POBEDA M20:)
#21

Mulle tundub ka, et see toorik kõlbab ainult NIA (Nõukogude Inimese Auto) tegemiseks. 

Ütleme nii, et sellises seisus toorik on vist kõige hullem variant üldse toorikuks. Ma loodan, et Sa selle eest vähemalt liiga palju raha ei pidanud välja käima, mulle vähemalt tundub, et 2x vanaraua hind on maksimum, mida see kompott väärt on. Sest ühekordne rauahind on paras kooliraha.
Vasta
#22

Olen ka mitut Nõukogude inimese tehtud(NIT) sõidukit omanud. Ütleme,et kui asi on viisakalt tehtud ja maitse piirides. On see isegi vanatehnikana tarbitav hobiasi. Enamus kahjuks seda ei ole aga on ka viisakaid näiteid olemas seega võimatu pole miskit.


Vasta
#23

Pobedale Volga mootori panekuks oli vaja meh siduri vahevõll natuke lühemaks teha (siiani alles).
Volga silla panekuks oli vaja lansekast kaks auku läbi puurida, vist isegi mitte silla aga roolikarbi või pendelhoova jaoks. Edasijõudnud panid läbipuuritud lansekasse torujupi ka sisse, mis võimaldas viimast polti ka pingutada. Tehtud.
Big GrinBig Grin
Mootori ja käigukast vahel tuli appi mingi GAZ24 jupp, kas siduriketas või korv, enam ei mäleta.
Ükski nendest ümberehitustest ei muutnud Pobedat restaureerimiskõlbmatuks.
Konkreetne auto läks papa tüürimisel austet Leivategija kätte, edasine saatus teadmata.
Teemaalgatajale edu restaureerimisel ja naisevõtul! Kaua viivitad, tulebki mingi kalkun Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#24

Kõigepealt tasuks "kere paljaks" võtta ja see liiva või haavlipritsi saata. Siinjuures tuleb rõhutada, et mitte siledaid pindu (katus, ukse keskosad, kapott jne pritsida lasta!). Siis näeks ära keretööde mahu ja saab otsustada, et kas seda kere on mõtet auto aluseks võtta.

Mis jupid ja agreaadid sinna tulevikus külge saavad (originaal või volga või lääne masin) on juba teisejärguline ja täiesti omaniku soovile ja kalduvustele vastav.

Inspiratsiooniks, et ka "täisjuustust" on Eestis autosid valmis hakatud tegema, Näide 1Näide 2. 95 % inimestest loeks sellised kered taastamiskõlbmatuks, aga kui on aega, tahtmist ja resursse siis on kõik võimalik nagu näha on.  Wink

Aga edu masinaga!
Vasta
#25

ma jätaks selle kere välimuselt selliseks nagu on - rotikas
teeks uue ja võimalik et lääne juppidest veermiku alla, kasiks salongi puhtaks ja tuld
Vasta
#26

Üldse võikski jätta selliseks nagu on ehk "Eestis ümeberehitatud vastavalt võimalustele et auto oleks kasutuskõlbulik." Võibolla kunagi jagatakse sellistele ka halle numbreid ka..... Wink
Sellisele Pobile veel tänapäevaste autode juppe külge krudida oleks paras perverssus. Big Grin 
See autu on oma aja nägu. Neid originulle on vast juba kõik kohad,nüüd paras aeg just selline valmis teha aga eks seda otsustab ikka auto omanik kuidas sobilik on.

T.
Vasta
#27

(19-06-2017, 11:45 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Üldse võikski jätta selliseks nagu on ehk "Eestis ümeberehitatud vastavalt võimalustele et auto oleks kasutuskõlbulik." Võibolla kunagi jagatakse sellistele ka halle numbreid ka..... Wink
Sellisele Pobile veel tänapäevaste autode juppe külge krudida oleks paras perverssus. Big Grin 
See autu on oma aja nägu. Neid originulle on vast juba kõik kohad,nüüd paras aeg just selline valmis teha aga eks seda otsustab ikka auto omanik kuidas sobilik on.

T.
On ka selline Pobeda ju taastatuna täitsa teada ja olemas ning täiesti esindatud ka virtuaalses vanatehnikamuuseumis (link). Mis kinnitabki ka seda, et kõik masinad ei peagi seibi täpsusega 100 % originaalid olema, vaid ka selline ajastukohane tuuning on muuseumivääriline.
Vasta
#28

(19-06-2017, 12:54 PM)mossepower Kirjutas:  .... kõik masinad ei peagi seibi täpsusega 100 % originaalid olema, vaid ka selline ajastukohane tuuning on muuseumivääriline.
ja nii ongi, museoloogiliselt ei olegi õige taastada tehaseoriginaali, vaid konserveerida tegelik kasutusolukord, muidugi mitte hallitanud-roostetanud kujul. Nt kui vene ajal mõnele uuele masinale kohe ja alati keevitati peale mõni raami vms tugevdus, siis see peabki museoloogiliselt nii jääma.
Vasta
#29

No tea nüüd.Kas naine pani valima,Mina või Auto.'
Projekt müügis.

https://www.okidoki.ee/item/gaz/6560326/

http://soov-ee.postimees.ee/2488216-gaz-...tails.html
Vasta
#30

Ega jah , kerge ja taskukohane neid autosid renoveerida ei ole. Mul seisab samasugune Pobeda juba aastaid. Kaine mõistus ütleb, et teha ei tasu. Töö on nii kalliks läinud, et kui tahad Pobedat, siis on odavam 20 000 € eest osta tipp-topp restaureeritud masin. Ise 0-st alustades läheb kallimaks. Kui oled ise kõva pleki- ja keevitustöö mees, siis võid ju teha aga ikkagi kõike ei oska nii kui nii. Praegu võtan hoogu Gaz 20G taastamiseks, tegu on ZIM-i mootoriga isendiga, mida toodeti ainult 100 tk ja säilinud loodan et ainult 2. Korjan kere juppe. Eestist ei leia praktiliselt midagi. Sellise auto taastamine tasub võib-olla pikas perspektiivis ära.
Vasta
#31

Eks selle taastamisega ongi nii, et töötunde läeb ikka ühepalju ja materjali kah, lihtsalt tüüpilise mustanumbriväärilise sovjeediautu turuhind jääb päeva lõpuks tublisti alla mõne mustanumbriväärilise pärisautu turuhinnale.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#32

Eks peale rahalise hävingu on ikka häid külgi ka. Eks see garaazialla minek selline reaalsuse eest põgenemise üks moodus ole. Mõni eelistab viina lasta, mõni tõmbab mingit jahu ninna jneBig Grin Mis iganes, aga hea on vahest ära käia siit. Lisaks muule saab nats targemaks ja võib uusi häid sõpru leida.
Vasta
#33

(01-08-2017, 17:54 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Eks selle taastamisega ongi nii, et töötunde läeb ikka ühepalju ja materjali kah, lihtsalt tüüpilise mustanumbriväärilise sovjeediautu turuhind jääb päeva lõpuks tublisti alla mõne mustanumbriväärilise pärisautu turuhinnale.

No töötundide arv sõltub ju suuresti toorikust. Antud juhul on minu meelest ka toorik nii vilets, et sellest midagi ehitama hakata on üsna perspektiivitu.
Vasta
#34

(01-08-2017, 18:27 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Eks peale rahalise hävingu on ikka häid külgi ka. Eks see garaazialla minek selline reaalsuse eest põgenemise üks moodus ole. Mõni eelistab viina lasta, mõni tõmbab mingit jahu ninna jneBig Grin Mis iganes, aga hea on vahest ära käia siit. Lisaks muule saab nats targemaks ja võib uusi häid sõpru leida.
Ei, kõik on õige, teine vend joob ja pummeldab selle raha niisama maha ja tulemus on purunenud elud ja rohtukasvanud kalmuküngas kusagil.... Ennem tõesti maandada pingeid millegi kallal nokitsedes, mis võib võtta ka aastaid. Pajudel, väga paljudel jäävad projektid pooleli ( motivatsiooni kaotus, vahendite puudus, muude huvide tekkimine). Elu on näidanud, et 1-3st või isegi vähem viivad alustatu lõpule.
Vasta
#35

(01-08-2017, 18:39 PM)Formika Kirjutas:  
(01-08-2017, 18:27 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Eks peale rahalise hävingu on ikka häid külgi ka. Eks see garaazialla minek selline reaalsuse eest põgenemise üks moodus ole. Mõni eelistab viina lasta, mõni tõmbab mingit jahu ninna jneBig Grin Mis iganes, aga hea on vahest ära käia siit. Lisaks muule saab nats targemaks ja võib uusi häid sõpru leida.
Ei, kõik on õige, teine vend joob ja pummeldab selle raha niisama maha ja tulemus on purunenud elud ja rohtukasvanud kalmuküngas kusagil.... Ennem tõesti maandada pingeid millegi kallal nokitsedes, mis võib võtta ka aastaid. Pajudel, väga paljudel jäävad projektid pooleli ( motivatsiooni kaotus, vahendite puudus, muude huvide tekkimine). Elu on näidanud, et 1-3st või isegi vähem viivad alustatu lõpule.
  Minu tutvusringkonnas on mitu meest alustanud suure vaimustusega igasugu projekte (Zim, Pobeda, Vana Volga, M 407, Gaz 69), lõpetanud pole keegi, Paar tükki on oma töö peenraha eest ära andnud uuele ringile, Üks veel unistab aga teinud pole paar-kolm aastat enam midagi ja paar  on vajunud kolahunniku alla, lootes ühel päeval leida lolli, kes neile tehtud kulutused tagasi maksaks.
Vasta
#36

(01-08-2017, 16:56 PM)Formika Kirjutas:  Ega jah , kerge ja taskukohane neid autosid renoveerida ei ole. Mul seisab samasugune Pobeda juba aastaid. Kaine mõistus ütleb, et teha ei tasu. Töö on nii kalliks läinud, et kui tahad Pobedat, siis on odavam 20 000 € eest osta tipp-topp restaureeritud masin. Ise 0-st alustades läheb kallimaks. Kui oled ise kõva pleki- ja keevitustöö mees, siis võid ju teha aga ikkagi kõike ei oska nii kui nii. Praegu võtan hoogu Gaz 20G taastamiseks, tegu on ZIM-i mootoriga isendiga, mida toodeti ainult 100 tk ja säilinud loodan et ainult 2. Korjan kere juppe. Eestist ei leia praktiliselt midagi. Sellise auto taastamine tasub võib-olla pikas perspektiivis ära.
Vaatasin mujal Euroopas pakutavaid Pobisid. Näiteks Lätist saab küllaltki viisaka Pobi juba 8000 € eest. Musta numbrit sealt ei võlu aga piltide järgi küllalt originaalne ja viisakas. Tsehhis ka üks saadaval 14 000€ eest, näeb välja viletsam, kui Läti oma ja Saksas paar tükki, üks 20 teine 28 tonni. Küllaltki viisakad, piltide järgi ja restaureeritud. Meie musta numbri nõudeid arvestades originaalsust üldiste piltide järgi raske hinnata aga kindlasti 2-3 tuhandese investeeringuga see võimalik.
Vasta
#37

(01-08-2017, 20:00 PM)sfinks Kirjutas:  Vaatasin mujal Euroopas pakutavaid Pobisid. Näiteks Lätist saab küllaltki viisaka Pobi juba 8000 € eest. Musta numbrit sealt ei võlu aga piltide järgi küllalt originaalne ja viisakas. Tsehhis ka üks saadaval 14 000€ eest, näeb välja viletsam, kui Läti oma

Mõnikord polegi nii kaugele vaja vaadata, musta numbriga M20 saaks praegu selle raha eest siitsamast kätte.
Aga enamasti polegi ju tähtis omamine või must number vaid just ise kogu protsessi läbitegemine.
Vasta
#38

(01-08-2017, 21:21 PM)TeeTL Kirjutas:  
(01-08-2017, 20:00 PM)sfinks Kirjutas:  Vaatasin mujal Euroopas pakutavaid Pobisid. Näiteks Lätist saab küllaltki viisaka Pobi juba 8000 € eest. Musta numbrit sealt ei võlu aga piltide järgi küllalt originaalne ja viisakas. Tsehhis ka üks saadaval 14 000€ eest, näeb välja viletsam, kui Läti oma

Mõnikord polegi nii kaugele vaja vaadata, musta numbriga M20 saaks praegu selle raha eest siitsamast kätte.
Aga enamasti polegi ju tähtis omamine või must number vaid just ise kogu protsessi läbitegemine.
 Ma olen sellega absoluutselt nõus, ise tehtud on ikka oma higi ja vaev ja mured ja rõõmud. Lihtsalt point on selles, palju sa ise suudad/oskad teha. Kui sa tahad vana autot siis tänapäeval romust alustada on jube kallis ettevõtmine, lihtsam ja odavam on näiteks Lätist osta 8000.- eest Pobi ja siis seada eesmärgiks näiteks must number. Ma arvan sellise auto saaks 3-5 tonni eest sellele tasemele viia küll. Samas põhimõtteliselt palju oma enese kätega võimalik ära teha. Uurida, mis on vale, kust saada ja tunda rõõmu iga sammu eest, mis viib eesmärgile lähemale. Põhimõtteliselt sellist tööd on iga vähegi tehnilist taipu omav mees võimeline ära tegema.
Vasta
#39

Önneks mees sai enne aru ja loobus ilma suurema hunniku raha sisse tagumist..
Olen ise ise kah ühte Taunust nii öelda taastama hakanud,kahe kuu pärast söitsin
tast ekskovaatoriga üle ja rauahunti läks..
Isegi rotika ehitamine maksab,esimene rotikas sai pea köik prügimäe kubast kokku
keevitatud aga Alma projekt on tänaseks juba 4K neelanud ja kui palju tehtud teate
ise juba...
Ja ainuke asi pole raha selle juures,mina saan projekte teostada tänu sellele et asi
asub tööga samas ruumis.Kui töötaks kuskil mujal ja selleks peaks eraldi aega
leidma öleks asi kahtlane aga nii asi lihtsam,jääb möni klient vöi jupid tulemata
saab sellega aeg parajaks tehtud..Öhtul peale pöhitööd see aeg leida kodus hästi
ei löppe..Parem on kui naine kodus seda töö tundide arvu ei tea Big Grin

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#40

(01-08-2017, 23:19 PM)impreza Kirjutas:  Parem on kui naine kodus seda töö tundide arvu ei tea Big Grin

No asjale on lihtne lahendus. Samapalju,kui raha autole kulutad,pead ka naisukesele maksma. Siis ei tule mingit nurinat.  Naised na armastavad seda krabisevat. Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne