MZMA 401-420 1955 Taaviw126
#81
https://osta-ee.postimees.ee/moskvits-40...rc=listing
Vasta
#82
Tänud! Kindlasti osalen. Kuigi siit saaks ainult mootoripadja ja sidurikahvli otsast kummiBig Grin. Aga mine tea. Võibolla on sees ka midagi head. Ilma kraanita plokikaant oleks ka vaja. Minu omadel kõigil kraanid.
Vasta
#83
(08-08-2017, 00:31 AM)Taaviw126 Kirjutas:
(07-08-2017, 21:18 PM)Pleku Kirjutas:
(30-07-2017, 14:51 PM)Taaviw126 Kirjutas: Tere!

Küsimus porilapatsite kohta. Ostsin tutikad lapatsid. Ostsin kuna mingi venemaa e-pood müüb selliseid järgiahvituna originaali pähe. Pärast hakkasin mõtlema et kurat, kas ikka olid sellised. Varuosakataloogis on kujutatud neljakandilistena. Aga no mis iganes. Kasutada ikka saab.

Pilt

Kas kellelgi originaal lapatsitest on pilti?
Ei ole küll päris originaalid, kuid endale soetasin sellised. Samuti 50 -date  kangast õmmeldud tutika salongi

Kuju poolest on sinu omad õigemad. Kas kangas oli järgitehtud või orikas? Palju kangas maksma läks? Ja kust leidsid.
Kangas on järgi tehtud.
Kogu see valmis õmmeldud staff läks 1500 eurikut
 -обшивки сидений 
-обшивки дверей 
-обшивки средних стоек 
-обшивки задних арок 
-обшивки верхних боковин  
-обшивка рамки лобового стекла
-обшивка основания заднего сидения (ковролин)
-коврики салона задние (ковролин)
-обшивка потолка
-накладки передних ниш
-обшивки боковин багажника.
[Pilt: cleardot.gif]
Vasta
#84
selline kangas


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#85
Tänud. Mul oleks ka sellist kangast vaja aga kuna mul on säästuprojekt siis esialgu otsin edasi...
Vasta
#86
Tunk jõudis kohale. Omajagu kasutatud ja tahab kõpitsemist. Natu on vist modifitseeritud ka(teise profiiliga U on peale keevitatud). Esialgu käib kah.

[Pilt: 20170811_231155.jpg]
Vasta
#87
Täna sai mootoriga jamatud. Sai hinnatud olemasolevate plokkide seisukorda. Vaieldamatult kõige paremas seisus on see plokk millel on kolvisõrme triibud peal. Muu poolest on ta nagu uus. Vaatasin et hülsi vahetamine ka ei aitaks sest hülss on ainult poole silindri ulatuses. Aga kas keegi omab mingit tarkust või on proovinud selliseid vagusid parandada. Ise keevitajana seda eriti kergeks tööks ei pea. Ikkagi malm. Aga teisalt jälle ei tahagi mingit super võidusõidu mootorit. Peaasi et ei tossaks. Mõtlesin et võibolla kogu silinder üle hülssida aga seal tekib tasuvuse küsimus...
Vasta
#88
Igatahes nüüd olen härra Sm.Autojuhile pudeli sees. Käisin seda tali otsas rippuvat mootorit vaatamas. Ei tundund paljulubav. Jätsin ostmata. Aga nägin seal ühte neljasilindrilise magneetot. Ja kuna mul hiljem tekkis vajadus selle magneeto järgi ja mul endiselt korralikku 401 plokki polnud siis ei andnud hing rahu ja tõin nad mõlemad ära.
Ei jõudnud oodata kuni koju jõuan ja kuna tööasjus ööbin hotellis siis kakkusin väljas mootoril uudishimust kaane maha. Ja see mis sealt vastu vaatas oli nagu unistus...

[Pilt: 20170815_192957.jpg]

Klapid olid ka ilusad. Ilmselgelt äsja remonditud ja max paarkend tundi töötanud mootor. Kolvi mõõdu järgi(67.95) alles esimese remondi läbinud.

[Pilt: 20170815_193454.jpg]
Plokk oli ilusti hülssidega nagu 401 kohane kui härra Sidorovit uskuda(keda ma ka usun). Ainuke müsteerium oli jagaja. Ilmselgelt oli peal vale jagaja. Aga kas olen valesti aru saanud või on midagi leiutatud. Kas originaalis ei peaks jagaja otsas hammasratas olema. Pole originaal jagajat veel näinud...

[Pilt: 20170815_193526.jpg]

Jagaja mudelinimi on P-54 aga peaks vist olema P-34???

Küljes oli 400 starter CT-28 6v. Loodetavasti saan kellegagi vahetust teha CT-29 vastu.
Mootoril olid küljes 400 kollektorid. Õnneks on mul 401 omad olemas. Ja peal oli 401 karburaator K-25A. Plokikaan oli ilma kraanideta(väga hea meel oli selle üle). Eks kodus saab alumist poolt ka hinnata. Aga tundub et remonditud mootor sest ootas traktorile peale tõstmist tali otsas. Tervitan veelkord Sm.Autojuhti ja mootori endist omanikku. Nimed lähevad auto valmimisele kaasaaitajate nimekirja...
Vasta
#89
Väga meeldiv et sobis. Tubli mees,tegutse samas vaimus. Igatahes, toetame!
Vasta
#90
Tänud! Jagaja värgi lahendasin unes ära. Õlipumbal on hammasratas võlliotsas ja jagaja istub oma korda õlipumba võlli otsas. Eile jagand ära matsuSmile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne