50- ne õli surve 0-li lähedal
#21
Ei saa Sa kuulda õli tilkumist pumbast... Peast tilgub küll karterisse. Ning tsentrifuugi undamist võiks ka kuulda olla.

Suvaliselt kombineerides saabki suvalise tulemuse. Keegi vänta ja kolvigruppi üldse mõõtnud on?

Kas usaldusväärse manomeetriga on rõhku mõõdetud? Äkki on tegelikult 1 bar olemas, lihtsalt kell armatuuris paneb pool vasakule?

Milline ollus õlina kasutusel on?
Vasta
#22
Miks ei ole siis tilkumist kuulda kui õli kuumalt nagu vesi. Ja see kombineerimine pole suvaline midagi. Õli on mg10 mineraalne nii talvine kui suvine on see.
Vasta
#23
(03-09-2017, 00:09 AM)traktorist MTZ Kirjutas: Tihend sai uus pandu ja kõbasti kinni keeratud.
NB. Kui päev otsa tööd teha ja mootor päeva lõpus seisma jätta siis on kuulda kuidas õli pumbast karterisse tagasi tilgub. Kas asi võib olla ka õli jahutuses?

Lugege ikka järgmine kord kogu teksti.!! Pumbast tilgub tagasi karterisse.
Vasta
#24
Peale selle sai ostetud uus õli rõhu näidik ja paigaltatud uued torud.
Vasta
#25
(03-09-2017, 00:18 AM)v6sa Kirjutas: Ei saa Sa kuulda õli tilkumist pumbast... Peast tilgub küll karterisse.

(03-09-2017, 00:38 AM)traktorist MTZ Kirjutas:
(03-09-2017, 00:09 AM)traktorist MTZ Kirjutas: Tihend sai uus pandu ja kõbasti kinni keeratud.
NB. Kui päev otsa tööd teha ja mootor päeva lõpus seisma jätta siis on kuulda kuidas õli pumbast karterisse tagasi tilgub. Kas asi võib olla ka õli jahutuses?

Lugege ikka järgmine kord kogu teksti.!! Pumbast tilgub tagasi karterisse.

Ei saa kuulda õli tilkumist pumbast. Pannes vett täis katkise kilekoti vett täis pesukaussi, ei kuule ju, kuidas kilekoti august vesi kaussi tilgub. Tilkuma peab kuskilt kõrgemalt ikka.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#26
See on jah nüüd küll õige, järele mõeldes, aga kust sealt karteris siis tilgub? Karteri põhja alt on kuulda nagu vee tilkumist peale suurt tööd.
Vasta
#27
(03-09-2017, 08:58 AM)traktorist MTZ Kirjutas: See on jah nüüd küll õige, järele mõeldes, aga kust sealt karteris siis tilgub? Karteri põhja alt on kuulda nagu vee tilkumist peale suurt tööd.

Kas üleval plokikaane küljes nookurite õlituse toru on ikka olemas....? Selline pisike toruke.
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
#28
(03-09-2017, 10:02 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:
(03-09-2017, 08:58 AM)traktorist MTZ Kirjutas: See on jah nüüd küll õige, järele mõeldes, aga kust sealt karteris siis tilgub? Karteri põhja alt on kuulda nagu vee tilkumist peale suurt tööd.

Kas üleval plokikaane küljes nookurite õlituse toru on ikka olemas....? Selline pisike toruke.

See toruke ka olemas ja kinni
Vasta
#29
Eks mingi sorin on ikka kuulda peale mootori seismajätmist. See pole takistus. Surved karteris on juba teine teema,kolvigrupp ja rõngad. Kui ikka uued pandud siis algul vajab asi sissetöötamist aga ikkagi peaks nagu hea tulema peale uute asjade paigaldamist. See,et kuskilt õli välja ajab on siis ikka selle viga,et kuskil midagi nihu.

No too oma traktori juurde mõni inimene,kes asja tunneb ja teab. Las vaatab kohapeal kuidas mootor töötab jne. Ega meie siin suurt midagi öelda ei oska. Häda sellega,kui mõned hambaarstid ka kallal käinud on.... 

T.
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
#30
50 vänt ei lähe 240 plokki ,õlitus erinev.Tsentrifuugi korpus tuleb ka vahest kõige täiega utiili visata,mis seal ära kulub ei ole viitsinud süveneda .Aga uus pannes on õlisurve olemas.Saalede taga võib ka asi olla,peavad ikkagi olema ilusad puhtad,mitte jutte täis ja mida veel.
Vasta
#31
Nüütseks juba teine vänt sees ja ikka sama jama, nagu eelnevalt räägitud.
Vasta
#32
Karta on et tsentrifuug pees või liiga lahja. Sest vanemaid aastaid tagasi kui oli mootoriks D50 siis pöörles ivake edasi veel peale seisma jätmist. Nüüd mootoriks 240 ja nii moodi enam ei tee.
Vasta
#33
(03-09-2017, 12:39 PM)traktorist MTZ Kirjutas: Karta on et tsentrifuug pees või liiga lahja. Sest vanemaid aastaid tagasi kui oli mootoriks D50 siis pöörles ivake edasi veel peale seisma jätmist. Nüüd mootoriks 240 ja nii moodi enam ei tee.

No aga oled seda tsentrifuugi lahti võtnud,puhastanud jne?
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
#34
(02-09-2017, 23:52 PM)traktorist MTZ Kirjutas: Kust saab muuta teema pealkirja?, kui see võimalik on?

Valikutest võtad "täielik muutmine"
Siis saab ka pealkirja modida.
Loomulikult pead operatsiooni tegema oma teema esimese postitusega.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#35
"Naljanurk 3" oleks siis sobilik pealkiri või et "Võta tillist, tegin riimunti mootori manu ja see sunnik läits õkva katski"  Big Grin Big Grin
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#36
Kapremont hõlmab samuti ikka päris palju teisi asjade kontrollimisi, väljapraakimisi. Ei ole ainult nii, et naksti kolvid, rõngad, hülsid ja saaled. Tehtud.
Üle peaks kindlasti vaatama nukkvõlli, jaotushammasrataste puksid, tsentrifuugi võlli, kompressori saaled, õlipumba ja nookurid. Igast natuke suurenenud lõtku tõttu üleliia ja kokku tuleb arvestatav summa.
Sest kes teab, mitmes kord juba väntvõll sisse läheb. Miski ei ole igavene.
Enne uuesti laialikakkumist võiks ilmselt küll tsentrifuugi jala sees olevatesse kaitse ja ülevooluklappi süveneda. Kui ikka 3,5Bar kukub 0,5 peale, siis ilmselt pole ka seal miskit korras. Vene M10 omadused nii hullud ei ole.
Õlipumba survetoru ka kriitilise pilguga üle vaadata, katsetada. Kuskil jäsrsku mõra.
Vasta
#37
Laupäeval võtan uuesti lahti ja vaatan kuda saaled on oma tööd teinud, kui hästi siis kokku tagasi ja nende reduksiooni ja muude asjade juurde. Sest kui saaled lobedad siis võid klappi peale keerates asja veel hullemaks teha.
Vasta
#38
D50 on reatiivtsentrifuugiga- puhastatud õli soliseb karterisse. D 240 on aktiiv-reaktiivtsentrifuug- puhastatud õli läheb magistraali, karteri mitte tilkagi. Eks vastavalt plokis ka kanalid tehtud.
Vasta
#39
Ja ennäe saaled olidki pees ja üldse ei sobinud. Said siis linnast teised saaled toodud ja sisse pandud ning peale natukest käiamist võttis londi sappa. Surve külma mootoriga peaaegu põhjas ja pärast soojenemist jääb 3-4 atm vahele püsima.
Vasta
#40
(28-10-2017, 17:09 PM)traktorist MTZ Kirjutas: Ja ennäe saaled olidki pees ja üldse ei sobinud. Said siis linnast teised saaled toodud ja sisse pandud ning peale natukest käiamist võttis londi sappa. Surve külma mootoriga peaaegu põhjas ja pärast soojenemist jääb 3-4 atm vahele püsima.

See remont sai tehtud sügise alguses ja peale selle töödanud üli hästi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne