19-06-2017, 09:47 AM
Kõigepealt tasuks "kere paljaks" võtta ja see liiva või haavlipritsi saata. Siinjuures tuleb rõhutada, et mitte siledaid pindu (katus, ukse keskosad, kapott jne pritsida lasta!). Siis näeks ära keretööde mahu ja saab otsustada, et kas seda kere on mõtet auto aluseks võtta.
Mis jupid ja agreaadid sinna tulevikus külge saavad (originaal või volga või lääne masin) on juba teisejärguline ja täiesti omaniku soovile ja kalduvustele vastav.
Inspiratsiooniks, et ka "täisjuustust" on Eestis autosid valmis hakatud tegema, Näide 1, Näide 2. 95 % inimestest loeks sellised kered taastamiskõlbmatuks, aga kui on aega, tahtmist ja resursse siis on kõik võimalik nagu näha on.
Aga edu masinaga!
Mis jupid ja agreaadid sinna tulevikus külge saavad (originaal või volga või lääne masin) on juba teisejärguline ja täiesti omaniku soovile ja kalduvustele vastav.
Inspiratsiooniks, et ka "täisjuustust" on Eestis autosid valmis hakatud tegema, Näide 1, Näide 2. 95 % inimestest loeks sellised kered taastamiskõlbmatuks, aga kui on aega, tahtmist ja resursse siis on kõik võimalik nagu näha on.
Aga edu masinaga!