Vanaaegne (väga kerge) raam
#1
Kohtusin täna piltidel oleva raamiga. Mis selle juures on kõige ebatavalisem: ta on väga kerge. Kergem, kui isegi see pooli sportratta raam eelmises teemas.

Tunnusmärkideks: spetsiifilise kujuga tagaosa, suured iluavad tagaratta kinnituse juures. Silt kahe neediga (üleval ja all), neetide tsentrite vahe 53 (+/- 1 mm). Tagumise ratta juurde minevate alumiste torude väliskülgedel on mingid imelikud paksendid (keevitus?).

Pumba hoidja on traadist ja jäigalt raami küljes, mitte klassikaline klamber.

Ühes kohas, kus sadulatoru on läbi roostetanud, paistab raami seest tükk puitu, mis näib olevat seal juba raami tootmise ajast?

Ideid?

A.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                                   
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#2
Ehk on "väga kerge" põhjustatud sellest, et enamuse oma kaalust on ese kaotanud mingis niiskes ruumis seistes? 
Mõtlen, et võrreldes pooleldi maa sees või maa peal seisnutega võib tunduda, et ongi siuke carbonist tehtu, tegelikult on ajahambal olnud lihtsalt igale poole võrdne juurdepääs?
Natu segane jutt sai aga küllap mõistad. Proovipuurimised annaksid selgema pildi aga kes raatsib...
Puidust ei tea pajatada, volitan kassi loomulikult.
Müün: keermetõrv, puidulakk.
Vasta
#3
See sportratta raamijäänus on samamoodi roostetanud ja kaalub poolikuna rohkem. Täna kaalun nad huvi pärast üle.

Herr motamees: kui on midagi minu isiku või minu postituste kohta öelda, siis palun, vajalikud kontaktid on minu profiilis olemas. 

See, mida Teie (ja küllap ka mõned teised) sitaks peate, on päris tihti toonud rõõmu näole neil, kes vanatehnika talletamise ja restaureerimisega tegelevad. Nende asjade visuaal ei peegelda sageli nende tegelikku väärtust. 

A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4
(16-06-2017, 14:56 PM)Aspelund Kirjutas: ...Herr motamees: kui on midagi minu isiku või minu postituste kohta öelda, siis palun, vajalikud kontaktid on minu profiilis olemas...

A.

Ka Kassil on privaatpostkast olemas... pange palderjani naljad siis ka sinna. Avalikult laamendatakse, siis saab ka avalikult arvamust avaldatud.
Metsaäärde hunnikute laskmise jama käis rohkem su "naljade" kohta ja otseselt oli mainitud b-902 müügirivi.

Prügikasti teemat püüame tasakene täita ilusate prügikastiideedega.

Miks peaks puit tehase poolt raami sees olema...
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
#5
Samas, kui isegi mingil perioodil tehti busside karkasse puidust, siis ei paneks ka see üllatuma ja imestama, kui rattaraami sisse pandi puit tugevduseks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne