koos on, saaks võrrelda ja mõelda. Ehk pole asi üldse nii hull, et kast kuulub rullile ja pedaalid õiged, võib ju olla vastupidi.
Mina oma lolli aruga ei jaga küll praegu matsu Sad

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#10

Ostsime kunagi ühe T-40. Selgus, aga et vahekastil poolraamide kinnituskohast suur tükk lahti ja mujal mõrasid.
Ilmselt oli kasutati seda KUN tõstukiga ja jäeti arvestamatta koormus, mida traktor/tõstuk suudab taluda. 
Ka kivide korjamisel tagarippes kühvliga võib kühvli ülekoormamine lõppeda vahekasti kahjustamisega,
kui esots parajalt kõrguselt prantsatusega maad puudutab.

Igatahes sai vahetasime teise traktori küljest uus pandud. Oli ilmselt mingi muu mudel, kuna võllile, mille külge piduri ja
siduri pedaalid kinnituvad vahekastis toetumise jaoks auku pole. Selle asemel on võlli hoidval kronsteinil (kinnitub käigukasti korpuse külge 4 poldiga,
aga 1 jaoks auk puudub) 2 võlli auku/aasa. Asi sai lahendatud nii, et lisaks vahekastile sai teise traktori küljest  ka pedaali võllide kronstein koos pedaalidega.
Võib juhtuda, et mõni käpa polt on vaja paar mm lühemaks lihvida, et vastu vaheksasti ei käiks.
Vasta
#11

Olen näinud kahte varianti pedaalide kinniusi - vahetugi, millele võll kinnitub kas ühe või kahe toekohaga. Teoorias ei ole kahe puksiga kandurile vaja vahekasti ava, ühe puksiga variandil aga täiesti möödapääsmatu
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne