01-07-2017, 09:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-07-2017, 10:12 AM ja muutjaks oli TeeTL.)
Hee, see päris huvitav.
Uutel autodel pandi sissesõidu ajaks karpa ja sisselaske vahele piirav drosselseib. Millega väheneb etteantav kütus ja mootori võimsus.
Piiraja/seib oli plommitud ja võidi pärast sissesõitu ehk 1000km läbimisel eemaldada ainult koos miilitsaonuga, vormistades ka vastava akti. Ilma milleta tehas edasisi pretensioone ei arvesta mootori suhtes.
Uutel autodel pandi sissesõidu ajaks karpa ja sisselaske vahele piirav drosselseib. Millega väheneb etteantav kütus ja mootori võimsus.
Piiraja/seib oli plommitud ja võidi pärast sissesõitu ehk 1000km läbimisel eemaldada ainult koos miilitsaonuga, vormistades ka vastava akti. Ilma milleta tehas edasisi pretensioone ei arvesta mootori suhtes.